abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 mei 2008 @ 21:44:16 #126
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_58927932
quote:
Op maandag 26 mei 2008 21:38 schreef Hantuchova80 het volgende:

[..]

Voorspellingen maken mag je doen hoor. Geen probleem.
Dat 2e waag ik toch echt zeer te betwijfelen.
Kluivert op 80% zou voor PSV een erg goede speler zijn, maar dat haalde hij vorig jaar al niet eens... Je kon vaak wel zien dat hij echt grote klasse bezat maar fysiek kon hij het niet meer bolwerken. Ik denk dat ik van iedereen in dit topic patje nog de meeste speelminuten heb zien maken vorig seizoen dus ik weet zeker wel waar ik over praat.

Ik wens hem het beste maar vind dat hij dezelfde fout maakt als bijvoorbeeld Maradona en Romario (niet dat Kluivert zichzelf mag vergelijken met dat soort voetballes overigens): hij gaat door terwijl hij het eigenlijk niet meer kan en maakt zo een karikatuur van zichzelf.

Maar goed, dat ene doelpunt van hem tegen Ajax bezorgde ons toch nog de titel afgelopen jaar dus hij zal altijd een warm plekje in mijn hart hebben
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 26 mei 2008 @ 21:45:02 #127
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_58927948
quote:
Op maandag 26 mei 2008 21:10 schreef sjimz het volgende:
Dit gaat wel heel erg offtopic allemaal!
Laten we het vanaf nu af aan weer over de voetballer Patrick Kluivert en Oranje hebben.
Al het volgende offtopic over zijn verleden qua rijden en andere randzaken zullen verwijderd worden
waarom is de post van AminBen verwijderd?
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_58927995
quote:
Op maandag 26 mei 2008 21:45 schreef DANILXL het volgende:

[..]

waarom is de post van AminBen verwijderd?
Omdat die helemaal niets aan dit topic toevoegd
pi_58928317
quote:
Op maandag 26 mei 2008 21:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Kluivert op 80% zou voor PSV een erg goede speler zijn, maar dat haalde hij vorig jaar al niet eens... Je kon vaak wel zien dat hij echt grote klasse bezat maar fysiek kon hij het niet meer bolwerken. Ik denk dat ik van iedereen in dit topic patje nog de meeste speelminuten heb zien maken vorig seizoen dus ik weet zeker wel waar ik over praat.

Ik wens hem het beste maar vind dat hij dezelfde fout maakt als bijvoorbeeld Maradona en Romario (niet dat Kluivert zichzelf mag vergelijken met dat soort voetballes overigens): hij gaat door terwijl hij het eigenlijk niet meer kan en maakt zo een karikatuur van zichzelf.

Maar goed, dat ene doelpunt van hem tegen Ajax bezorgde ons toch nog de titel afgelopen jaar dus hij zal altijd een warm plekje in mijn hart hebben

Ik blijf het interessant vinden hoe meningen soms enorm kunnen verschillen. Fysiek is hij nu heel wat beter dan toendertijd bij psv. Bij Lille wordt behoorlijk fyiek getraind. Trouwens, ik geloof zeker dat je hem ook hebt zien spelen.
Ik denk dat een comeback écht mogelijk is. Kluivert zal niet meer de oude Kluivert worden, maar een Kluivert op 80% is nog altijd goed genoeg om mid-voor van Nederland te zijn. Na het EK hoop ik echt dat Kluivert weer langzaam maar zeker terug keert bij Nederland. Natuurlijk zal het niet de eerste pot zijn na het EK, maar het kan snel genoeg gaan.
pi_58928334
quote:

[..]

In zijn beste dagen kon Kluivert zich zeker wel meten met Romario. Maradona was nog wel een klasse apart, maar Romario en Kluivert ontliepen elkaar niet zo heel erg veel wat dat betreft hoor. Alleen hield Romario dat hoge niveau een (veel) langere tijd vast dan Kluivert, helaas. Maar Kluivert had alles wat een spits moet hebben. Zijn enige minpunt was, dat hij misschien toch net te weinig scoorde. Maar zijn grootste kracht was dan ook dat hij andere spelers beter liet spelen.
pi_58928575
Ik vindt nog steeds doodzonde, Kluivert was een top voetballer, een van onze beste.

Alleen jammer dat hij op z'n 32 uitgeblust is, dat doet Seedorf - zeer jammer dat hij niet mee is - beter.

Ik haat hem niet, alleen jammer dat hij z'n beste nivo niet meer haalt, want dan was hij nog steeds bruikbaar.
  maandag 26 mei 2008 @ 22:11:09 #132
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_58928648
quote:

[..]

Ik vond Kluivert beter dan Romario. Romario was technisch gezien maar een doorsnee spits.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  maandag 26 mei 2008 @ 22:13:27 #133
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_58928704
quote:
Op maandag 26 mei 2008 21:58 schreef Hantuchova80 het volgende:

[..]

Ik blijf het interessant vinden hoe meningen soms enorm kunnen verschillen. Fysiek is hij nu heel wat beter dan toendertijd bij psv. Bij Lille wordt behoorlijk fyiek getraind. Tro wens, ik geloof zeker dat je hem ook hebt zien spelen.
Ik denk dat een comeback écht mogelijk is. Kluivert zal niet meer de oude Kluivert worden, maar een Kluivert op 80% is nog altijd goed genoeg om mid-voor van Nederland te zijn. Na het EK hoop ik echt dat Kluivert weer langzaam maar zeker terug keert bij Nederland. Natuurlijk zal het niet de eerste pot zijn na het EK, maar het kan snel genoeg gaan.
Hij heeft geloof ik wel 14 wedstrijden gespeeld dit seizoen dus hij is er idd op vooruit gegaan .

Zodra hij weer eens aan 40 wedstrijden per seizoen komt kunnen we eens gaan kijken, tot die tijd....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 26 mei 2008 @ 22:17:37 #134
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_58928808
quote:
Op maandag 26 mei 2008 22:11 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ik vond Kluivert beter dan Romario. Romario was technisch gezien maar een doorsnee spits.
Als ex-trainer heb ik liever een type Kluivert dan een type-Romario. Wie profiteert van een type-Romario? Het type-Romario zelf. Wie profiteert van het type-Kluivert? Het team!

Als een type-Romario niet in vorm is dan presteert een team niet omdat het te afhankelijk is. Als een type-Kluivert niet in vorm is dan zijn spelers gewend om zelf acties te maken.

Kluivert maakt niet alleen anderen beter, hij geeft anderen ook de ruimte om te schitteren. Als hij eens niet zo balvast is kanhij nog gevaarlijk zijn door loopacties, passes. Of puur door te scoren.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  maandag 26 mei 2008 @ 22:31:38 #135
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_58929078
quote:

[..]

Kluivert was qua doelpunten maar een doorsnee spits.

Op dit moment is hij iig beneden alle peil, alleen een wonder kan hem nog terug naar de top helpen. Ik zou er niet in geloven, hij wordt deze zomer 32....
pi_58929526
quote:
Op maandag 26 mei 2008 22:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Kluivert was qua doelpunten maar een doorsnee spits. :P
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
1994/95 Ajax           25 18 Eredivisie 
1995/96 Ajax           28 15 Eredivisie 
1996/97 Ajax           17 6  Eredivisie 
1997/98 AC Milan       27 6  Serie A 
1998/99 Barcelona      35 15 Primera Division 
1999/00 Barcelona      26 15 Primera Division 
2000/01 Barcelona      31 18 Primera Division 
2001/02 Barcelona      33 18 Primera Division 
2002/03 Barcelona      36 16 Primera Division 
2003/04 Barcelona      21 8  Primera Division 
2004/05 Newc United    25 6  Premiership 
2005/06 Valencia       10 1  Primera Division 
2006/07 PSV            16 3  Eredivisie 
2007/08 Lille          14 4  Frankrijk 
Totalen:              344 149 

Dit zijn toch hele aardige cijfers hoor. Als we dan de laatste vier seizoenen weg laten, want vanaf toen ging het bergafwaarts met Patrick (daar zijn we het allemaal over eens), dan hou je de volgende cijfers over:

279 wedstrijden: 135 goals
Dat is bijna 1 op 2, waarvan hij het grootste gedeelte van die wedstrijden in de sterkste competitie ter wereld speelde. Dat is niet mis.

En ook in zijn interlands liep hij 1 op 2. 79 caps: 40 goals, waarmee hij nog steeds all time topscorer van Oranje is. En het waren vaak nog belangrijke goals ook. Niet zoals van Nistelrooij, vaak de 3-0 of 4-0, maar Kluivert maakte (bijna) altijd belangrijke goals.
pi_58932349
Geweldige spits jammer dat we de laatste 10 jaar geen spits zoals hem hebben gehad voor NL.
AFC AJAX
pi_58932624
quote:

[..]

Dan heb je er echt geen kaas van gegeten. Als je het hebt over de voetballers met de beste balbehandeling van de laatste 25 jaar, dan heb je Maradona, Romario en Bergkamp. Spelers als Van Basten en Kluivert waren misschien wel net zo goed of beter als de laatste twee, ze konden toch ietsje minder met een bal.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 19:50:37 #139
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_58948272
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 01:00 schreef BonJovi het volgende:
Geweldige spits jammer dat we de laatste 10 jaar geen spits zoals hem hebben gehad voor NL.
Kluivert is nu zo' n 32. Dus hij was op zijn 22e al niets meer waard????

Hij is niet meer de voetballer die hij is geweest, maar dit is wel heel erg kort door de bocht.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  woensdag 28 mei 2008 @ 18:59:20 #140
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_58970046
Net was op SportJournaal te zien dat Kluivert de KNVB opleiding tot coach gaat volgen. Betekent dat het einde van zijn voetballoopbaan?

Dennis Bergkamp doet trouwens ook mee
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 28 mei 2008 @ 19:02:41 #141
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_58970109
quote:
Kluivert wil nog niet stoppen
Uitgegeven: 28 mei 2008 14:54
Laatst gewijzigd: 28 mei 2008 14:54

ZEIST - Patrick Kluivert wil graag nog actief blijven als voetballer. "Dat is toch mijn eerste optie", zei de 31-jarige spits woensdag bij de cursus coach betaald voetbal in Zeist.

De meest succesvolle schutter van Oranje, veertig treffers, heeft echter geen club. Recentelijk kreeg hij te horen dat hij bij Lille in Frankrijk niet voor contractverlenging in aanmerking kwam.

Voor de zekerheid schreef hij zich maar in voor de opleiding tot coach. “Ik zie mezelf wel als trainer terugkeren, straks. Vandaar. En bovendien heb ik op dit moment geen club waarvan ik zeg: Dat is wat voor mij.”

Coachopleiding

Kluivert, die speelde voor Ajax, Milan, Barcelona, Newcastle, Valencia, PSV en Lille, was één van de vier (oud-)internationals die in Zeist is begonnen aan de opleiding tot coach betaald voetbal. De anderen zijn Dennis Bergkamp, Phillip Cocu en Michael Reiziger. Cocu ontbrak overigens nog op de eerste dag. De overige drie waren terug in Zeist.

“Ik zie mezelf wel als trainer”, zei Kluivert. “Als speler had ik altijd al een goed inzicht. Ik wil daar graag iets mee gaan doen. Dit is een mooie manier om te beginnen. Als er op korte termijn geen nieuwe club komt tenminste.”

(c) ANP
Kluivert als coach Dat wordt de meest interessante persoonlijkheid sinds Fritz Korbach.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_58970211
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 18:59 schreef Klopkoek het volgende:
Net was op SportJournaal te zien dat Kluivert de KNVB opleiding tot coach gaat volgen. Betekent dat het einde van zijn voetballoopbaan?

Dennis Bergkamp doet trouwens ook mee
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)ooptOpNieuweClub.htm
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 28 mei 2008 @ 19:12:03 #143
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_58970304
Ik ben benieuwd Ik blijf toch altijd een zwak voor hem als voetballer houden, hoewel hij ver van z'n niveau verwijderd is
pi_58970325
quote:
Op maandag 26 mei 2008 22:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Kluivert was qua doelpunten maar een doorsnee spits.

Op dit moment is hij iig beneden alle peil, alleen een wonder kan hem nog terug naar de top helpen. Ik zou er niet in geloven, hij wordt deze zomer 32....
Vermoedelijk is Romário nog fitter op dit moment: http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/7347993.stm

As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 28 mei 2008 @ 19:22:06 #145
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_58970512
Ik hoop niet dat Kluivert zich verlaagt tot het niveau De Graafschap of 1. FC Köln.
Deuger, Woke & Gutmensch
  woensdag 28 mei 2008 @ 19:54:53 #146
67174 Dos37
Come on Twente
pi_58971151
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 19:22 schreef Klopkoek het volgende:
Ik hoop niet dat Kluivert zich verlaagt tot het niveau De Graafschap of 1. FC Köln.
Waarom niet ideaal, gewoon daar laten zien dat je het nog kan. Daar is de druk ook niet zo groot en het aantal wedstrijden gering.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 28 mei 2008 @ 20:00:22 #147
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_58971233
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 19:54 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Waarom niet ideaal, gewoon daar laten zien dat je het nog kan. Daar is de druk ook niet zo groot en het aantal wedstrijden gering.
Stop dan met voetballen en ga coachen. Die man moet steeds verder afzakken, elke keer weer 'om te laten zien dat je het kan'. Nou, op een gegeven moment moet die martelgang gewoon ophouden. Als ie slim is ziet hij dat ook.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_58971390
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 20:00 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Stop dan met voetballen en ga coachen. Die man moet steeds verder afzakken, elke keer weer 'om te laten zien dat je het kan'. Nou, op een gegeven moment moet die martelgang gewoon ophouden. Als ie slim is ziet hij dat ook.
Volgens mij kunnen we niets anders doen dan afwachten. Hopelijk vindt hij een mooie club.
pi_58973015
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 19:54 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Het aantal wedstrijden wat Kluivert speelt is al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren gering . Hij kan nog geen volle competitie volmaken
  woensdag 28 mei 2008 @ 23:06:35 #150
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_58975834
Kluivert wordt als coach iig een tweede Van Gaal. Hij was weer lekker opgefokt in z'n praatje met de pers.
Deuger, Woke & Gutmensch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')