abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 mei 2008 @ 19:17:49 #101
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_58924796
quote:
Op maandag 26 mei 2008 18:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Lees eerst het topic eens door voor je hier stoere taal komt uitslaan. Want dan had je gezien dat iedereen (op een enkeling na) het er over eens is, dat Kluivert op dit moment niets toevoegt aan Oranje. Maar dit topic is ontzettend interessant, want we missen op het moment wel een type Kluivert. Zoals al vaker is aangegeven, stond Kluivert er wél in de beslissende wedstrijden tegen de grote landen. In tegenstelling tot bijvoorbeeld van Nistelrooij.
Dat lijken mij zo de belangrijkste stukjes uit je post.... Discussie voeren over een terugkeer van Kluivert is gewoon onzinnig. Tenzij de medische wetenschap met sprongen vooruit gaat speelt die jongen gewoon niet meer op niveau. Ik weet dat het voor sommige Kluivert fans moeilijk te accepteren is maar dit soort bs topics openen verandert echt niks aan de feiten.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 26 mei 2008 @ 19:25:01 #102
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_58924921
Het openen van een topic is ieders recht. Mods besluiten wel om een topic te sluiten als reacties onbeschoft en/of offtopic zijn (en blijven).

Zo ver is het nog niet. Al vind ik wel dat ik, als topicstarter, even de teugels moet aantrekken. Jouw reactie over stront in de ogen doet de discussie geen goed.

Of Kluivert ooit weer de vorm krijgt van 1998 - 2000 kan niemand voorspellen. Dat er meer scepsis dan vertrouwen heerst is gezien de laatste jaren niet vreemd maar om het met zekerheid te voorspellen ...

Ik heb het topic niet geopend om te stellen dat de Kluivert van nu in oranje moet. Een Kluivert op 80% - 90% is in mijn ogen nog heel nuttig voor oranje. Daarnaast vind ik dat oranje een type Kluivert mist, en dat Van Nistelrooy ondanks zijn goals voor oranje geen goede spits is.

Over die laatste 3, en zeker de laatste 2, zijn velen het hier eens. Kluivert in de vorm van 1998 - 2000 ... man, die hebben we nodig!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_58924933
quote:
Op maandag 26 mei 2008 19:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat lijken mij zo de belangrijkste stukjes uit je post.... Discussie voeren over een terugkeer van Kluivert is gewoon onzinnig. Tenzij de medische wetenschap met sprongen vooruit gaat speelt die jongen gewoon niet meer op niveau. Ik weet dat het voor sommige Kluivert fans moeilijk te accepteren is maar dit soort bs topics openen verandert echt niks aan de feiten.
Prima, jou interesseert het niet. Dan laat je dit topic toch lekker links liggen?
  maandag 26 mei 2008 @ 19:28:51 #104
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_58925001
Kluivert. Geweldige voetballer, eikel van een vent.

Had twee jaar celstraf verdient. Maarja, een halfgod als hij kwam er goed mee weg. Heb altijd met veel moeite naar hem gekeken.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  maandag 26 mei 2008 @ 19:38:07 #105
30220 Barca
pi_58925226
quote:
Op maandag 26 mei 2008 19:28 schreef Klopkoek het volgende:
Kluivert. Geweldige voetballer, eikel van een vent.

Had twee jaar celstraf verdient. Maarja, een halfgod als hij kwam er goed mee weg. Heb altijd met veel moeite naar hem gekeken.
Waarom had hij dat verdiend?

Je reactie bevestigd mijn oordeel. Geen oprechte interesse in Kluivert (en vermoedelijk ook niet in Seedorf).
  maandag 26 mei 2008 @ 19:42:51 #106
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_58925354
quote:
Op maandag 26 mei 2008 19:38 schreef Barca het volgende:

[..]

Waarom had hij dat verdiend?

Je reactie bevestigd mijn oordeel. Geen oprechte interesse in Kluivert (en vermoedelijk ook niet in Seedorf).
Twee jaar is misschien teveel maar ieder ander die met 70 per uur te hard in de bebouwde kom iemand dood rijdt krijgt minimaal een half jaar, maximaal een jaar. Dat zeiden in ieder geval strafrechtdeskundigen in die tijd, ben dat nooit vergeten. Kluivert heeft er zijn excuses voor aangeboden maar je kunt het niemand kwalijk nemen dat het een wrange bijsmaak blijft hebben.

Waar je vandaan haalt dat ik niet in hem geinteresseerd zou zijn is mij een raadsel. Vind het juist zo'n boeiend figuur omdat hij het in principe allemaal goed bedoelt, hem het WK2002 door de neus is geboord maar tegelijkertijd zwarte kanten kent.

Kluivert is pas na 2003 echt minder gaan spelen. Ben ervan overtuigd dat hij op het WK2002 goed had kunnen spelen. Maarja, Nederland-Portugal hè? Dat was de doodsteek toen.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_58925383
quote:
Op maandag 26 mei 2008 18:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik denk dat we een nogal verschillende inschatting hebben van de kwaliteiten van de huidige Oranje-spitsen. Nu kan ik wel weer reageren dat Huntelaar misschien 8 keer een bal verliest en geen 15, maar daar schieten we ook weinig mee op.

Over Kluivert zijn we het geloof ik wel eens, in ieder geval over wat hij kon en wat goed voor hem zou zijn nu.
quote:
Dan wordt het op zijn best een flets toernooi. Je gooit dan namelijk wel je sterke punt weg. Geen enkel ander land heeft dezelfde combinatie van techniek, creativiteit en organisatie. Daarmee kunnen we voordeel halen uit het positiespel en de vloeiende combinaties. Dat is waar Nederland aan dankt dat het zich kan meten met de grootsten, want qua selectie zijn we altijd minder sterk.
Mee eens, maar ik denk dat we daar gewoon de specifieke (bijvoorbeeld die passende spits) en algemene (het niveau van vrijwel alle defensieve spelers, wat niet altijd geweldig was, maar wel beter dan nu) kwaliteiten niet voor hebben op het moment. Dat is heel jammer, omdat het wat mij betreft in eerste instantie om resultaat gaat kunnen we dan echter denk ik beter wat anders spelen. Misschien minder onderscheidend, maar dat geldt bijvoorbeeld ook voor die enige keer dat we wel een toernooi wonnen. Al zit dat er sowieso niet in denk ik, maar ik hoop ongelijk te krijgen

Maargoed, ik moet ervandoor dus ik zal stoppen met offtopic gaan, want dat is het eigenlijk wel natuurlijk.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  maandag 26 mei 2008 @ 19:49:33 #108
30220 Barca
pi_58925475
quote:
Op maandag 26 mei 2008 19:42 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Twee jaar is misschien teveel maar ieder ander die met 70 per uur te hard in de bebouwde kom iemand dood rijdt krijgt minimaal een half jaar, maximaal een jaar. Dat zeiden in ieder geval strafrechtdeskundigen in die tijd, ben dat nooit vergeten. Kluivert heeft er zijn excuses voor aangeboden maar je kunt het niemand kwalijk nemen dat het een wrange bijsmaak blijft hebben.

Waar je vandaan haalt dat ik niet in hem geinteresseerd zou zijn is mij een raadsel. Vind het juist zo'n boeiend figuur omdat hij het in principe allemaal goed bedoelt, hem het WK2002 door de neus is geboord maar tegelijkertijd zwarte kanten kent.

Kluivert is pas na 2003 echt minder gaan spelen. Ben ervan overtuigd dat hij op het WK2002 goed had kunnen spelen. Maarja, Nederland-Portugal hè? Dat was de doodsteek toen.
De strafmaat geldt voor dood door SCHULD. Heb jij een rijbewijs?

De toon van je berichten vind ik bijzonder negatief. Je woorden "als mens een eikel" komen beslist niet over als geïnteresseerd. Wat is er overigens belangrijk aan een voetballer?
pi_58925552
quote:
Op maandag 26 mei 2008 18:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Flikker nou eens een eind op met die Kluivert! Hij is een ´has been´. Haal de stront uit je ogen en besef dat...
Normaal reageren is geen overbodige luxe hoor.
  maandag 26 mei 2008 @ 19:54:35 #110
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_58925583
quote:
Op maandag 26 mei 2008 19:49 schreef Barca het volgende:

[..]

De strafmaat geldt voor dood door SCHULD. Heb jij een rijbewijs?

De toon van je berichten vind ik bijzonder negatief. Je woorden "als mens een eikel" komen beslist niet over als geïnteresseerd.
Ik leg net uit dat je heus in iemand geinteresseerd kan zijn als je hem een eikel vindt. Het is ook geen drijfzand waarop ik het baseer:

- In zee gaan met Sigi Lens
- Iemand dus doodrijden
- Zijn ongelukkige optredens in de media
- Black Power gebaren
- Dat beruchte interview in Holland Sport

o.a.
quote:
Wat is er overigens belangrijk aan een voetballer?
Precies de kwaliteiten die Kluivert had. Helaas heeft ie dat niet meer. Toch is hij pas 31, misschien kan hij nog 1 wk mee, maar dan is het echt over en uit. Zonde.
Deuger, Woke & Gutmensch
  maandag 26 mei 2008 @ 20:01:24 #111
30220 Barca
pi_58925695
Hij reed iemand dood. Maar waarom verdiend hij daarvoor een straf?
Zijn ongelukkige optreden in de media? Dat doen wel meer mensen. Soms ligt dat ook aan de media.
Black Power gebaren? Weet ik niks van. Maar wat is daar op tegen?
Interview in Holland sport? Weet ik niet meer.

Dat hij het wk 2002 niet speelde ligt niet aan hem. We hadden ons niet geplaatst.
De afwezigheid op EK 2004, wk 2006 en EK 2008 kun je hem nog min of meer kwalijk nemen. Als je tenminste overtuigd bent van het feit dat hij te weinig doet om gezond te worden en te blijven. En om in vorm te raken en te blijven.
  maandag 26 mei 2008 @ 20:12:08 #112
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_58925910
quote:
Op maandag 26 mei 2008 20:01 schreef Barca het volgende:

Iedereen die iemand doodrijdt verdient straf. Edit: maar dat heeft niets met het voetbal uit te staan. Nu is hij gewoon te brak en zijn er betere spelers op 9 en op 10

Vanavond in Holland Sport (een gedeelte) van het interview. 2030 nl3
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_58926032
quote:
Op maandag 26 mei 2008 20:01 schreef Barca het volgende:
Zijn ongelukkige optreden in de media? Dat doen wel meer mensen. Soms ligt dat ook aan de media.
Black Power gebaren? Weet ik niks van. Maar wat is daar op tegen?

Dat hij het wk 2002 niet speelde ligt niet aan hem. We hadden ons niet geplaatst.
De afwezigheid op EK 2004, wk 2006 en EK 2008 kun je hem nog min of meer kwalijk nemen. Als je tenminste overtuigd bent van het feit dat hij te weinig doet om gezond te worden en te blijven. En om in vorm te raken en te blijven.
Het feit dat het slachtoffer gedeeld schuldig was aan het ongeval, wordt nog wel eens vergeten. Ach, ik kan sommige voetballers wel begrijpen dat ze niet veel met de media willen praten. Dat zijn immers een stelletje doordrammers, waarbij ze de feiten uit het oog verliezen en vaak alleen maar oog hebben voor hun zelf.
Dat Nederland afwezig was op het WK 2002, had met heel het Nederlands elftal te maken. Ook met Van Nistelrooy. Het hele team faalde op een ontzettend ongelukkig manier. Daarmee bedoel ik dat we tegen paal en lat schoten en constant de Ieren onder druk zette. Ik herinner me nog dat Kluivert Van Nistelrooy een aantal keer voor de doelman van de Ieren zette. Jammer dat die ballen er niet in waren gegaan.
Iig kwamen er geen doelpunten en dat had alles te maken met het falen van het team. Als je zo'n overwicht hebt op de Ieren, moet je dat ook afmaken. Als je naar het spel kijkt, hebben we niet gefaald. Alleen qua resultaat was het erg triest. Na de wedstrijd toendertijd kon ik geen woord uit mijn mond krijgen omdat ik het nauwelijks kon bevatten. Bij het EK 2004 was Kluivert zo fit als een hoentje en Van Gelder vond het toendertijd raar dat Advocaat geen gebruik van hem maakte. Van der Vaart en Sneijder snapten het ook niet zeiden ze na de trainingen een keer. Of zou Advocaat hem nu wel willen hebben?
WK 2006 was al onder Van Basten en tsja, eigenlijk rekende ik niet meer op Kluivert zijn inbreng. Immers, Van Basten leek er toch niet de man naar om op kwaliteit te selecteren. En dat is natuurlijk ook uitgekomen.
En dit EK is gewoon ontzettend jammer dat hij er niet bij is. Nederland had hem heel goed kunnen gebruiken. Als Puel veel meer gebruik gemaakt had van Kluivert zijn diensten, had Kluivert nu misschien wel bij de selectie voor het EK 2008 gezeten. Ach, het blijven van die als-en. We zullen het immers nooit weten.
pi_58926087
Jammer dat elk Kluivert-topic uiteindelijk uitmondt in een discussie over dat ongeluk
pi_58926177
quote:
Op maandag 26 mei 2008 20:20 schreef DrDentz het volgende:
Jammer dat elk Kluivert-topic uiteindelijk uitmondt in een discussie over dat ongeluk
Vandaar dat ik ook mijn laatste post daarmee begon en met het voetbal eindigde.
  maandag 26 mei 2008 @ 20:27:17 #116
30220 Barca
pi_58926237
DrDentz> Tja ... het is ook niet mijn bedoeling. Blijkbaar kan men het toch niet vergeten en vindt men het nodig om in discussies over zijn kwaliteiten als voetballer altijd iets te zeggen over de (vermeende) gebreken in zijn persoonlijkheid.

Hantuchova> Dat (de rol van Putman) is inderdaad wat ik als antwoord verwacht van Klapkoek.
  maandag 26 mei 2008 @ 20:41:18 #117
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_58926550
quote:
Op maandag 26 mei 2008 20:20 schreef DrDentz het volgende:
Ja dat ongeluk was gewoon een "ongeluk" hij reed 20km per uur te hard. Dat doen zoveel mensen, bovendien was de auto waar hij tegen aanreed aan het keren.
Puur pech en normaal krijgen mensen hier ook amper straf voor.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  maandag 26 mei 2008 @ 20:44:56 #118
159022 AminBen
El Maestro
pi_58926642
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sjimz op 26-05-2008 21:09:08 (normaal reageren aub ) ]
  maandag 26 mei 2008 @ 20:54:09 #119
30220 Barca
pi_58926829
quote:
Op maandag 26 mei 2008 20:41 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Ja dat ongeluk was gewoon een "ongeluk" hij reed 20km per uur te hard. Dat doen zoveel mensen, bovendien was de auto waar hij tegen aanreed aan het keren.
Puur pech en normaal krijgen mensen hier ook amper straf voor.
Heb jij een rijbewijs?
  maandag 26 mei 2008 @ 21:05:08 #120
30220 Barca
pi_58927043
Wat een gezeur over contact opnemen. (Ja, sorry het is erg offtopic!) Zo makkelijk lijkt het me niet. Waarom denken anderen te moeten bepalen óf en zo ja wanneer je iets doet.
pi_58927142
Dit gaat wel heel erg offtopic allemaal!
Laten we het vanaf nu af aan weer over de voetballer Patrick Kluivert en Oranje hebben.
Al het volgende offtopic over zijn verleden qua rijden en andere randzaken zullen verwijderd worden
pi_58927168
quote:
Op maandag 26 mei 2008 21:05 schreef Barca het volgende:
Wat een gezeur over contact opnemen. (Ja, sorry het is erg offtopic!) Zo makkelijk lijkt het me niet. Waarom denken anderen te moeten bepalen óf en zo ja wanneer je iets doet.
Begrijp ik ook nooit helemaal. Allemaal van die mensen die denken dat te kunnen beweren, maar die mensen weten niet hoe moeilijk dat is na zoiets. Of tenminste, dat willen ze volgens mij niet snappen.
  maandag 26 mei 2008 @ 21:26:14 #123
30220 Barca
pi_58927516
Inderdaad ... weer ONTOPIC!!
  maandag 26 mei 2008 @ 21:35:24 #124
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_58927724
quote:
Op maandag 26 mei 2008 19:25 schreef Barca het volgende:

Of Kluivert ooit weer de vorm krijgt van 1998 - 2000 kan niemand voorspellen. Dat er meer scepsis dan vertrouwen heerst is gezien de laatste jaren niet vreemd maar om het met zekerheid te voorspellen ...
Ik durf daar best een voorspelling over te maken. Nee, die vorm krijgt hij niet.
quote:
Ik heb het topic niet geopend om te stellen dat de Kluivert van nu in oranje moet. Een Kluivert op 80% - 90% is in mijn ogen nog heel nuttig voor oranje. Daarnaast vind ik dat oranje een type Kluivert mist, en dat Van Nistelrooy ondanks zijn goals voor oranje geen goede spits is.
Kluivert haalt geen 80-90%. Als dat wel het geval was geweest had hij niet bij PSV en Lille weg gehoeven.
quote:
Over die laatste 3, en zeker de laatste 2, zijn velen het hier eens. Kluivert in de vorm van 1998 - 2000 ... man, die hebben we nodig!
Ja, en van Basten in de vorm van 88!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_58927789
quote:
Op maandag 26 mei 2008 21:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik durf daar best een voorspelling over te maken. Nee, die vorm krijgt hij niet.
[..]

Kluivert haalt geen 80-90%. Als dat wel het geval was geweest had hij niet bij PSV en Lille weg gehoeven.
[..]

Ja, en van Basten in de vorm van 88!
Voorspellingen maken mag je doen hoor. Geen probleem.
Dat 2e waag ik toch echt zeer te betwijfelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')