Kluivert op 80% zou voor PSV een erg goede speler zijn, maar dat haalde hij vorig jaar al niet eens... Je kon vaak wel zien dat hij echt grote klasse bezat maar fysiek kon hij het niet meer bolwerken. Ik denk dat ik van iedereen in dit topic patje nog de meeste speelminuten heb zien maken vorig seizoen dus ik weet zeker wel waar ik over praat.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:38 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Voorspellingen maken mag je doen hoor. Geen probleem.
Dat 2e waag ik toch echt zeer te betwijfelen.
waarom is de post van AminBen verwijderd?quote:Op maandag 26 mei 2008 21:10 schreef sjimz het volgende:
Dit gaat wel heel erg offtopic allemaal!
Laten we het vanaf nu af aan weer over de voetballer Patrick Kluivert en Oranje hebben.
Al het volgende offtopic over zijn verleden qua rijden en andere randzaken zullen verwijderd worden
Omdat die helemaal niets aan dit topic toevoegdquote:Op maandag 26 mei 2008 21:45 schreef DANILXL het volgende:
[..]
waarom is de post van AminBen verwijderd?
quote:Op maandag 26 mei 2008 21:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kluivert op 80% zou voor PSV een erg goede speler zijn, maar dat haalde hij vorig jaar al niet eens... Je kon vaak wel zien dat hij echt grote klasse bezat maar fysiek kon hij het niet meer bolwerken. Ik denk dat ik van iedereen in dit topic patje nog de meeste speelminuten heb zien maken vorig seizoen dus ik weet zeker wel waar ik over praat.
Ik wens hem het beste maar vind dat hij dezelfde fout maakt als bijvoorbeeld Maradona en Romario (niet dat Kluivert zichzelf mag vergelijken met dat soort voetballes overigens): hij gaat door terwijl hij het eigenlijk niet meer kan en maakt zo een karikatuur van zichzelf.
Maar goed, dat ene doelpunt van hem tegen Ajax bezorgde ons toch nog de titel afgelopen jaar dus hij zal altijd een warm plekje in mijn hart hebben
In zijn beste dagen kon Kluivert zich zeker wel meten met Romario. Maradona was nog wel een klasse apart, maar Romario en Kluivert ontliepen elkaar niet zo heel erg veel wat dat betreft hoor. Alleen hield Romario dat hoge niveau een (veel) langere tijd vast dan Kluivert, helaas. Maar Kluivert had alles wat een spits moet hebben. Zijn enige minpunt was, dat hij misschien toch net te weinig scoorde. Maar zijn grootste kracht was dan ook dat hij andere spelers beter liet spelen.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wens hem het beste maar vind dat hij dezelfde fout maakt als bijvoorbeeld Maradona en Romario (niet dat Kluivert zichzelf mag vergelijken met dat soort voetballes overigens): hij gaat door terwijl hij het eigenlijk niet meer kan en maakt zo een karikatuur van zichzelf.
Ik vond Kluivert beter dan Romario. Romario was technisch gezien maar een doorsnee spits.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kluivert op 80% zou voor PSV een erg goede speler zijn, maar dat haalde hij vorig jaar al niet eens... Je kon vaak wel zien dat hij echt grote klasse bezat maar fysiek kon hij het niet meer bolwerken. Ik denk dat ik van iedereen in dit topic patje nog de meeste speelminuten heb zien maken vorig seizoen dus ik weet zeker wel waar ik over praat.
Maar goed, dat ene doelpunt van hem tegen Ajax bezorgde ons toch nog de titel afgelopen jaar dus hij zal altijd een warm plekje in mijn hart hebben
Hij heeft geloof ik wel 14 wedstrijden gespeeld dit seizoen dus hij is er idd op vooruit gegaanquote:Op maandag 26 mei 2008 21:58 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Ik blijf het interessant vinden hoe meningen soms enorm kunnen verschillen. Fysiek is hij nu heel wat beter dan toendertijd bij psv. Bij Lille wordt behoorlijk fyiek getraind. Tro wens, ik geloof zeker dat je hem ook hebt zien spelen.
Ik denk dat een comeback écht mogelijk is. Kluivert zal niet meer de oude Kluivert worden, maar een Kluivert op 80% is nog altijd goed genoeg om mid-voor van Nederland te zijn. Na het EK hoop ik echt dat Kluivert weer langzaam maar zeker terug keert bij Nederland. Natuurlijk zal het niet de eerste pot zijn na het EK, maar het kan snel genoeg gaan.
Als ex-trainer heb ik liever een type Kluivert dan een type-Romario. Wie profiteert van een type-Romario? Het type-Romario zelf. Wie profiteert van het type-Kluivert? Het team!quote:Op maandag 26 mei 2008 22:11 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik vond Kluivert beter dan Romario. Romario was technisch gezien maar een doorsnee spits.
Kluivert was qua doelpunten maar een doorsnee spits.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:11 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik vond Kluivert beter dan Romario. Romario was technisch gezien maar een doorsnee spits.
quote:Op maandag 26 mei 2008 22:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kluivert was qua doelpunten maar een doorsnee spits. :P
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | 1995/96 Ajax 28 15 Eredivisie 1996/97 Ajax 17 6 Eredivisie 1997/98 AC Milan 27 6 Serie A 1998/99 Barcelona 35 15 Primera Division 1999/00 Barcelona 26 15 Primera Division 2000/01 Barcelona 31 18 Primera Division 2001/02 Barcelona 33 18 Primera Division 2002/03 Barcelona 36 16 Primera Division 2003/04 Barcelona 21 8 Primera Division 2004/05 Newc United 25 6 Premiership 2005/06 Valencia 10 1 Primera Division 2006/07 PSV 16 3 Eredivisie 2007/08 Lille 14 4 Frankrijk Totalen: 344 149 |
Dan heb je er echt geen kaas van gegeten. Als je het hebt over de voetballers met de beste balbehandeling van de laatste 25 jaar, dan heb je Maradona, Romario en Bergkamp. Spelers als Van Basten en Kluivert waren misschien wel net zo goed of beter als de laatste twee, ze konden toch ietsje minder met een bal.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:11 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Kluivert is nu zo' n 32. Dus hij was op zijn 22e al niets meer waard????quote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:00 schreef BonJovi het volgende:
Geweldige spitsjammer dat we de laatste 10 jaar geen spits zoals hem hebben gehad voor NL.
Kluivert als coachquote:Kluivert wil nog niet stoppen
Uitgegeven: 28 mei 2008 14:54
Laatst gewijzigd: 28 mei 2008 14:54
ZEIST - Patrick Kluivert wil graag nog actief blijven als voetballer. "Dat is toch mijn eerste optie", zei de 31-jarige spits woensdag bij de cursus coach betaald voetbal in Zeist.
De meest succesvolle schutter van Oranje, veertig treffers, heeft echter geen club. Recentelijk kreeg hij te horen dat hij bij Lille in Frankrijk niet voor contractverlenging in aanmerking kwam.
Voor de zekerheid schreef hij zich maar in voor de opleiding tot coach. “Ik zie mezelf wel als trainer terugkeren, straks. Vandaar. En bovendien heb ik op dit moment geen club waarvan ik zeg: Dat is wat voor mij.”
Coachopleiding
Kluivert, die speelde voor Ajax, Milan, Barcelona, Newcastle, Valencia, PSV en Lille, was één van de vier (oud-)internationals die in Zeist is begonnen aan de opleiding tot coach betaald voetbal. De anderen zijn Dennis Bergkamp, Phillip Cocu en Michael Reiziger. Cocu ontbrak overigens nog op de eerste dag. De overige drie waren terug in Zeist.
“Ik zie mezelf wel als trainer”, zei Kluivert. “Als speler had ik altijd al een goed inzicht. Ik wil daar graag iets mee gaan doen. Dit is een mooie manier om te beginnen. Als er op korte termijn geen nieuwe club komt tenminste.”
(c) ANP
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)ooptOpNieuweClub.htmquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:59 schreef Klopkoek het volgende:
Net was op SportJournaal te zien dat Kluivert de KNVB opleiding tot coach gaat volgen. Betekent dat het einde van zijn voetballoopbaan?
Dennis Bergkamp doet trouwens ook mee
Vermoedelijk is Romário nog fitter op dit moment: http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/7347993.stmquote:Op maandag 26 mei 2008 22:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kluivert was qua doelpunten maar een doorsnee spits.![]()
Op dit moment is hij iig beneden alle peil, alleen een wonder kan hem nog terug naar de top helpen. Ik zou er niet in geloven, hij wordt deze zomer 32....
Waarom niet ideaal, gewoon daar laten zien dat je het nog kan. Daar is de druk ook niet zo groot en het aantal wedstrijden gering.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:22 schreef Klopkoek het volgende:
Ik hoop niet dat Kluivert zich verlaagt tot het niveau De Graafschap of 1. FC Köln.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Waarom niet ideaal, gewoon daar laten zien dat je het nog kan. Daar is de druk ook niet zo groot en het aantal wedstrijden gering.
Volgens mij kunnen we niets anders doen dan afwachten. Hopelijk vindt hij een mooie club.quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:00 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Stop dan met voetballen en ga coachen. Die man moet steeds verder afzakken, elke keer weer 'om te laten zien dat je het kan'. Nou, op een gegeven moment moet die martelgang gewoon ophouden. Als ie slim is ziet hij dat ook.
Het aantal wedstrijden wat Kluivert speelt is al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geringquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Waarom niet ideaal, gewoon daar laten zien dat je het nog kan. Daar is de druk ook niet zo groot en het aantal wedstrijden gering.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |