als dat ook 'gothic metal' betreft, dan ken je vast wel de band Disorderquote:Op maandag 26 mei 2008 01:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Friestalige gothic.
Gothic metal is GEEN gothic maar METALquote:als dat ook 'gothic metal' betreft, dan ken je vast wel de band Disorder
Coldplay, Radiohead en U2 zijn eerder mainstraim rock. Niet alternatief...quote:Op maandag 26 mei 2008 02:11 schreef Loofus het volgende:
Ik prefereer onder andere (alternatieve) rock. Dit klink enigzins afwijkend maar Radiohead en Coldplay (in mindere mate) vallen hieronder. Ook de muziek van U2 word zo gelabeld. Deze drie zullen toch bijna bij iedereen bekend zijn. Zelf ben ik niet zo fan van U2 trouwens.
Folkpop, een rustige stijl met veel akoestisch gebeuren en in mijn geval luister ik dan veel naar de breekbare nummers van Damien Rice. Mooie rauwe en melodieuze muziek.
Ook de makkelijke te luisteren pop-muziek van jonge vrouwen zoals Kate Nash en Lilly Allen wil ik nog wel regelmatig op zetten.
Nouja, dit dus
joh... echt waar?quote:Op maandag 26 mei 2008 03:36 schreef Zeitgeist het volgende:
geen tiener maar dit soort topics kan ik niet voorbij laten gaan zonder mijn smaak te pimpen:
Gothic/Industrial/Noise/Neo-folk/Martial/(dark)Ambient/Experimental/Electro/(neo)Classical
zoiets
[..]
Gothic metal is GEEN gothic maar METAL
die gasten maken pop. Avril Lavigne rockt zelfs nog harder dan die lui.quote:Op maandag 26 mei 2008 09:13 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
U2 zijn eerder mainstraim rock. Niet alternatief...
Coldplay en U2 mag je daar nog plaatsen, maar Radiohead is zeker niet 'mainstraim'.quote:Op maandag 26 mei 2008 09:13 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Coldplay, Radiohead en U2 zijn eerder mainstraim rock. Niet alternatief...
Als god niet had gewild dat wij 800bpm onder schreeuwende negers hadden gezet, had hij de drumcomputer niet uitgevonden!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |