Mooie samenvattingquote:Op zondag 25 mei 2008 20:48 schreef poepeneesje het volgende:
Kijk-mij-bij-de-Albert-Heijn-boodschappen-doen-topic.
Je kan er gewoon niet mee omgaan.
kuthondquote:
Euroshopper bier wordt niet bij Bavaria gebrouwen.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:54 schreef dr.dunno het volgende:
AH maakt zelf geen producten, andere fabrikanten maken ze voor AH met AH stijl verpakking, soms is het de B-grade kwaliteit; de appelmoes komt van hak, het euroshopper bier is afkomstig van bavaria (onderaan de ketel), de melk komt van campina en de kookworst komt van unox, om een paar te noemen.
Daar komt het bij de goedkope merken idd op aan. Meestal is het ruk maar af en toe zitten er heel goede producten tussen.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:50 schreef Feitosa het volgende:
Tja, je moet weten welke AH huismerk maaltijden lekker zijn. Trial and error.
tot voor kort geleden iig nog wel, wellicht is het nu veranderd.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:55 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Euroshopper bier wordt niet bij Bavaria gebrouwen.
en een kwestie van goede smaak; alleen junks en alcoholisten drinken dat met plezier.quote:
Ik heb jarenlang vakantiewerk bij Bavaria gedaan, en ze brouwen voor veel supermarkten het huismerk, maar Euroshopper ben ik er nog nooit tegengekomen.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:59 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
tot voor kort geleden iig nog wel, wellicht is het nu veranderd.
Yo, RickoKun!! Het gaat hier om 4 stuks uitstekende, erg lekkere, bijzonder smakelijke bamihapjes!!..quote:Op zondag 25 mei 2008 21:22 schreef RickoKun het volgende:
Niet eens met de klacht:
AH heeft heerlijke ijsjes, van die cornetto achtige maar dán wel met slagroomijs als vulling en een krokant koekje waar ik echt een keiharde stijve pik van krijg.
Evenals de magnétron () cheeseburgers! Die zijn 10x beter dan elders waaar je cheeseburgers haalt (voor de magnétron dan)
Ook vind ik de brood voor in de oven afdeling er geil, en kom ik graag klaar op de gedachte dat ik een toscaanse tosti in de oven mag doen en vervolgens mijn met voorvocht gevulde broek keihard ga fappen terwijl ik mijn been amputeer en schreeuw: "AHH JUNG, KENST MIE WEL KONTJEVINGER'N!"
hey, 'bottlen' is wel wat anders dan het daadwerkelijke brouwen he, bovendien zit het in blik.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:01 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang vakantiewerk bij Bavaria gedaan, en ze brouwen voor veel supermarkten het huismerk, maar Euroshopper ben ik er nog nooit tegengekomen.
maar na tweëenhalf broodje, wat doe je dan?quote:Op zondag 25 mei 2008 21:22 schreef RickoKun het volgende:
Ook vind ik de brood voor in de oven afdeling er geil, en kom ik graag klaar op de gedachte dat ik een toscaanse tosti in de oven mag doen en vervolgens mijn met voorvocht gevulde broek keihard ga fappen terwijl ik mijn been amputeer en schreeuw: "AHH JUNG, KENST MIE WEL KONTJEVINGER'N!"
Na overleg met een vriend van me die daar ook gelijktijdig vakantiewerk deed, blijkt toch dat ik me vergist heb en dat die euroshopper meuk bij bavaria wordt gemaakt.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:34 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
hey, 'bottlen' is wel wat anders dan het daadwerkelijke brouwen he, bovendien zit het in blik.
Hoe weet jij hoe houtmolm smaakt ?quote:Op zondag 25 mei 2008 20:46 schreef robber57 het volgende:
(...) ze smaken naar houtmolm (...)
Inkoppertje: houtmolm smaakt zoals de eigenmerk bamihappen van de Albert Heijn....quote:Op maandag 26 mei 2008 01:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe houtmolm smaakt ? [ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 mei 2008 10:07 schreef BobbyB het volgende:
De pindakaas van AH is anders wel veel lekkerder dan die van bijv. Calve.
Ja, ik vind die Calve zooi maar droge rotzooi.quote:
R&R dus. Vroeg ik al eerder in dit topic maar niemand zag hetquote:Op maandag 26 mei 2008 20:28 schreef Lausteen het volgende:
Je bamihapjes zijn nog te koop bij de Bas vd Heijden, in de aanbieding zelfs!
Wauw. Dan ben jij echt één van de weinige die die shit at, want ze verkochten voor geen meter. Zelfs toen ze voor minder dan de helft weggingen raakte we ze aan de straatstenen niet kwijt.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:46 schreef robber57 het volgende:
Het merk kan ik je nu niet even ophoesten maar ze zaten in een doorzichtige verpakking op een plastic schaaltje
Ehm, de laatste die ik bij de AH in heerhugowaard kocht is , ik denk 2 weken geleden.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:59 schreef NJ het volgende:
[..]
Wauw. Dan ben jij echt één van de weinige die die shit at, want ze verkochten voor geen meter. Zelfs toen ze voor minder dan de helft weggingen raakte we ze aan de straatstenen niet kwijt..
En dat is kennelijk ook in jouw filiaal het geval geweest, want het is toch al zeker anderhalf, twee maanden geleden dat die zooi gesaneerd is.
En ik al die tijd maar denken dat ik de enigste was die dat deed...quote:[b]Op zondag 25 mei 2008 21:22
heul niet.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:07 schreef BobbyB het volgende:
De pindakaas van AH is anders wel veel lekkerder dan die van bijv. Calve.
Heul wel! Zelfs die van de C1000 is lekkerder dan die van Kwalvee.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |