Veel springen, en je aanval goed timen. Zo ben ik langs hem gekomen...quote:Op maandag 26 mei 2008 01:30 schreef RijstNatie het volgende:
Vorig deel: [PSP Centraal #51] The God of War!
In god of war (in de tempel van helios) moet je op een gegeven moment 2 ronde "clamps" kapot slaan en dan gaat de lift naar beneden, tijdens het naar beneden gaan komen 2 waves van 3 undead die ik met moeite kan slopen... maar na die gevecht moet je direct tegen zo een "armor" achtig wezen vechten...
Dat stukje is bijna niet te doen...ik speel hem op de moeilijkste setting en het is toch wel redelijk makkelijk gegaan tot dat stukje met die lift dan...5 van die undead en daarna direct zo een super wezen...
Het probleem is dat ik na die undead gevecht teveel health heb verloren...
Iemand tips? (die "armor" wezen heeft een behoorlijke bereik, het is moeilijk om uit de buurt te blijven van die gast...)![]()
Eind juni komt Crisis Core.quote:
Drie keer raden wat ik gedaan hebquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:42 schreef RijstNatie het volgende:
die missies kan je pas doen als je het spel hebt uitgespeeld?
turn based battlequote:
In Sittard ligt'ie gewoon in de schappen bij GameCityquote:
Hoe bedoel je?quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:55 schreef wdn het volgende:
[..]
In Sittard ligt'ie gewoon in de schappen bij GameCity![]()
(dat vrouwtje besteld zelf veel import)
[..]
Hoe bedoel je?
Elke battle in elke game is turned basedAlleen bij sommige games is je turn voorbij als je niet oplet
Wat is je probleem meneertje. CC is een toffe game en je reageert raarquote:
Maar niet de limited editionquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:55 schreef wdn het volgende:
[..]
In Sittard ligt'ie gewoon in de schappen bij GameCity![]()
(dat vrouwtje besteld zelf veel import)
[..]
quote:
Dan reageer je niet al iemand het over CC heeftquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:55 schreef ikookhier het volgende:
Het is dus weer een turn based battle systeem,zonde want daar heb ik dus een hekel aan![]()
Liever iemand gelijk op zn potje rossen
Was gewoon een vraag,maar voor sommige mensen is dat gewoon te moeilijkquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:57 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dan reageer je niet al iemand het over CC heeft
Brains over muscles!quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:55 schreef ikookhier het volgende:
Het is dus weer een turn based battle systeem,zonde want daar heb ik dus een hekel aan![]()
Je kwam over alsof je gewoon een lompe opmerking plaatste, zinsopbouw van een vraag is over het algemeen wat anders. Maar dat is soms gewoon te moeilijk neem ik aanquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:59 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Was gewoon een vraag,maar voor sommige mensen is dat gewoon te moeilijk
Wrong, het is een soort van stand alone expansion die zich meer richt op de MP.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Goedkoper dan 20 euro kan ik niet je zo snel vertellen maar waarom koop je MGO: PO Plus niet? Dat is deel 1 met de nodige extra's.
Klik 19 euro inclusief.
Volgende week komt trouwens de God of War Red Edition PSP uit in Amerika maar helaas heb ik het geld opzij gelegd voor een aantal spellen. Hoop dus dat ik 'm later alsnog kan scoren óf beter dat Sony 'm ook voor Europa aankondigd. Maar dat zal wel weer niet...![]()
[ afbeelding ]
http://www.game.es/ficha/ficha.aspx?sku=054610quote:· PSP Ice Silver with FFVII Crisis Core logos on the back
· The game (not the special edition though)
· 20th June (same as the standalone release)
· 199'95¤
1 maal beginnen is niet meer stoppenquote:Op zondag 1 juni 2008 22:31 schreef ikookhier het volgende:
GoW te leen wat een ervaring![]()
5:20 het was zo om
zeker tof om nog eens te doen
quote:
Die is zo makkelijk maar je moet inderdaad even weten wat je moet doen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 02:16 schreef RijstNatie het volgende:
ik ben aangekomen bij die vrouwlijke eindbaas, hoe versla je die?
ze laad zichzelf weer op als ze bijna dood is, de sloerie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My God!! A gigantic well-dressed digestive enzyme! I am in a whale!
quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:36 schreef Markofnikoff het volgende:
[..]
Die is zo makkelijk maar je moet inderdaad even weten wat je moet doen.Reactie op spoiler (in een spoiler)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Je moet gewoon zelf vechten hoor, kijk maar wat filmpjes op youtube.quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:55 schreef ikookhier het volgende:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Europa krijgt zo te zien ook een LE CC PSP![]()
[ afbeelding ]
[..]
http://www.game.es/ficha/ficha.aspx?sku=054610
450 euroquote:
Volgend jaar ofzo, Codemasters heeft de licentie en gaat gewoon multiplatform ontwikkelen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:42 schreef Meike26 het volgende:
Vind het *** dat er geen nieuwe F1 spelen komen voor de psp ?
Ik wil racen
Waarom begin je uberhaupt over downloaden dan? Die disclaimer is niet nodig als je gewoon gaat zeggen dat je NFS 2000 gaat spelenquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:41 schreef Meike26 het volgende:
Hopelijk dan wel met een betere gameplay (geen arcade) dan de DTM racedriver serie..![]()
Ben momenteel NFS Porsche 2000 aan het downloaden, heb het spel toch hier in huis, dus legaal![]()
*waarom dan downloaden ? Omdat het spel dan al helemaal klaar is om te spelen, zonder zelf allerlei abacadabra te moeten doen*
Het zit me de laatste dagen gewoon zo dwars. Ik wil 'm gewoon hebben.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Goedkoper dan 20 euro kan ik niet je zo snel vertellen maar waarom koop je MGO: PO Plus niet? Dat is deel 1 met de nodige extra's.
Klik 19 euro inclusief.
Volgende week komt trouwens de God of War Red Edition PSP uit in Amerika maar helaas heb ik het geld opzij gelegd voor een aantal spellen. Hoop dus dat ik 'm later alsnog kan scoren óf beter dat Sony 'm ook voor Europa aankondigd. Maar dat zal wel weer niet...![]()
[ afbeelding ]
Via Ebay of een speciaalzaak?quote:Op woensdag 18 juni 2008 07:30 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ja hoor gaat prima, ik heb met mijn psp ook geen douane kosten hoeven te betalen
Tweakers is die kant op =>quote:
quote:Patapon krijgt een sequel
Patapon is een game die zich lastig laat omschrijven, maar des te leuker is om te spelen. Gamers die al genoten van het eerste deel mogen nu uitkijken naar een sequel.
In de laatste uitgave van Famitsu is te lezen dat Patapon 2 inmiddels in de maak is. Details zijn er nog niet over de game, wel weten we dat het spel in ieder geval naar de PlayStation Portable zal komen.
quote:
Ik ging net in de trein de eindbaas tegemoet en binnen 10 seconden was ik molquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:31 schreef Laniboekje het volgende:
Ik ben nu gewoon aan het FOK!ken op mijn PSP. Echt tof! Crisis Core ook al bijna uitgespeeld, dan wordt het weer tijd voor een ander spelletje.
Jewel man, binnekort een hele shitload aan nieuwe games voor PSPquote:Op maandag 28 juli 2008 09:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Het is wel erg stil met nieuwe titels op de psp. Een van de redenen die ik lees is dat 3rd party ontwikkelaars geen trek meer hebben ivm de piracy. Maar waarom gaat datzelfde argument dan blijkbaar niet op voor de DS?
Bekijk de verkooplijsten maar eens.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Het is wel erg stil met nieuwe titels op de psp. Een van de redenen die ik lees is dat 3rd party ontwikkelaars geen trek meer hebben ivm de piracy. Maar waarom gaat datzelfde argument dan blijkbaar niet op voor de DS?
Nou, welke dan? Er staan een stuk of 4 interessante titels in de planning.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:45 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Jewel man, binnekort een hele shitload aan nieuwe games voor PSP
Wat zie ik daarin?quote:Op maandag 28 juli 2008 12:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bekijk de verkooplijsten maar eens.
jawelquote:Op maandag 28 juli 2008 17:17 schreef Pheno het volgende:
Ik zit toch te kijken voor een PSP, maar is er geen versie te koop met al een spel erbij?
5 uurquote:Hoe lang gaat de batterij mee voordat je het weer moet opladen?
jepquote:Kan ik ook mijn eigen muziekvideos er op afspelen?
Geen PSP games en wel DS games. DS games verkopen dus blijkbaar wel, en PSP games niet. Vandaar dat er geen games komen voor de PSP.quote:
Ah, dank je voor je antwoord. Ik heb even bij intertoys, dixons en FRS gekeken, maar daar hadden ze geen packs, dus ik ga nog even online zoeken. Ik heb geen custom firmwares nodig om muziekvideos af te spelen?quote:
Naja, ik heb zelf maar een paar games op de PSP:quote:Op maandag 28 juli 2008 17:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dank je voor je antwoord. Ik heb even bij intertoys, dixons en FRS gekeken, maar daar hadden ze geen packs, dus ik ga nog even online zoeken. Ik heb geen custom firmwares nodig om muziekvideos af te spelen?
Nav Notorious_Roy's reactie op Swets:
Dus eigenlijk moet ik geen PSP kopen zeg je? Als er geen games voor uitkomen lijkt het me wat zonde. Wat zijn de must haves van nu?
Of staan er geen games in de lijst omdat ze juist niet uitkomen? Iets met het kip en ei
Ja met game: God of War versie. Simpsons versie is geel. Spiderman versie is rood.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:17 schreef Pheno het volgende:
Ik zit toch te kijken voor een PSP, maar is er geen versie te koop met al een spel erbij?
Eh ja, zover was ik ook al. De reden die daarvoor gegeven wordt is piracy. Maar voor de DS zijn net zoveel en zelfs makkelijkere mogelijkheden dan voor de PSP. Dus waarom heeft die er blijkbaar geen last van is mijn vraag.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen PSP games en wel DS games. DS games verkopen dus blijkbaar wel, en PSP games niet. Vandaar dat er geen games komen voor de PSP.
Doelgroepquote:Op maandag 28 juli 2008 19:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh ja, zover was ik ook al. De reden die daarvoor gegeven wordt is piracy. Maar voor de DS zijn net zoveel en zelfs makkelijkere mogelijkheden dan voor de PSP. Dus waarom heeft die er blijkbaar geen last van is mijn vraag.
Zelfs mijn moeder snapt een R4DSquote:Op maandag 28 juli 2008 20:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Doelgroep
PSP: Gadgetfreak/nerd
DS: je moeder
Ja Swets, jouw moeder wel. Maar ik mag hopen dat je begrijpt wat ik probeer te zeggen?quote:Op maandag 28 juli 2008 20:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zelfs mijn moeder snapt een R4DS
Maar de meeste moeders spelen niet zo heel veel spelletjes, dus die kopen die 4 games in totaal wel. Ik ook trouwens, goede games mogen van mij gewoon hun winst krijgen. En games diem e niet boeien hoef ik niet te downloaden, dus dat telt ook nietquote:Op maandag 28 juli 2008 20:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zelfs mijn moeder snapt een R4DS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |