oh ze past nog wel, maar vind dit leuker voor derquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:08 schreef PM-girl het volgende:
Ik gebruik het babybadje nog steeds, maar dan op de grond met een erin zittend kind.
Helemaal mee eens..quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:38 schreef Ticootje het volgende:
Mijn tip, hydrofielluiers. Altijd en overal!
Hier liggen ze door het hele huis heen. Ik heb ze al gebruikt bij ernstige borstlekkage, als spuugdoek (omdat een normaal spuugdoekje dat niet ging redden, als handdoek, als onderlegger in bed, de wieg en de wandelwagen. Om de borstkolf af te drogen op mn werk, om in te bakeren bij het voeden, enz enz.
Ik heb er een stuk of 20 en ik heb er altijd minstens 1 bij me.
Aan het eind van de dag zitten ze ook allemaal in de was...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
Helemaal mee eens..
ik heb er een stuk of 40 geloof ik![]()
![]()
Amber zit ook nog steeds in het babybadje, vind ze heerlijk.
Badplank bij ouderenwinkel.nlquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:46 schreef Lishe het volgende:
Sjak, misschien kun je een plank over een gedeelte van je bad leggen (aan 'het voeteneinde?') met een aankleedkussen erop? Volgens mij zijn er zelfs speciale planken daarvoor op de markt, die je op een of andere manier vast kunt draaien ivm schuiven.
quote:Op zondag 1 juni 2008 21:30 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Als ik alleen ben en de meiden gaan in bad, dan zet ik de "wat zou ik zonder moeten" IKEA kinderstoel naast het bad. Flensje in bad, flensje in de stoel. Beetje vlot "afwerken: en klaar is kees !
Ik heb daar naar weken rommelen en verwoede pogingen toch wat op gevonden, en wel in de vorm van de ouderwetse strijkplankdekspanners ( soort brettels klippen aan elastiek gezet ) gebruik er 2 van, 1 lange die de langezijde punten vastzet onder t matras door en een kortere die dan de middelste punt vast zet en die zit aan de onderzijde van het matras vast aan de lange.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:12 schreef Brighteyes het volgende:
Over hydrofielluiers als onderlegger in bed... in het wiegje werkte dat wel, maar nu in het bedje krijg ik het niet voor elkaar om hem vast te leggen dan. Is dat uberhaupt mogelijk?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:57 schreef E.T. het volgende:
Persoonlijk vind ik de 'elastiek-oplossing' voor de hydrofiel erg eng klinken. (slaapzakriemen waren van hetzelfde concept en die zijn niet voor niks verboden).
Dan was ik het hoeslakentje wel wat vaker
nee sorry. Mijn Van Dale weet het ook al nietquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:30 schreef bixister het volgende:
minderkand op koudjes, mooi zo!
troel maar je weet toch wel wat een bibje is!
Slabbetje. (Bib is het engelse woord voor slab, geloof ik)quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:32 schreef Troel het volgende:
[..]
nee sorry. Mijn Van Dale weet het ook al niet
Ik zit onder de Airco op werk en heb dus vergrote kans op koudjes,quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:30 schreef bixister het volgende:
minderkand op koudjes, mooi zo!
troel maar je weet toch wel wat een bibje is!
nee omdat het onder het shirt gaat... de zachte kant tegen de borst en die plastik doorlek kant naar buiten (maar onder het shirt/jumpertje etc)quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:34 schreef Koosje het volgende:
Minderkant op koudjes? Ik zou het echt andersom doen hoor. Of if if.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:36 schreef desiredbard het volgende:
Plastic tegen je huis is niet lekker joh
quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:41 schreef snoopy het volgende:
samenvatting: dus het plastik van je bibje niet tegen je huis zodat je minderkand op koudjes krijgt
Dij snaft hebtquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:41 schreef snoopy het volgende:
samenvatting: dus het plastik van je bibje niet tegen je huis zodat je minderkand op koudjes krijgt
Voor de hardleersen zet ik vanavond effe een instructie videootje op mijn Youtube accountquote:Op woensdag 11 juni 2008 14:37 schreef Troel het volgende:
Nopes, geen goed Nederlands woord
Maar ik denk dat ik nu inmiddels je stukje snap
Tip voor nog veeeeeel later:quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:38 schreef Ticootje het volgende:
Mijn tip, hydrofielluiers. Altijd en overal!
Hier liggen ze door het hele huis heen. Ik heb ze al gebruikt bij ernstige borstlekkage, als spuugdoek (omdat een normaal spuugdoekje dat niet ging redden, als handdoek, als onderlegger in bed, de wieg en de wandelwagen. Om de borstkolf af te drogen op mn werk, om in te bakeren bij het voeden, enz enz.
Ik heb er een stuk of 20 en ik heb er altijd minstens 1 bij me.
Cradlecap..... berg heet dat geloof ik bij jullie (achterlijk woord)quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:47 schreef Red_Cat het volgende:
Bij luieruitslag kan je het beste Sudocreme gebruiken, te verkrijgen bij elke drogist. Het prikt niet en het is verzachtendEigenlijk is Sudocreme goed voor alles
Over het algemeen wel, maar ik ken ook 2 kindjes die totaal allergisch zijn voor sudocreme en wel zo erg dat de vellen er dan bij hangen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:47 schreef Red_Cat het volgende:
Bij luieruitslag kan je het beste Sudocreme gebruiken, te verkrijgen bij elke drogist. Het prikt niet en het is verzachtendEigenlijk is Sudocreme goed voor alles
ow das vervelendquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Over het algemeen wel, maar ik ken ook 2 kindjes die totaal allergisch zijn voor sudocreme en wel zo erg dat de vellen er dan bij hangen.
Een vriendin van mij zweert weer bij bakpoeder op kapotte billetjes.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:41 schreef snoopy het volgende:
Maiezena weet ik wel... dat hielp bij Isa ook goed tegen de jeuk tijdens een schimmelinfectie die ze had als bijwerking van antibiotica.quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Over het algemeen wel, maar ik ken ook 2 kindjes die totaal allergisch zijn voor sudocreme en wel zo erg dat de vellen er dan bij hangen.
Een vriendin van mij zweert weer bij bakpoeder op kapotte billetjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |