Oops, wist ik nietquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:13 schreef bixister het volgende:
maar in appelstroop zit toch helemaal niet zoveel ijzer als voorheen werd gedacht? volgens mij is 't niet zo'n belangrijk goedje hoor. je kunt ook geprakt fruit door de yoghurt doen, (als je er al iets door wil doen).
quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:00 schreef bixister het volgende:
ja, lanette creme of van die andere witte niet-vette vaseline (cetomacrogol) is ook heel geschikt voor droge plekken. (ook bij de apotheek te krijgen). zou ik veruit prefereren boven sudocrem, zeker bij de wat gevoeliger huidjes.
Inderdaad. En ijzer in combinatie met zuivel is sowieso niet handig omdat zuivel de opname van ijzer remt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:13 schreef bixister het volgende:
maar in appelstroop zit toch helemaal niet zoveel ijzer als voorheen werd gedacht? volgens mij is 't niet zo'n belangrijk goedje hoor. je kunt ook geprakt fruit door de yoghurt doen, (als je er al iets door wil doen).
quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:26 schreef owlet het volgende:
[..]
Inderdaad. En ijzer in combinatie met zuivel is sowieso niet handig omdat zuivel de opname van ijzer remt.
Je bedoelt dat 'ie dan gratis wordt bijgevuld ?quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:16 schreef dutchie het volgende:
In de zomer:
Minimaliseer de aankoop van broeken met overdadig veel zakken.
Ja ik weet, het staat zo lekker stoer bij onze knullen. Maar ik word iedere keer weerals ik de broeken per ongeluk op de kop hou na een dagje kdv/zandbak spelen.
Tenzij je van plan bent een zandbak te gaan plaatsen, dan zeg ik: Doen!
oh ze past nog wel, maar vind dit leuker voor derquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:08 schreef PM-girl het volgende:
Ik gebruik het babybadje nog steeds, maar dan op de grond met een erin zittend kind.
Helemaal mee eens..quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:38 schreef Ticootje het volgende:
Mijn tip, hydrofielluiers. Altijd en overal!
Hier liggen ze door het hele huis heen. Ik heb ze al gebruikt bij ernstige borstlekkage, als spuugdoek (omdat een normaal spuugdoekje dat niet ging redden, als handdoek, als onderlegger in bed, de wieg en de wandelwagen. Om de borstkolf af te drogen op mn werk, om in te bakeren bij het voeden, enz enz.
Ik heb er een stuk of 20 en ik heb er altijd minstens 1 bij me.
Aan het eind van de dag zitten ze ook allemaal in de was...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
Helemaal mee eens..
ik heb er een stuk of 40 geloof ik![]()
![]()
Amber zit ook nog steeds in het babybadje, vind ze heerlijk.
Badplank bij ouderenwinkel.nlquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:46 schreef Lishe het volgende:
Sjak, misschien kun je een plank over een gedeelte van je bad leggen (aan 'het voeteneinde?') met een aankleedkussen erop? Volgens mij zijn er zelfs speciale planken daarvoor op de markt, die je op een of andere manier vast kunt draaien ivm schuiven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |