We gebruiken hem alleen maar als ik ga douchen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:22 schreef Stiemie het volgende:
Kersjes kan Devin nog in de wipstoel?
Daar heb ik weer Lanette Creme van de apotheek voor, dat is echt alleen maar een vette zalf zonder geurtje oid. Vind ik wat prettiger om bijv. op de schrale plekjes op zijn gezicht te doen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:12 schreef Vicky het volgende:
Als je kindje hele droge plekken op de huid heeft niet insmeren met zwitsal ofzo maar met Sudocreme. of op je eigen bikinilijn na het scheren
Oops, wist ik nietquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:13 schreef bixister het volgende:
maar in appelstroop zit toch helemaal niet zoveel ijzer als voorheen werd gedacht? volgens mij is 't niet zo'n belangrijk goedje hoor. je kunt ook geprakt fruit door de yoghurt doen, (als je er al iets door wil doen).
quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:00 schreef bixister het volgende:
ja, lanette creme of van die andere witte niet-vette vaseline (cetomacrogol) is ook heel geschikt voor droge plekken. (ook bij de apotheek te krijgen). zou ik veruit prefereren boven sudocrem, zeker bij de wat gevoeliger huidjes.
Inderdaad. En ijzer in combinatie met zuivel is sowieso niet handig omdat zuivel de opname van ijzer remt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:13 schreef bixister het volgende:
maar in appelstroop zit toch helemaal niet zoveel ijzer als voorheen werd gedacht? volgens mij is 't niet zo'n belangrijk goedje hoor. je kunt ook geprakt fruit door de yoghurt doen, (als je er al iets door wil doen).
quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:26 schreef owlet het volgende:
[..]
Inderdaad. En ijzer in combinatie met zuivel is sowieso niet handig omdat zuivel de opname van ijzer remt.
Je bedoelt dat 'ie dan gratis wordt bijgevuld ?quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:16 schreef dutchie het volgende:
In de zomer:
Minimaliseer de aankoop van broeken met overdadig veel zakken.
Ja ik weet, het staat zo lekker stoer bij onze knullen. Maar ik word iedere keer weerals ik de broeken per ongeluk op de kop hou na een dagje kdv/zandbak spelen.
Tenzij je van plan bent een zandbak te gaan plaatsen, dan zeg ik: Doen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |