Liejannuh's Banoffee verdient het niet om al zo snel acher een slotje te verdwijnenquote:
En het mooie is dat nog een halve heb.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:20 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Liejannuh's Banoffee verdient het niet om al zo snel acher een slotje te verdwijnen
quote:Op zondag 25 mei 2008 18:24 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
En het mooie is dat nog een halve heb.
Echt, deze week ga ik die taart echt eens een keer maken. Even wat visite verzinnen om een reden te hebben en dan komt het er echt van. Dulce de leche is gewoon echt heaven on earth!quote:Op zondag 25 mei 2008 18:39 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb nog een blikje dulche de leche.Heb gelijk 2 blikjes laten indikken.
ok, ik woon officieel te lang in het zuiden van het land. Tijd om het een stukje hogerop te zoeken.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:26 schreef Bluezz het volgende:
@ Nynke : je jas terug aandoen is echt heel vlaams
Ohoh. Ik voel een vreetkick aankomen.quote:Op zondag 25 mei 2008 19:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ok, ik woon officieel te lang in het zuiden van het land. Tijd om het een stukje hogerop te zoeken.
De geuren van de BBQ van de buren komen m'n kamer binnen! Hoewel de chinees lekker was (tomantensoep, mmmm), heb ik ook wel zin in een stukje geroosterd vlees!
Met een kater kan ik altijd wel blijven eten. HOe vetter hoe beter.quote:
Ben er eigenlijk wel een beetje aan gewend inmiddels, heb maanden geen internet gehad, tot internet het op miraculeuze wijze het een maand of 2 geleden weer deedquote:Op zondag 25 mei 2008 19:58 schreef Tezz het volgende:
Heej SOL !![]()
![]()
Ik zou mijn computertje niet kunnen missen hoor, pfff, lijkt me best moeilijk!
Friends dvd-tjes zijnquote:Op zondag 25 mei 2008 20:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ben er eigenlijk wel een beetje aan gewend inmiddels, heb maanden geen internet gehad, tot internet het op miraculeuze wijze het een maand of 2 geleden weer deed![]()
Maargoed, toen had ik nog wel mijn muziekje, en nu is het helemaal stil![]()
Ben me het weekend te buiten gegaan aan de Friends-dvdtjes van Isa
oh dan is het wel prettig dat je nog wakker bentquote:Op zondag 25 mei 2008 20:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Friends dvd-tjes zijn. Hier komen ze ook regelmatig tevoorschijn!
Ik ben hartstikke moe, ik wil eignelijk al naar bedje toe. Maar het is nog absurd vroeg (en ik verwacht mijn ouders nog op de koffie)
Kan natuurlijk lekker op het bankje gaan liggen.....quote:Op zondag 25 mei 2008 20:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oh dan is het wel prettig dat je nog wakker bent
kan allemaalquote:Op zondag 25 mei 2008 20:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
Kan natuurlijk lekker op het bankje gaan liggen.....
sex??quote:Op zondag 25 mei 2008 20:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Sex, ongesteld, katers en TV.good to be back!
quote:Op zondag 25 mei 2008 20:40 schreef Leintjeuh het volgende:
De ardennen waren zwaar ok! Met de auto bomen uit de grond getrokken, in stukken gezaagd en in de fik gezetWas weer puur pre-historisch genieten
Dat klinkt tof!quote:Op zondag 25 mei 2008 20:40 schreef Leintjeuh het volgende:
De ardennen waren zwaar ok! Met de auto bomen uit de grond getrokken, in stukken gezaagd en in de fik gezetWas weer puur pre-historisch genieten
Volgens mij had Lein een familieweekend...quote:Op zondag 25 mei 2008 21:10 schreef Tezz het volgende:
Hmm heerlijk he Lein, dat oergevoel!!!!!
(en dan daarna rauwe sex voor de openhaard die lekker brandt van zelf omgehakte boomstammen)
quote:Op zondag 25 mei 2008 21:17 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Volgens mij had Lein een familieweekend...
En de meloen, die is ook niet meer.quote:Op zondag 25 mei 2008 19:22 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Met een kater kan ik altijd wel blijven eten. HOe vetter hoe beter.
Heb dus maar een bakje magere yoghurt met perzikken gepakt, en als het dan nog niet over is kan ik ook nog een meloen slachten.
quote:Op zondag 25 mei 2008 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
Is dat Lein's versie van de pingpong-bal truc?
Ik ben vrij visueel ingesteld, maar dit beeld vond ik een beetje vreemd!quote:
Oh jeetje Hobje, wat een gedoe! Gaat t met jou wel een beetje?quote:Op zondag 25 mei 2008 21:53 schreef MissHobje het volgende:
update: operatie is goed gegaan! been in gips! pees aan elkaar gezet en dan 6 weken gips! hij had toch de ruggenprik genomen maar die wil niet uitwerken! kan níet plassen en lopen dus hij moet vermoedelijk blijven, ik ben nu in ziekenhuis 2e x en wacht tot 2215.
Achjee, wat akelig! Hij mag zeker pas mee als ie kan plassen?quote:Op zondag 25 mei 2008 22:15 schreef MissHobje het volgende:
ik ga zo naar huis, hij blijft hier! ach gossie
ja klopt en dat wil niet en ik stap nu in de auto! tot zo thuis dan maarquote:Op zondag 25 mei 2008 22:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Achjee, wat akelig! Hij mag zeker pas mee als ie kan plassen?
Tsss.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Sterkte voor Mr. Hobbel![]()
Ik ben weer helemaal frisgedouched en ga zo weer richting bed, verder Friends kijken...Rachel gaat bevallenGegarandeerd tranen
![]()
*KRAS*KRAS*
(oh ik heb btw een keer een lichte hersenschudding overgehouden aan een dartpartijtje, dat kan alleen maar als je 'SOL' heet volgens mij)
Iets met ping-pongballen?quote:
Ben ik weer..quote:Op zondag 25 mei 2008 23:03 schreef golfer het volgende:
Oh, en vervelend Hobje. Maar als ie weer kan plassen is ie zo weer thuis hoor.
[VWO] Biologie 1,2 is donderdag om 18:35quote:Op zondag 25 mei 2008 23:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
shit. hoe kan ik zijn of ik donderdag de 22e rond 8 uur heb gepost @ fok want dat wil ik graag weten
De memoires van een kookslet, deel 1, waarin ze bruut anaal genomen wordt door het koksmaatje.quote:Op zondag 25 mei 2008 23:56 schreef krakkemieke het volgende:
Hmmm, Bluezz, ik weet ven niks, maar ik gok op een kookboek?
Nee, een boek(je) over het backpackavontuur van mijn oudste zoon en de verstrekkende gevolgen en impact daarvan.. al jaren roepen mensen om mij heen dat ik dat moet doenquote:Op zondag 25 mei 2008 23:56 schreef krakkemieke het volgende:
Hmmm, Bluezz, ik weet van niks, maar ik gok op een kookboek?
Proest gekkiequote:Op zondag 25 mei 2008 23:54 schreef FleshWound het volgende:
[VWO] Biologie 1,2 is donderdag om 18:35
Mensen die niet kijken voor ze klikken is om 21:03
Nee, ik heb niks te doen. Trusten.
Ouderen die een broer of zus verliezen, bedoel je?quote:Op maandag 26 mei 2008 00:15 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vraag me wat af... Voor jonge kinderen die een broer of zus verliezen is er een site. Bestaat dat ook voor ouderen?
Thx! M'n ex zei dat hij mij donderdag in de stad zagquote:Op zondag 25 mei 2008 23:54 schreef FleshWound het volgende:
[..]
[VWO] Biologie 1,2 is donderdag om 18:35
Mensen die niet kijken voor ze klikken is om 21:03
Nee, ik heb niks te doen. Trusten.
Je hebt je zus op latere leeftijd verloren, begrijp ik?quote:Op maandag 26 mei 2008 00:24 schreef krakkemieke het volgende:
Ja ik heb me zus verloren. En ik heb er verdriet om. Maar inmiddels is ook m'n pa overleden. En dus heb ik eik meer verdriet om me mam. Haar verdriet lijkt soms groter. Enzo.
quote:
15-20 m fietsenquote:Op maandag 26 mei 2008 00:43 schreef krakkemieke het volgende:
Ik weet niet of de 'stad' vlakbij is of even weg.
Ga je voor een uur de stad in?
En ga je dan weer Fokken?
* Bluezz neemt de felicitaties als de gesmeerde bliksem in ontvangstquote:Op maandag 26 mei 2008 01:09 schreef krakkemieke het volgende:
Wat mooi Bluezz!
*Krakje is jong genoeg om Pele te kennen.....
En al 3 jaar!!!!
Krakje Bluezz krakend omarmt!
Jah! Was het maar vakantie...3 weken aaneengesloten Milou lekker bij mijquote:Op maandag 26 mei 2008 07:54 schreef Tezz het volgende:
Ja tis zeker nog veel te vroeg, maar de plicht roept. School, werk, pff. Ik wil vakantie!!!
Jah sorry, dat zijn de hormonenquote:Op maandag 26 mei 2008 08:41 schreef SHE het volgende:
SOL !![]()
Thnx lieverd![]()
30 it is....vanaf hier gaat het geloof ik echt leuk worden
ruilen?quote:Op maandag 26 mei 2008 09:13 schreef PeRi het volgende:
Booohooo de vaatwasser is niet aangezet door de schoonmaakster en nu stonk de keuken, ik ging over mn nek.
En geen cappuccino dus nu.
Het punt is dat ik dit jaar alles heel netjes apart had gehouden.quote:Op zondag 25 mei 2008 23:39 schreef krakkemieke het volgende:
@Nynke: Ik ken dat ja, met dat bijtrekken, vervelend
@Liejannuh: Ik plan sowieso een paar uur over een paar dagen voor zoiets. Want ik moet altijd bedenken waar ik puntje puntje heb opgeborgen......
Je kunt de DVD box van Sex & the city wel lenen?quote:Op zondag 25 mei 2008 23:46 schreef MissHobje het volgende:
Thanks voor meeleven hoor allemaalkomt helemaal goed
6 weken mijn kerel in huisohh dear
!
survival tips iemand ?
Dat maakt het niet minder rot! Sterkte!quote:
Dat had je toch al gedaan??quote:Op maandag 26 mei 2008 09:07 schreef SeaOfLove het volgende:
Oh gets ik heb wat steun nodig, ben mijn spullen bij cnk aan het verzamelen en ik word er een beetje verdrietig van, mijn halve leven staat hier lijkt het wel
jawohl, heb er alleen maar een btje moeite mee om spulletjes uit te zoekenquote:Op maandag 26 mei 2008 09:44 schreef AKnynke het volgende:
SHe!![]()
![]()
Ik ben benieuwd hoe mijn leven eruit ziet als ik 30 ben. Duurt nog wel even.![]()
![]()
@ Sol: alles okay?
volgens mij ben jij net zo schattig als Steerquote:Op maandag 26 mei 2008 10:44 schreef borisz het volgende:
MOgge
She gefeli30 ga ik over tien jaar halen, eerst over 2,5 maand maar 20 worden
.
Bloes ook gefeli met die velbegeerde award
* borisz geeft een knuffel aan SOL
Koffie
Back to studie
AZ fansquote:Op maandag 26 mei 2008 10:52 schreef SeaOfLove het volgende:
kunnen we Steer en Borisz niet aan elkaar koppelen ofzo
Ik wil echt regen en onweer, want het is heir zo drukkend benauwd, dat ik zit te zweten in een hempje.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Moggeh! Wat een turbulent weer vandaag heh!
Het is roerig SHE-weer, en komt ongeveer overeen met mijn huidige state of mindquote:Op maandag 26 mei 2008 11:11 schreef Vork het volgende:
Misschien moet ik eens buiten kijken zo. Volgens mij mis ik iets.
Hihi, geinig.quote:Op maandag 26 mei 2008 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een award gewonnen mensen
20 Pelé-award
[ afbeelding ]
Voor de user die binnen VBL het minst met voetbal bezig is.
Dat niet iedereen binnen VBL met voetbal bezig is, wordt vooral duidelijk in het HOOLS-café. Stamgasten appelsientje, Bluezz en SCH vechten het daarom uit voor deze award. Bluezz werd net als vorig jaar door de stemmers gezien als de enige echte Pelé van VBL. Ten opzichte van 2007 ruilden appelsientje en SCH van positie.
20 Bluezz
14 appelsientje
12 SCH
2007: Bluezz
2006: Bluezz
2005: nvt
2004: nvt
NEE!quote:
moet echt, mijn eigen nagels groeien te snelquote:Op maandag 26 mei 2008 12:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]
NEE!
Is heul niet nodig!![]()
Je hebt ze op lease basis hoor!
Was ook maar een geintje, ik heb ze gegeven...quote:Op maandag 26 mei 2008 12:19 schreef SHE het volgende:
moet echt, mijn eigen nagels groeien te snel
Heb het netjes gedaanen ze zijn even fab als 2 weken geleden
Life sucks, but then you die!quote:Op maandag 26 mei 2008 12:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe is het leven hier?
Told you I was good!quote:Op maandag 26 mei 2008 12:45 schreef SHE het volgende:
Nee, zijn de jouwe. En de beste.
Ongelofelijk dat er nog geen 1 is gebroken...TE bizar.
Ps; zo ff meelen, we moeten nog acryl hunten.
So fuck the world and let's get highquote:Op maandag 26 mei 2008 12:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Life sucks, but then you die! [ afbeelding ]
Yupz, naar Portland en Seattle.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:03 schreef Oblivion het volgende:
Oh dear, nu al eigenwijs en dan moet je nog 6 weken...![]()
Sterkte Misshobje!
Hoi Karrel_Laagwaai!
Jij was toch naar de US geweest?
I wanna be a hippie and i wanna get stonedquote:Op maandag 26 mei 2008 13:09 schreef Leintjeuh het volgende:
So fuck the world and let's get high [ afbeelding ]
Nou een paar highlights:quote:Op maandag 26 mei 2008 13:14 schreef Den_Haag het volgende:
Karrel, er is zoveel gebeurd dat ik het allemaal niet meer weet
Zo eens wat studeren. daarna een meeting.
Daar ging ik vanuit!quote:Op maandag 26 mei 2008 13:14 schreef Den_Haag het volgende:
Karrel, er is zoveel gebeurd dat ik het allemaal niet meer weet
Zo eens wat studeren. daarna een meeting.
quote:Op maandag 26 mei 2008 13:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
I wanna be a hippie and i wanna get stoned
Nou vertel! Was het wat?quote:Op maandag 26 mei 2008 13:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Yupz, naar Portland en Seattle.
hoe is het met de studie? docent al kunnen bereiken?quote:Op maandag 26 mei 2008 13:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoezee! Doe ik weer eens wat nuttigs en verdien ik er nog een
mee ook! Just what I needed!
Jup, kheb volgende week maandag om 10.00 uur een afspraak met mn docent op school. Ben nu even een uurtje aan opdracht bezig (en tegelijk aan het fokkenquote:Op maandag 26 mei 2008 13:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
hoe is het met de studie? docent al kunnen bereiken?
Van die magnetronrijst is vies! Als noodoplossing bij het restje chinees nu, want we hebben hier alleen een magnetron. Maar, t smaakt nergens naar!
Hoe weet je hoe dat smaakt??quote:Op maandag 26 mei 2008 13:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bah, magnetronrijst. Smaakt vaak een beetje plastic-achtig. Of als de bekleding van de passagiersstoel van een 1972 Ford Mustang ofzo...
Nou, geprobeerd enzo natuurlijkquote:
Tja, ik vind Amerika niet veel. Maar dit was wel oke. Hoop groen gezien en famillie van mijn vriendin weer zien was ook leuk. Wel goedkoop kleren gehaald en naar een Baseball wedstrijd geweest dat was tegen verwachting in echt leuk.quote:
Wat voor een award heb je gewonnen?quote:
Ach ja, de heerlijke chinees maakte weer veel goed.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jup, kheb volgende week maandag om 10.00 uur een afspraak met mn docent op school. Ben nu even een uurtje aan opdracht bezig (en tegelijk aan het fokken)
Bah, magnetronrijst. Smaakt vaak een beetje plastic-achtig. Of als de bekleding van de passagiersstoel van een 1972 Ford Mustang ofzo...
Fijn dat het bevallen is.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Tja, ik vind Amerika niet veel. Maar dit was wel oke. Hoop groen gezien en famillie van mijn vriendin weer zien was ook leuk. Wel goedkoop kleren gehaald en naar een Baseball wedstrijd geweest dat was tegen verwachting in echt leuk.
Plus dat voorgerecht dus. Heerlijk!
quote:Op maandag 26 mei 2008 13:48 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ach ja, de heerlijke chinees maakte weer veel goed.
Hoe lang staat daar voor 8 maanden?quote:Op maandag 26 mei 2008 14:22 schreef ColdFeet het volgende:
Dank voor de highlights, Lein. Het gros had ik nog wel meegekregen, maar jeetje, MissHobs, wens je vriend maar veel beterschapEn succes met zustertje spelen
Jaja zuster Lein to the rescue!!quote:Op maandag 26 mei 2008 14:22 schreef ColdFeet het volgende:
Dank voor de highlights, Lein. Het gros had ik nog wel meegekregen, maar jeetje, MissHobs, wens je vriend maar veel beterschapEn succes met zustertje spelen
Lein, zit je inmiddels weer een beetje beter in je vel?
Oh en ik heb gister het gecrashte vliegtuig gezien vanuit de trein!!! We zagen allemaal brandweerauto's staan, en er lag een vliegtuig, dus wij echt vanHoort dat zo? Maar hij was dus gewoon doormidden gebroken.
oeh, spannend..quote:Op maandag 26 mei 2008 13:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jup, kheb volgende week maandag om 10.00 uur een afspraak met mn docent op school. Ben nu even een uurtje aan opdracht bezig (en tegelijk aan het fokken)
Dikke zoen voor jou en weet je welkom, als je eens een keer wilt komen uitrazen of terrasjes wilt pakken of begijnhoven bekijkenquote:Op maandag 26 mei 2008 14:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jaja zuster Lein to the rescue!!'
Het gaat wel wat beter hier, maar helemaal denderend is het nog niet. Het komt wel goed, uiteindelijk
Gecrashed vliegtuig? Waar wat wanneer?
wat zei je? ik begreep het de eerste keer niet!quote:Op maandag 26 mei 2008 15:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil tot na oktober NIETS horen over vliegtuigramen ja![]()
quote:Op maandag 26 mei 2008 15:03 schreef Bluezz het volgende:
Dan moet je aan het gangpad zitten, Bloesje.quote:Op maandag 26 mei 2008 15:03 schreef Bluezz het volgende:
en anders hebben ze altijd nog een luikje om ze dicht te makenquote:Op maandag 26 mei 2008 15:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan moet je aan het gangpad zitten, Bloesje.
Het was 'maar' een vrachtvliegtuig, en de bemanningsleden waren slechts lichtgewond... OK?quote:Op maandag 26 mei 2008 15:03 schreef Bluezz het volgende:
Nee, dat niet, maar we moeten ver en lang en ik vind het engquote:Op maandag 26 mei 2008 15:19 schreef ColdFeet het volgende:
Het was 'maar' een vrachtvliegtuig, en de bemanningsleden waren slechts lichtgewond... OK?
ga je voor het eerst vliegen, dan?
arme patiënten.. straks hebben ze nog een aandachttekort van tante Bloesquote:Op maandag 26 mei 2008 16:50 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie nu pas dat ik het over ramen had
Te snel tussen patienten door fokken is niet zo handig
Zo naar huus
Kan ik me wel voorstellen, Australie is natuurlijk echt een lange zit.... Ik doe heel stoer maar stiekem ben ik ook niet dol op vliegen, het is zo oncomfortabel en ik krijg altijd bloedneuzen van de airco en hoofdpijn en zere oren...quote:Op maandag 26 mei 2008 16:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar we moeten ver en lang en ik vind het eng![]()
Hoest met je?
minst over VBL praten in VBLquote:Op maandag 26 mei 2008 13:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Wat voor een award heb je gewonnen?
Blij dat de crisis weer over is, het blijft toch niet de ideaalste situatie natuurlijk.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:17 schreef ColdFeet het volgende:
Kan ik me wel voorstellen, Australie is natuurlijk echt een lange zit.... Ik doe heel stoer maar stiekem ben ik ook niet dol op vliegen, het is zo oncomfortabel en ik krijg altijd bloedneuzen van de airco en hoofdpijn en zere oren...
Met mij gaat het wel goed; de huwelijkscrisisvan vorige week is weer bijgelegd, hoewel een lat-huwelijk nog steeds niet echt je van het is... ik heb geen internet thuis, dus werk vaak lang door op de universiteit. thuis wacht er toch niemand
![]()
Met mn knie gaat het ook echt wel beter inmiddels en in Belgie wonen vind ik echt tof! Keer een minimeet organiseren op ons balkonnetje, van de zomer!
dat is wel een prestatiequote:Op maandag 26 mei 2008 17:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
minst over VBL praten in VBL
ik wil 'gewoon' eenquote:Op maandag 26 mei 2008 18:10 schreef golfer het volgende:
Goedenavond. Eerste werkdagje van de week zit er weer op.
Dikke felicitatie-verjaardagskus voor SHE!
En gewoon een sterktevoor SOL tussendoor en een ieder die het verder kan gebruiken.
Ik heb het tot nieuwe kunst en een groot voorbeeld voor allen die daar posten, verheven binnen het VBL gebeurenquote:
Vertel, wat ga je allemaal doen?quote:Op maandag 26 mei 2008 18:55 schreef PeRi het volgende:
Ik heb mn vakanties voor de rest van het jaar gepland en nog vrije dagen over, hiephoi ik ben vrolijk.
Weekje in juli NY, augustus 3 weken treinen door het Oostblok, december 2 weken vrij - zullen wel weer richting Zwitserland gaan (familie) en gewoon lekker relaxenquote:
manweivjequote:Op zondag 25 mei 2008 20:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Klinkt tof zeg!quote:Op maandag 26 mei 2008 19:05 schreef PeRi het volgende:
[..]
Weekje in juli NY, augustus 3 weken treinen door het Oostblok, december 2 weken vrij - zullen wel weer richting Zwitserland gaan (familie) en gewoon lekker relaxen. En dan heb ik nog wat dagen want tussendoor moet ik ook nog ergens paar dagen Ardennen doen met een vriendin
. Echt heerlijk dit
.
We gaan gewoon extra vroeg je verjaardag vieren!quote:Op maandag 26 mei 2008 19:23 schreef ColdFeet het volgende:
Kijk maar uit voor leptospirose en andere vieze ziektes
Heb je gisteren een waardig feest gegeven?
Ik moet dit jaar op mijn verjaardag echt de hele dag suffe dingen doen. Vorig jaar had ik op mijn verjaardag een extreem vroege vlucht na een nacht in de pub... Ik weet niet, ik en verjaardagen, dat is m gewoon niet echt
Ik ben over 3 weken aan de beurt
jeetjequote:Op maandag 26 mei 2008 19:05 schreef PeRi het volgende:
[..]
Weekje in juli NY, augustus 3 weken treinen door het Oostblok, december 2 weken vrij - zullen wel weer richting Zwitserland gaan (familie) en gewoon lekker relaxen. En dan heb ik nog wat dagen want tussendoor moet ik ook nog ergens paar dagen Ardennen doen met een vriendin
. Echt heerlijk dit
.
quote:Op maandag 26 mei 2008 19:14 schreef ColdFeet het volgende:
* Bluezz plant voor haar 50e verjaardag een wild feest. Iets met drank en strippers
* ColdFeet noteert 't vast in haar agendaquote:
Ik wil ook naar Londen! En ik ben bang dat de zomervakantie voor mij niet meer wordt dan een weekje kamperen op de wadden. Maar dat is ook leukquote:Op maandag 26 mei 2008 20:04 schreef Liejannuh het volgende:
Berlijn is leuk Peri!En Praag is ook geweldig! Kun je leuk naar balletvoorstellingen enzo.
Polen is overigens ook geweldig!
![]()
CF, ik ga dit weekend naar Pinkpop en dan door naar België. Probeer nog even mee te gaan met Isa en Lein naar Londen (mits er voldoende slaapplaats is
) en ga nog naar Rock Werchter begin juli. En dan kijk ik in juli wel weer verder.
Ohhhh gezellig! Hoe meer zielen, hoe meer vreugdquote:Op maandag 26 mei 2008 20:04 schreef Liejannuh het volgende:
Berlijn is leuk Peri!En Praag is ook geweldig! Kun je leuk naar balletvoorstellingen enzo.
![]()
CF, ik ga dit weekend naar Pinkpop en dan door naar België. Probeer nog even mee te gaan met Isa en Lein naar Londen (mits er voldoende slaapplaats is
) en ga nog naar Rock Werchter begin juli. En dan kijk ik in juli wel weer verder.
Zekers op texelquote:Op maandag 26 mei 2008 20:11 schreef Liejannuh het volgende:
Kamperen op de Wadden is ook tof!![]()
Ik doe ook nog een weekendje Hoogeveen en een nachtje Leek de komende weken.
Heb je geen wasserette in de buurt dan? Clochard-style enzo?quote:Op maandag 26 mei 2008 20:14 schreef ColdFeet het volgende:
Leek klinkt wel echt uber-niet-opwindend
Ik ga maar s naar huis! Hopelijk gaat de Mr nog even verder op wasmachinejacht (hint) want ik zit te smachten! Met een berg vieze wasBijna niets schoons meer. Morgen even de was doen bij A.
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb je geen wasserette in de buurt dan? Clochard-style enzo?![]()
Ohja, jij ging ook naar Pinkpopquote:Op maandag 26 mei 2008 20:04 schreef Liejannuh het volgende:
![]()
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Dat zou ik echt een dieptepunt vinden...
De bus gaat pas over een kwartier. Ik zit dus nog steeds op mn werkplek
Is dat zo?quote:Op maandag 26 mei 2008 20:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]je bent wel een klein beetje verwend heh?
DE komt toch over een weekje terug? Als ze niet overgoten is door magma door Mount Etna Dame Edna?
Wasmachinequote:Op maandag 26 mei 2008 20:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is dat zo?In dat geval: sorry. Maar het idee van in zo'n ruimte met draaiende machines wachten op je was: nah... heb t op de camping weleens gedaan...
Zaterdag een wasmachine kopen!
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:39 schreef Vork het volgende:
Ik was ook altijd op 30 graden met het kortste programma met een propvolle trommel een energiezuinige machine. Kijk mij eens milieubewust wassen.
Tof! Dan gaan we meeten!quote:Op maandag 26 mei 2008 20:20 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ohja, jij ging ook naar Pinkpop![]()
Ik ga alleen de zondag, jaja, de zondag!En zij gaat ook mee
(heb haar zover gekregen, wonder boven wonder
)
quote:Op maandag 26 mei 2008 21:23 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, ik ging het logeeradres in Londen even contacteren.
quote:Op maandag 26 mei 2008 21:45 schreef motorbloempje het volgende:
René heeft zijn best gedaan een goedkope vlucht/vaart te vinden om ook naar de Amateur Transplants te gaan, maar helaas
Hoiquote:
jaquote:
Lianne, Isa en ik gaan met de nachtboot terug hoor. Zal ik je ons reisschema mailen?quote:Op maandag 26 mei 2008 21:56 schreef Liejannuh het volgende:
Boot is toch standaard prijs? Kost je voor 2 nachtboten 128 euro ofzo. Inclusief treinkaartjes naar Hoek van Holland en Londen.
Owja, als ik mee ga en dus ook op dinsdag overdag de boot terug neem, dan ga ik daarna gelijk door naar mn werk om uit eten te gaan met een aantal buitenlandse collega's. Waaronder een ontzettend smakelijke Ier.
ja, en dat was dus net iets te duur.. eingelijk...quote:Op maandag 26 mei 2008 21:56 schreef Liejannuh het volgende:
Boot is toch standaard prijs? Kost je voor 2 nachtboten 128 euro ofzo. Inclusief treinkaartjes naar Hoek van Holland en Londen.
Owja, als ik mee ga en dus ook op dinsdag overdag de boot terug neem, dan ga ik daarna gelijk door naar mn werk om uit eten te gaan met een aantal buitenlandse collega's. Waaronder een ontzettend smakelijke Ier.
Gevonden! En terug gemaild!quote:Op maandag 26 mei 2008 21:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Lianne, Isa en ik gaan met de nachtboot terug hoor. Zal ik je ons reisschema mailen?
quote:Op maandag 26 mei 2008 22:16 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Gevonden! En terug gemaild!
Kortom: ik moet nog even kijken wat ik doe.![]()
Zag dat ik met RyanAir nog goedkoop kan vliegen op de 24e 's ochtends.Misschien is dat wel een optie.
Of EasyJet.
Ik ga eens wat zoeken.
Belastingaangifte komt nog wel.
Eng he.quote:Op maandag 26 mei 2008 20:53 schreef Leintjeuh het volgende:mannen die weten hoe de wasmachine werkt
ik mocht hier alleen nog positief zijn dus dat doe ik dan ook braafquote:Op maandag 26 mei 2008 22:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Klote![]()
Maar wat fijn dat t goed gaat!!
Heb je al zin in Jason?
zie ik hier iets opbloeien?quote:Op maandag 26 mei 2008 22:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee joh, daar scoor je ideale-schoonzoonpunten mee
Nee hoor. Om ideale schoonzoonpunten kwijt te raken wil ik nog even benadrukken dat ik bijzonder slecht ben met planten, waardoor opbloeien hier in bepaalde gevallen niet mogelijk is.quote:
Het ding heeft "speciale lady features".quote:Op maandag 26 mei 2008 22:27 schreef Tezz het volgende:
Geen tijd om te computeren. Ik heb nieuw speelgoed (mijn nieuw Samsung Ladyphone Allure L310)
Menstruatiecalculator en een spiegeltjequote:Op maandag 26 mei 2008 22:45 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Het ding heeft "speciale lady features".Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Bloeien is niet mijn dingquote:Op maandag 26 mei 2008 22:41 schreef Vork het volgende:
[..]
Nee hoor. Om ideale schoonzoonpunten kwijt te raken wil ik nog even benadrukken dat ik bijzonder slecht ben met planten, waardoor opbloeien hier in bepaalde gevallen niet mogelijk is.
quote:Op maandag 26 mei 2008 22:41 schreef Vork het volgende:
[..]
Nee hoor. Om ideale schoonzoonpunten kwijt te raken wil ik nog even benadrukken dat ik bijzonder slecht ben met planten, waardoor opbloeien hier in bepaalde gevallen niet mogelijk is.
Ik kan voor 246 dollar vliegen op London City Airport.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]gezellig! Ga je ook mee naar de Amateur Transplants? Want dan kan je via hun site met je creditcard een kaartje voor de show bestelllen
Vooral heel veel dingen die je nooit gebruikt. Bioritme, geurtype, boodschappenlijstje, vrouwenkalender etc. etc. Onzin dingen dus.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:45 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Het ding heeft "speciale lady features".Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Ik zag het.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:55 schreef Leintjeuh het volgende:Jeeeeeej
Zoveel zijn Isa en ik in Euro's kwijt voor 2 personen retour
Is het deze geworden?quote:Op maandag 26 mei 2008 23:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
Vooral heel veel dingen die je nooit gebruikt. Bioritme, geurtype, boodschappenlijstje, vrouwenkalender etc. etc. Onzin dingen dus.
Maar mijn vorige mobje (die ik met pijn in mijn hart zojuist ritueel begraven heb) was ook een Samsung Ladyphone, dus ik ben maar bij het oude vertrouwde gebleven.
Je kunt er van alles mee. Maar bellen kan ook, en dat is nu precies wat ik zocht.
Mag ik hier uit concluderen dat jij er ook bent als wij er zijnquote:Op maandag 26 mei 2008 22:51 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik kan voor 246 dollar vliegen op London City Airport.
Donderdag de 19e 's avonds heen vliegen. Dinsdagochtend de 24e terug vliegen.
Kan ik daarna gelijk door naar mn werk.
'Ik snap t niet hoorquote:Op maandag 26 mei 2008 23:05 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik zag het.Maar afijn, ik krijg de London connectie niet echt te pakken. Beter gezegd: hij reageert niet op msn.
De grap is altijd dat de boot rete-efficient is. Je reist het grootste deel 's nachts enzo.
Owja, zou ik ooit nog een leuke vent aan de haak slaan?
Ik had vanmiddag een zachte band, dus ik ging mijn band oppompen bij Den Haag HS. Zit daar een beetje te kloten met het fietsbandenoppompapparaat wat niet wilde doen wat ik wilde dat het ding deed. Vraagt een leuke gozer of het lukt. Dus ik met een grote grijns vertellen dat het apparaat niet geschikt is voor vrouwen maar dat het me vast wel gaat lukken.
Hoe leer ik dat nou, om me gewoon als dom blondje te gedragen zodat een leuke vent me gaat helpen en ik 'm niet gelijk weg stuur nog voordat ie de kans krijgt om me te helpen?
Geweldig! Ik zou er zo mee rondsjouwen in mijn tasje. Geen punt! hihiquote:
Als ik Marten te pakken krijg?! Hij reageert niet op MSN.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mag ik hier uit concluderen dat jij er ook bent als wij er zijn
Ik lees alles later vannacht wel terug. Ik ben vanavond thuisgekomen uit Tsjechië, ben brak, maar zit toch fijn op mijn werk. Het hotel had wel draadloos internet, maar ruzie met mijn vista laptop. Ik had geen zin allerlei instellingen aan te passen, omdat ik bang was dat het het thuis dan vervolgens weer niet deed. Dus dan maar geen internet. Tsjechië is vervallen, maar ook heel mooiDe baby was ook heel mooi
Het eten in Tsjechië was...vet en lekker.
That explains!quote:Op maandag 26 mei 2008 23:09 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en de Londenconnectie is volgens mij reeds in Nederland.
Wat dacht je van: "Wil jij mij helpen?quote:Op maandag 26 mei 2008 23:05 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, zou ik ooit nog een leuke vent aan de haak slaan?
Ik had vanmiddag een zachte band, dus ik ging mijn band oppompen bij Den Haag HS. Zit daar een beetje te kloten met het fietsbandenoppompapparaat wat niet wilde doen wat ik wilde dat het ding deed. Vraagt een leuke gozer of het lukt. Dus ik met een grote grijns vertellen dat het apparaat niet geschikt is voor vrouwen maar dat het me vast wel gaat lukken.
Hoe leer ik dat nou, om me gewoon als dom blondje te gedragen zodat een leuke vent me gaat helpen en ik 'm niet gelijk weg stuur nog voordat ie de kans krijgt om me te helpen?
Isa, mag ik je bellen vannacht? Verwacht een beetje insomniaquote:Op maandag 26 mei 2008 23:15 schreef Isabeau het volgende:
Marten heeft sowieso op vrijdag geen plek, Liejannuh, dan blijft er nog iemand slapen namelijk en je weet hoe groot zijn woning isDaarna zal het vast geen probleem zijn, duik ik wel bij hem in bed en kunnen jij en Lein op de slaapbank of zo.
Zou dat ook kunnen?quote:Op maandag 26 mei 2008 23:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat dacht je van: "Wil jij mij helpen?"
Geen probleem, maar als ik het druk heb kan ik niet gezellig kletsenquote:Op maandag 26 mei 2008 23:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Isa, mag ik je bellen vannacht? Verwacht een beetje insomnia
Steer, je bent echt cute. Ik zou je zo mee naar huis nemenquote:Op maandag 26 mei 2008 23:17 schreef Stereotomy het volgende:
Maargoed, ik ben erg goed in de theorie, zoals jullie weten.
112quote:Op maandag 26 mei 2008 23:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je weet het nummer van het ziekenhuis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |