Mooie samenvattingquote:Op zondag 25 mei 2008 20:48 schreef poepeneesje het volgende:
Kijk-mij-bij-de-Albert-Heijn-boodschappen-doen-topic.
Je kan er gewoon niet mee omgaan.
kuthondquote:
Euroshopper bier wordt niet bij Bavaria gebrouwen.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:54 schreef dr.dunno het volgende:
AH maakt zelf geen producten, andere fabrikanten maken ze voor AH met AH stijl verpakking, soms is het de B-grade kwaliteit; de appelmoes komt van hak, het euroshopper bier is afkomstig van bavaria (onderaan de ketel), de melk komt van campina en de kookworst komt van unox, om een paar te noemen.
Daar komt het bij de goedkope merken idd op aan. Meestal is het ruk maar af en toe zitten er heel goede producten tussen.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:50 schreef Feitosa het volgende:
Tja, je moet weten welke AH huismerk maaltijden lekker zijn. Trial and error.
tot voor kort geleden iig nog wel, wellicht is het nu veranderd.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:55 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Euroshopper bier wordt niet bij Bavaria gebrouwen.
en een kwestie van goede smaak; alleen junks en alcoholisten drinken dat met plezier.quote:
Ik heb jarenlang vakantiewerk bij Bavaria gedaan, en ze brouwen voor veel supermarkten het huismerk, maar Euroshopper ben ik er nog nooit tegengekomen.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:59 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
tot voor kort geleden iig nog wel, wellicht is het nu veranderd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |