als dat ook 'gothic metal' betreft, dan ken je vast wel de band Disorderquote:Op maandag 26 mei 2008 01:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Friestalige gothic.
Gothic metal is GEEN gothic maar METALquote:als dat ook 'gothic metal' betreft, dan ken je vast wel de band Disorder
Coldplay, Radiohead en U2 zijn eerder mainstraim rock. Niet alternatief...quote:Op maandag 26 mei 2008 02:11 schreef Loofus het volgende:
Ik prefereer onder andere (alternatieve) rock. Dit klink enigzins afwijkend maar Radiohead en Coldplay (in mindere mate) vallen hieronder. Ook de muziek van U2 word zo gelabeld. Deze drie zullen toch bijna bij iedereen bekend zijn. Zelf ben ik niet zo fan van U2 trouwens.
Folkpop, een rustige stijl met veel akoestisch gebeuren en in mijn geval luister ik dan veel naar de breekbare nummers van Damien Rice. Mooie rauwe en melodieuze muziek.
Ook de makkelijke te luisteren pop-muziek van jonge vrouwen zoals Kate Nash en Lilly Allen wil ik nog wel regelmatig op zetten.
Nouja, dit dus
joh... echt waar?quote:Op maandag 26 mei 2008 03:36 schreef Zeitgeist het volgende:
geen tiener maar dit soort topics kan ik niet voorbij laten gaan zonder mijn smaak te pimpen:
Gothic/Industrial/Noise/Neo-folk/Martial/(dark)Ambient/Experimental/Electro/(neo)Classical
zoiets
[..]
Gothic metal is GEEN gothic maar METAL
die gasten maken pop. Avril Lavigne rockt zelfs nog harder dan die lui.quote:Op maandag 26 mei 2008 09:13 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
U2 zijn eerder mainstraim rock. Niet alternatief...
Coldplay en U2 mag je daar nog plaatsen, maar Radiohead is zeker niet 'mainstraim'.quote:Op maandag 26 mei 2008 09:13 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Coldplay, Radiohead en U2 zijn eerder mainstraim rock. Niet alternatief...
Als god niet had gewild dat wij 800bpm onder schreeuwende negers hadden gezet, had hij de drumcomputer niet uitgevonden!quote:
post-grungequote:
Als op 1 in the billboard binnen komt ben je niet mainstreamquote:Op maandag 26 mei 2008 12:31 schreef Loofus het volgende:
[..]
Coldplay en U2 mag je daar nog plaatsen, maar Radiohead is zeker niet 'mainstraim'.
doe jij eens een poging dan...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:03 schreef Mainport het volgende:
Tjongejonge, zo'n groot topic en niet een user met een goede muzieksmaak.
Rammstein – Spiel mit mir 2h and 11m agoquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:23 schreef Slickk het volgende:
Electro, Techno, Hardstyle en dergelijke.
Dus Daft Punk, Justice, Booka Shade (meer richting de club/house), LeLe, De Jeugd van Tegenwoordig... Die luister ik momenteel het meest.
http://www.last.fm/user/SlickNL
Dat ze hoog in een chart staan betekent nog niet dat ze mainstream zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:16 schreef Mr.Carter het volgende:
[..]
Als op 1 in the billboard binnen komt ben je niet mainstream
Doe Ctrl+U in Windows Media Player en plak die link daar.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:34 schreef Hogu het volgende:
[..]
wat is dat als ik op het linkie klik krijg ik iets vaags mmm...
wat is dat nou weer voor onzin heb je nog windows media player nodig ook :/quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:41 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Doe Ctrl+U in Windows Media Player en plak die link daar.
Neequote:Op maandag 9 juni 2008 19:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
jazz.........
ben geloof ik de enige
hier hou ik vanquote:Op maandag 9 juni 2008 20:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
NeeIk luister het niet zoveel maar zo af en toe is het zeker wel lekker
Ik luister voornamelijk naar Hardcore en alle varianten daarop (Darkcore, Industrial enz..). De laatste tijd ook wat meer Drum & Bass en techno. Eigenlijk gaan alle vormen van electronische muziek er wel in
Ja shure.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 02:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
Bijna alles, en klassieke muziek is de basis van alle muziekstromingen, dat hoor je in elk liedje...
ja nou niet alléén jazzquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:04 schreef Nosh het volgende:
Jezelf presenteren als enige djézz liefhebber en aankomen met..Sade. Priceless.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:25 schreef PATTYY het volgende:
rock, screamo, electro, new-rave en soms ook pop :]
Ik bedoel, NIET DUS! Als je dat duidelijker vind het het sarcasme in mijn post niet helemaal snapt.quote:
je weet hoe je het spelt ?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:02 schreef Loofus het volgende:
[..]
Ik bedoel, NIET DUS! Als je dat duidelijker vind het het sarcasme in mijn post niet helemaal snapt.
vind ik best wel tegenpolen.. wel vet ^^quote:
Clowncore, trolleycorequote:Op woensdag 11 juni 2008 00:04 schreef fs180 het volgende:
nitendocore? emocore?
bter lezen?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 04:43 schreef Loofus het volgende:
Ik heb hier nog niemand op iemand zien reageren...
nintendocore is echt zo tof hequote:Op woensdag 11 juni 2008 00:04 schreef fs180 het volgende:
nitendocore? emocore?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:50 schreef Loofus het volgende:
Wow, de nieuwste CD van Colpdplay is echt geniaal!
En vrij lang; waarom al die witregelsquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:35 schreef Ziewoarut het volgende:
Laat mij dan maar eens voor de verandering maar wat artiesten opnoemen in plaats van genres en subgenres:
Deftones, Incubus, Intwine, A perfect circle, Tool, Nine inch nails, Taproot, Metallica
Pearl jam, Soundgarden, Temple of the dog, Chris Cornell, Living colour (solo albumpje van Eddie Vedder is ook wel fijn)
the Editors, the Killers, The Fray, Wolfmother, Paolo Nutini
Orange grove, Mana, mr. Vegas, Outkast, Gnarls Barkley.
Vrij breed opzich
Vind ik persoonlijk wat fijner om te lezen, en er is een lichte genre-indeling in te vindenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En vrij lang; waarom al die witregels
Dat is inderdaad wel licht als je Editors,Wolfmother en die Paolo Nutini in een genre plaatstquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:13 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk wat fijner om te lezen, en er is een lichte genre-indeling in te vinden
ja dat was meer de 'overige' regelquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:20 schreef Moozze het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel licht als je Editors,Wolfmother en die Paolo Nutini in een genre plaatst
Ja klopt. Ik kan heel lekker relaxen met een rap nummertje. Maar als ik boos ben of ga trainen knal ik er keiharde metal in.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:58 schreef WillieJamal het volgende:
[..]
vind ik best wel tegenpolen.. wel vet ^^
Ik luister zelf naar Punk. Hardrock en alle vormen van Metal
1 uit 122...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Playlist van de CD die nu in de CDspeler van man auto steekt: (samengesteld met als doel ERG lang in die betreffende autoCdspeler te blijven zitten)
(...)
101 Radiohead - Creep
(...)
Het valt nog wel mee ;pquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Playlist van de CD die nu in de CDspeler van man auto steekt: (samengesteld met als doel ERG lang in die betreffende autoCdspeler te blijven zitten)
034 Begin de dag met een dansje (?)
036 Blutengel - behind your mask
061 Finntroll - Trollhammaren
063 Gary Jules - Mad World (Donnie Darko Soundtrack)
069 Jitiizer - Fryslân Boppe
071 John Lennon & Paul McCartney - Yesterday
072 John Travolta & Olivia Newton-John - We Go Together (Grease)
077 Lordi - Hard Rock Hallelujah
084 Marilyn Manson - Alabama Song![]()
094 Nightwish - The Carpenter
Wow ik heb precies dezelfde muziek smaakquote:Op maandag 26 mei 2008 13:47 schreef no1uknow het volgende:
Voornamelijk Hardstyle () en kan hiphop (ook nederhop) ook goed waarderen
Maar dan ben ik wel heel selectief in welke artiesten en nummers qua hiphop. Je moet niet aan komen zetten met 50 Cent oid.
Iets meer in de richting van Jedi Mind Tricks, The Roots, Wu-Tang Clan e.d.
Gothic is geen muziekstijl.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:52 schreef Eyon het volgende:
Hardstyle, zo nu en dan electro, top40, Nederlandstalig (Wel selectief, een Grad of Henk Damen vind ik geen flikker aan). Zo hou ik wel van meer muziek, maar absoluut geen landverradelijke muziek (R&B, Nederhop, rap, noem maar op) en ook geen metal/rock/hardcore en harder. Absolute toppunt van kutmuziek is Gothic. Wat een stelletje paupers zijn die gasten zeg
Gothic is gewoon geen muziekstijlquote:Op maandag 7 juli 2008 21:52 schreef fs180 het volgende:
[..]
of zelf goths bashen en en zelf top 40 luisteren
Verklaar je nader.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:39 schreef Eyon het volgende:
[..]
Ik doel op de stijl naar waar de gothics veelal naar luisteren
Er is geen stijl waar gothics veel naar luisteren, dat is te divers.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:39 schreef Eyon het volgende:
[..]
Gotics luisteren niet naar een stijl, maar naar herrie.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:39 schreef Eyon het volgende:
[..]
feit! ik kan een hoop hebben, maar hun stijl nietquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gotics luisteren niet naar een stijl, maar naar herrie.
Waar Gothic-muziek een deel van uitmaakt, tit.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:57 schreef Loofus het volgende:
[..]
Gothic is gewoon geen muziekstijl. Maar een subcultuur.
Mening.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:10 schreef fs180 het volgende:
[..]
feit! ik kan een hoop hebben, maar hun stijl niet
Nu heb je het over darkwave.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:47 schreef MASD het volgende:
Goth is ok. Goth is ontstaan uit de destijds populaire punk en new wave. Bandjes als Joy Division die donkere teksten aan hun muziek voegten.
Daarna kwamen de industrialbands (moet daar niks van hebben, veelal bagger). Oudere goth is echt goed te doen.
Industrial had je toen ook al.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:47 schreef MASD het volgende:
Goth is ok. Goth is ontstaan uit de destijds populaire punk en new wave. Bandjes als Joy Division die donkere teksten aan hun muziek voegten.
Daarna kwamen de industrialbands (moet daar niks van hebben, veelal bagger). Oudere goth is echt goed te doen.
ik bedoel meer dat het een feit is dat ik die herrie echt niet aan kan horenquote:Op donderdag 10 juli 2008 09:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mening.
Wat luisteren goths dan?
Weet je eigenlijk wel wat het is? Je hebt sowieso zoveel subgenres erin, er zit zoveel verschil tussen, what;s not to like.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:17 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat het een feit is dat ik die herrie echt niet aan kan horen
weet eigenlijk niet ehct hoe dat alles heet, industial? die term hoor ik vaak
Met jou kan ik praten (met name het gedeelte over Kaiser Chiefs).quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:26 schreef StrawberryFields het volgende:
KT Tunstall, Regina Spektor, the Beatles, Room Eleven, Katie Melua, the Kooks, Amy MacDonald, Kaiser Chiefs, en nog een hele hoop. Daar luister ik graag naar. Maar echt het soort muziek, dat kan ik niet benoemen.
quote:Op maandag 14 juli 2008 19:33 schreef Jooscht het volgende:
Indie, indie-rock, pop, pop-rock, rock, classic, alternative, punk, etc.
Praat met mij over muziek en je bent morgen nog niet klaar.
Coldplay is overigens toch wel één van mijn favoriete artiesten.
Check anders mijn Last.fm: http://www.last.fm/user/Jooscht
Nou. Zeg dat wel.quote:Add this track to your playlist Alicia Keys – Superwoman 14h and 57m ago
Add this track to your playlist Alicia Keys – Superwoman 15h and 2m ago
Add this track to your playlist Alicia Keys – Superwoman 15h and 7m ago
Add this track to your playlist Alicia Keys – Superwoman 15h and 11m ago
Add this track to your playlist Alicia Keys – Superwoman 15h and 16m ago
Add this track to your playlist Alicia Keys – Superwoman 15h and 20m ago
Dat is dus niet absoluut alles.quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:40 schreef VliegMoslim het volgende:
Absoluut alles behalve Hardcore, Metal & Rock
daarom heeft de Nederlandse taal ook woorden zoals "behalve".quote:
Maar absoluut vertegenwoordigt iets totaals, ofwel zonder uitzonderingen. De Nederlandsche taal klopt dus niet helemaal/absoluut/100%quote:Op maandag 27 oktober 2008 11:22 schreef babybel het volgende:
[..]
daarom heeft de Nederlandse taal ook woorden zoals "behalve".
Speciaal voor jou:
be·hal·ve vw uitgezonderd, buiten, zonder: iedereen was gelukkig ~ hij
Misschien dat bovenstaand 1 en ander wat duidelijker maakt
edit:
bron:
http://www.vandale.nl/van(...)k/?zoekwoord=behalve
Ik zeg absoluut alles behalve. Dat betekent alle muziek-soorten behalve Hardcore dus.quote:
Zie mijn post.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:11 schreef VliegMoslim het volgende:
[..]
Ik zeg absoluut alles behalve. Dat betekent alle muziek-soorten behalve Hardcore dus.
Zwakbegaafdheid?
Jij zegt 'absoluut alles' terwijl je rockmuziek (misschien wel het grootste genre) links laat liggen, het woord absoluut is dus niet op zijn plaats.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:11 schreef VliegMoslim het volgende:
[..]
Ik zeg absoluut alles behalve. Dat betekent alle muziek-soorten behalve Hardcore dus.
Zwakbegaafdheid?
Rock grootste muziek genré? Bron?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij zegt 'absoluut alles' terwijl je rockmuziek (misschien wel het grootste genre) links laat liggen, het woord absoluut is dus niet op zijn plaats.
Bron: Albert Einstein, Stephen Hawking en Steve Jobs.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:42 schreef VliegMoslim het volgende:
[..]
Rock grootste muziek genré? Bron?
Ik vraag om een bron van datgene wat je me net vertelde, niet om namen. Of is het je eigen mening?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bron: Albert Einstein, Stephen Hawking en Steve Jobs.
Dat dus. Maar ook Hardcore, Techno, eigenlijk wel dance in het algemeen, op wat kleine uitzonderingen na.quote:Op maandag 27 oktober 2008 15:24 schreef Noisemaker het volgende:
House/Electro/Minimal/Techno
Nederhop
Paramode, LP, Breaking Benjaming, SOAD, Disturbed heb ik ook actief naar geluisterdquote:Op maandag 28 juli 2008 21:52 schreef Hyman het volgende:
Ik luister wel vaak:
Sum41
Paramore
Linkin Park
Flyleaf
Iron maiden soms
Breaking Benjamin
System of a Down
en Disturbed ook soms
Maar de eerste 4 toch het meest
ohja en Avril Lavigne![]()
Bronquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:42 schreef VliegMoslim het volgende:
[..]
Rock grootste muziek genré? Bron?.
Besides is het mijn mening dat ik er niet van hou, helaas, leer er maar mee leven..
Dankje.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bron
Opgelost, TC03 heeft gelijk, slotje [ afbeelding ]
Het is net zoveel mijn eigen mening als dat ik van mening ben dat water vloeibaar is.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:45 schreef VliegMoslim het volgende:
[..]
Ik vraag om een bron van datgene wat je me net vertelde, niet om namen. Of is het je eigen mening?
Wedden?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:38 schreef julian6 het volgende:
Hardcore worshipper meldt zich
geen 1 muziek zo krachtig, zo intens en geen 1 muziek heeft zulke vette feesten.
Noem maar is een muziekfeest waar je harder uit je dak kan gaan dan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:11 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Wedden?
en je derde bewerign gaaat ook al jaaaaaren niet meer op![]()
eo jongerendagquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:18 schreef julian6 het volgende:
[..]
Noem maar is een muziekfeest waar je harder uit je dak kan gaan dan.
Bij echte hardcore. Met instrumenten en zang. Post-hardcore. Way better.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:18 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ja hoorquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Bij echte hardcore. Met instrumenten en zang. Post-hardcore. Way better.
Moshen, heet dat.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:28 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ja hoorAls ik youtube filmpjes kijk zie ik ze alleen maar een beetje headbangen en tegen elkaar aan springen. Op HC spring je tenminste op de muziek
En die optredens duren maar een paar uurtjes heb ik vernomen![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:36 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Moshen, heet dat.
En volgens mij heeft dat nog meer inhoud dan springen op dutch hardcore.
wat is dat nou weer voor bullshit, dat verschilt per mens of de samenhorigheid groter is, face it, niet iedereen houd van die knallende bullshit.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:25 schreef julian6 het volgende:
[..]
Hahah moshpits, dat vind ik zulke neppe shit
hakken doe je gewoon indivueel en op je eigen manier. Als je dan lekker gaat geeft het zo'n supergevoel niet te beschrijven gewoon
en HC feesten zijn veel intenser door de bass die door je merg en been voelt. Het is een ervaring die je je hele leven niet vergeet.
Het saamhorigheidsgevoel is ook 10000x groter dan op jouw hippie feestjes
Moshen doe je ook op je eigen manier.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:25 schreef julian6 het volgende:
[..]
Hahah moshpits, dat vind ik zulke neppe shit
hakken doe je gewoon indivueel en op je eigen manier. Als je dan lekker gaat geeft het zo'n supergevoel niet te beschrijven gewoon
en HC feesten zijn veel intenser door de bass die door je merg en been voelt. Het is een ervaring die je je hele leven niet vergeet.
Het saamhorigheidsgevoel is ook 10000x groter dan op jouw hippie feestjes
megapiratenfestijnquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:18 schreef julian6 het volgende:
[..]
Klopt niet. Van dat extreem rechtste al helemaal niet, anders zou ik niet zoveel kleurlingen zien op feesten.quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:12 schreef VlaDje het volgende:
Trouwens, op de hardcore feesten van vandaag de dag is er geen saamhorigheid meer... zaal staat halfvol met extreem rechtse klapkakende lonsdalers, en de rest zijn Bacodudes... Die gaan echt niet samen hoor.
Och lul toch niet, jan doedel.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:32 schreef julian6 het volgende:
[..]
Klopt niet. Van dat extreem rechtste al helemaal niet, anders zou ik niet zoveel kleurlingen zien op feesten.
Meeste mensen hebben gewoon een aussie aan en anders gewoon je normale kleren. Bacodudes en Macho's zijn altijd in de minderheid En die komen volgens mij alleen maar om zonder shirt rond te lopen zodat iedereen hun anabolenporum kan zien
Dat het mij opvalt zegt dat de vooroordelen die jij hier uit je nek zit te lullen helemaal niet kloppen. Als het allemaal neonazi's waren dan zouden allochtonen helemaal niet durfen komen daar. Allochtonen/Getinte mensen komen er wel dus de conclusie luidt dat er helemaal geen neonazis ZIJN. Iedereen komt daar gewoon omdat ze van hardcore houden en een leuke avond willen hebben.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:14 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Och lul toch niet, jan doedel.
1 groot nazistisch bolwerk met kale koppen daar..
Tuurlijk lopen dr allochtonen.... Dat jou dat opvalt zegt ook wel genoeg
Maar dat komt vooral omdat al die gabbers te dom zijn om zich met politiek bezig te houdenquote:Op zondag 2 november 2008 22:16 schreef julian6 het volgende:
En die kale koppen horen bij de gabberstijl. Net als trainingspakken,bomberjacks en lonsdale shirts. Heeft 0.0 met politiek te maken.
Sommigen wel, die proberen het soms. Maar hun beweringen moet je gewoon niet serieus nemen, daar ben ik het wel dan met je eens. Maar je moet niet het overgrote deel als laagbegaafd zien.quote:Op zondag 2 november 2008 23:33 schreef P8 het volgende:
[..]
Maar dat komt vooral omdat al die gabbers te dom zijn om zich met politiek bezig te houden
jou wel?quote:Op maandag 3 november 2008 00:50 schreef julian6 het volgende:
[..]
Sommigen wel, die proberen het soms. Maar hun beweringen moet je gewoon niet serieus nemen, daar ben ik het wel dan met je eens. Maar je moet niet het overgrote deel als laagbegaafd zien.
Laat ook maarquote:Op zondag 2 november 2008 22:16 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat het mij opvalt zegt dat de vooroordelen die jij hier uit je nek zit te lullen helemaal niet kloppen. Als het allemaal neonazi's waren dan zouden allochtonen helemaal niet durfen komen daar. Allochtonen/Getinte mensen komen er wel dus de conclusie luidt dat er helemaal geen neonazis ZIJN. Iedereen komt daar gewoon omdat ze van hardcore houden en een leuke avond willen hebben.
En die kale koppen horen bij de gabberstijl. Net als trainingspakken,bomberjacks en lonsdale shirts. Heeft 0.0 met politiek te maken.
Ja, je hebt het blijkbaar niet helemaal door.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:45 schreef VliegMoslim het volgende:
[..]
Ik vraag om een bron van datgene wat je me net vertelde, niet om namen. Of is het je eigen mening?
nee jij bent fijn!quote:Op zondag 2 november 2008 17:05 schreef 1337aldi het volgende:
lol, kankertopic verneukt met relnichten
Dat moet je helemaal zelf wetenquote:
Mijn muziekhorizon is juist hardstikke breed. Ik luister allerlei muziek van klassiek tot metal, maar toch het meest naar hardcore omdat het gewoon supergoed isquote:Op maandag 3 november 2008 09:38 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Laat ook maar,
Hoop dat je net als mij tot inkeer komt en je horizon verbreed met andere muzieksoorten.
Dan ga je ook inzien dat die saamhorigheid van hardcore toch niet zo groot is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |