Goed puntquote:
Zal daar waar jij zit helemaal een chaos zijn denk ikquote:Op maandag 26 mei 2008 12:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Als ik met de trein moet om te DS'en dan schiet het helemaal niet op.. ga hier nog minder vaak met de trein dan in Nederland
als ik in indonesië zou wonen, ging ik ook niet met de trein denk ikquote:Op maandag 26 mei 2008 12:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Als ik met de trein moet om te DS'en dan schiet het helemaal niet op.. ga hier nog minder vaak met de trein dan in Nederland
neuh, er rijden gewoon veel minder treinen dan in Nederland.quote:Op maandag 26 mei 200812:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Zal daar waar jij zit helemaal een chaos zijn denk ik [afbeelding]
De beste trein haalt het niet bij die jaren-70 stoptreinen...quote:Op maandag 26 mei 200812:05 schreef Muck het volgende:
[..]
als ik in indonesië zou wonen, ging ik ook niet met de trein denk ik [afbeelding]
Netjes, hoe komt dat zoquote:Op maandag 26 mei 2008 12:10 schreef OA het volgende:
Eigenlijk nog naar anderhalf uur, aangezien ik een uur pauze heb.
Gewoon een deel van de middag vrijnemen. Zonder dat het mij uren kost uiteraard.quote:
dan heb je dat goed gedaanquote:Op maandag 26 mei 200812:22 schreef OA het volgende:
[..]
Gewoon een deel van de middag vrijnemen. Zonder dat het mij uren kost uiteraard. [afbeelding]
quote:
Goed bezigquote:Op maandag 26 mei 2008 12:22 schreef OA het volgende:
[..]
Gewoon een deel van de middag vrijnemen. Zonder dat het mij uren kost uiteraard.
is de postbooje nou nog geweest?quote:
Dat weet hij toch niet als hij op werkwerkwerk isquote:
slechte postbooje danquote:Op maandag 26 mei 200812:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat weet hij toch niet als hij op werkwerkwerk is [afbeelding]
postboojequote:
Jammergenoeg nietquote:Op maandag 26 mei 2008 12:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hee, iemand moet het doen he... en ik doe het niet!
zegt me nietsquote:Op maandag 26 mei 200812:41 schreef MPG het volgende:
[..]
postbooje [afbeelding]
zoeen vent die post rondbrengt [afbeelding]
ik heb het vrijdag op de post gegooid, dus kan zijn dat ie zaterdag post had hequote:Op maandag 26 mei 2008 12:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat weet hij toch niet als hij op werkwerkwerk is
das uteregs, rikkie snapt dat welquote:
nee, hier ook nietquote:Op maandag 26 mei 2008 12:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar dat heet hier geen postbooje
Da ken kunnen ja.quote:Op maandag 26 mei 2008 12:47 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb het vrijdag op de post gegooid, dus kan zijn dat ie zaterdag post had he
Is ook Limburgs trouwensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |