Welke heb je al?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:33 schreef Rutgerr het volgende:
Wat zijn overigens de musthaves sinds het bestaan van de PSP? Gamerankings heeft wel een lijstje uiteraard, maar de standaard toppers heb ik al gehad.
Zodra hij aangestalten maakt om iemand op te vreten, zo gauw mogelijk defenden ( En dan maar hopen dat ze naar achteren gaan )quote:Op zondag 24 februari 2008 10:14 schreef Gamedemon het volgende:
Ik zit vast met patapon.
Ik moet die woestijn door met die rain miracle en die don don drum.
Nu heb ik beide al in mijn inventory zitten maar ik kan er geen fuck mee!
Bovendien zijn al mijn Yatapons (die warriors zeg maar met bijlen) opgevreten door zo'n baas.
Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen?
Ik kan ook geen stones meer vinden om die warriors bij te maken.
Ik was goed aan het defenden maar toch was het hap slik weg voor hem.quote:Op zondag 24 februari 2008 10:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Zodra hij aangestalten maakt om iemand op te vreten, zo gauw mogelijk defenden ( En dan maar hopen dat ze naar achteren gaan )
Eenmaal opgegeten pons komen niet meer terug
Street Fighter.quote:
Loco Roco.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:09 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Street Fighter.
GTA beide.
FIFA.
Daxter.
NBA Street.
Tales of Eternia.
Lumines.
Plus een paar die ik nu vergeet, maar niet echt noemenswaardig volgens mij.
Jeanne d'Arc lijkt me wel erg tof en Disgaea moet ik ook nog kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Playstation Blogquote:God of War PSP Entertainment Pack
In June, a new PSP Entertainment Pack will be hitting stores, featuring the famous face of the Ghost of Sparta — Kratos. Here’s what you get in the bundle, which will be available for $199.99 (MSRP):
* Limited-Edition “Deep Red” PSP with Kratos silkscreened on the back
* God of War: Chains of Olympus
* Superbad on UMD video
* Voucher to download Syphon Filter: Combat Ops from PLAYSTATION Store for free
4 maart iedereen importen dus!quote:March 3
Major League Baseball 2K8
MLB 08: The Show
March 4
God of War: Chains of Olympus
March 11
Pro Evolution Soccer 2008
Wild Arms XF
March 17
DT Racer Refueled
March 25
Final Fantasy VII: Crisis Core
Warriors Orochi
Jammerquote:Looks as though you may not want to hold your breath if you’re banking on a European version of the MGS4 or God of War: Chains of Olympus bundles announced in the US yesterday.
“We have no plans to release either bundle at the moment,” a SCEE spokesperson told videogaming247.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |