Wisten wij al lang natuurlijk!quote:Op maandag 26 mei 2008 07:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Koffieleuten toch fitter
quote:
quote:
OAquote:
het gaat niet over sletjes lieverdquote:
ik krijg altijd iets naast myat over 'mooi islamitische vrouwen'quote:
Is niet altijd meer noodzakelijk geloof ikquote:Op maandag 26 mei 2008 09:01 schreef Sjowhan het volgende:
Wordt je moeder eraan geopereerd Muck?
voorlopig nietquote:Op maandag 26 mei 2008 09:01 schreef Sjowhan het volgende:
Wordt je moeder eraan geopereerd Muck?
Nouja, de moeder van mijn vriendin had ook een hernia, eraan geopereerd en ze doet iig nu al veel meer dan toen ze een hernia had.quote:Op maandag 26 mei 200809:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Is niet altijd meer noodzakelijk geloof ik [afbeelding]
okay, bustedquote:Op maandag 26 mei 2008 09:01 schreef JortK het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, waar denk jij aan als je spuitmondjes leest?
Wat heerlijk al dat wachtenquote:Op maandag 26 mei 200809:04 schreef Muck het volgende:
[..]
voorlopig niet [afbeelding]
Ze loopt er al sinds pasen mee en krijgt 2 juli (!) pas de definitieve uitslag van de neuroloog [afbeelding] [afbeelding]
Dat zou goed kunnen ja, ik ken iemand waar de doktoren zeiden dat het door bewegiing moest verdwijnen.quote:Op maandag 26 mei 2008 09:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nouja, de moeder van mijn vriendin had ook een hernia, eraan geopereerd en ze doet iig nu al veel meer dan toen ze een hernia had.
Ligt er misschien aan waar de hernia zich bevind..
als ik zo thuis ben zal ik het wat uitgebreider uitleggen. Op een telefoon typt het voor geen meter...quote:
lekker dan...quote:Op maandag 26 mei 2008 09:05 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen ja, ik ken iemand waar de doktoren zeiden dat het door bewegiing moest verdwijnen.
Medische wereld == wachten.quote:
Jij kan het weten hequote:Op maandag 26 mei 2008 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Medische wereld == wachten.
Onder het mom, misschien gaat het wel vanzelf over en dan doen we net alsof we dat wisten
mja, daar kunnen we beiden over meepratenquote:Op maandag 26 mei 2008 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Onder het mom, misschien gaat het wel vanzelf over en dan doen we net alsof we dat wisten
Ah. Duidelijk.quote:Op maandag 26 mei 2008 08:59 schreef Muck het volgende:
[..]
OA
Ik was bij mijn ouders. Zaterdag hadden we rommelmarkt van de muziek, dus ben ik de hele dag druk geweest en 's avonds helemaal gesloopt :p
Gisteren heb ik uitgeslapen, F1 gekeken met mijn broer en een beetje in huis gerommeld. Mijn moeder kan niet alles met haar hernia.
Medische wereld...quote:Op maandag 26 mei 2008 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik doe zomedalijk even antwoordenquote:
Wat, de medische wereld? of de zorgverzekeraar en hun claim voor hun eigen risico?quote:
Die rekening ligt binnen no-time op de mat...quote:Op maandag 26 mei 2008 09:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat, de medische wereld? of de zorgverzekeraar en hun claim voor hun eigen risico?
Dat laatste klopt, dat is al binnen bij ze
Prima!quote:
Welke DJ?quote:Op maandag 26 mei 2008 09:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat is opzekers iemand die hardcore doet
quote:
Hij bestaat hoor:quote:
quote:A2 DJ Promo* & DJ Producer, The Mark Of High Renown (DJ Cunthair Edit) (5:37)
quote:
quote:22. 081 Tha_Erik
70. 045 Houniet
77. 043 Papierversnipperaar
88. 040 Dark_Angelus
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
quote:001. 235 Dark_Angelus
014. 089 Papierversnipperaar
015. 077 Houniet
016. 076 Tha_Erik
018. 075 JortK
019. 073 MPG
038. 054 Surveillance-Fiets
058. 045 OA
066. 044 eer-ik
076. 040 indahnesia.com
088. 038 vrolijke-frits
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Mogge M.quote:
Goei artikel: 'Koffie wint het van powernap'quote:
en daar is nummer 3 die het komt meldenquote:Op maandag 26 mei 2008 10:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Goei artikel: 'Koffie wint het van powernap'
Als die fotograaf betere belichting had gebruikt had het er natuurlijker uitgezien.. en veel mooier wellicht.quote:
hee, heb je dat artikel al gelezen?quote:Op maandag 26 mei 200810:27 schreef Muck het volgende:
[..]
en daar is nummer 3 die het komt melden [afbeelding]
welk artikel?quote:Op maandag 26 mei 2008 10:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hee, heb je dat artikel al gelezen?
Ik dacht dat jullie een berichtje op de FP wel zouden waarderen?!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou er meteen aan willen beginnen, ware het niet dat nu.nl niet als bron gebruikt mag worden!quote:
Wat is dat nou weer voor onzin?quote:Op maandag 26 mei 2008 10:47 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zou er meteen aan willen beginnen, ware het niet dat nu.nl niet als bron gebruikt mag worden!
nu.nl is het niet eens met de bronvermelding. Verwijzen middels een link naar hun artikel is niet genoeg. Nou, dan niet.quote:
Ah, op die fiets. Op het forum zie je ze wel vaak genoeg terugkomen als bron, trouwens...quote:Op maandag 26 mei 2008 10:53 schreef OA het volgende:
[..]
nu.nl is het niet eens met de bronvermelding. Verwijzen middels een link naar hun artikel is niet genoeg. Nou, dan niet.
doen we ook popjequote:Op maandag 26 mei 2008 10:44 schreef OA het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie een berichtje op de FP wel zouden waarderen?!
je kunt toch herschrijven?? Dan staat het je geheel vrij of je uberhaupt een bronvemelding doet, aangezien het dan JOUW copyright is, of dat van Fok wellicht.quote:Op maandag 26 mei 200810:47 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zou er meteen aan willen beginnen, ware het niet dat nu.nl niet als bron gebruikt mag worden! [afbeelding]
vreemd zegquote:Op maandag 26 mei 2008 10:53 schreef OA het volgende:
[..]
nu.nl is het niet eens met de bronvermelding. Verwijzen middels een link naar hun artikel is niet genoeg. Nou, dan niet.
Inderdaad, dat moet toch niet teveel moeite zijn?quote:Op maandag 26 mei 2008 10:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je kunt toch herschrijven?? Dan staat het je geheel vrij of je uberhaupt een bronvemelding doet, aangezien het dan JOUW copyright is, of dat van Fok wellicht.
Zo doe ik het altijd, leuk nieuws en nog gratis ook, kost me hoogstens 15 minuten per dag.quote:Op maandag 26 mei 200810:57 schreef JortK het volgende:
[..]
Inderdaad, dat moet toch niet teveel moeite zijn?
Ik sta er eerlijk gezegd van te kijken dat men zo klakkeloos nieuws overneemt van andere sites met een simpele bronvermeldingquote:Op maandag 26 mei 2008 10:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zo doe ik het altijd, leuk nieuws en nog gratis ook, kost me hoogstens 15 minuten per dag.
Het komt er dus op neer dat nu.nl niet wil dat berichtgeving op fok is gebaseerd op berichten van nu.nlquote:Op maandag 26 mei 2008 10:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Op het forum zie je ze wel vaak genoeg terugkomen als bron, trouwens...
Bronvermelding is erg belangrijk en we hebben gewoon de regel dat je je bron vermeldt.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je kunt toch herschrijven?? Dan staat het je geheel vrij of je uberhaupt een bronvemelding doet, aangezien het dan JOUW copyright is, of dat van Fok wellicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |