Liejannuh's Banoffee verdient het niet om al zo snel acher een slotje te verdwijnenquote:
En het mooie is dat nog een halve heb.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:20 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Liejannuh's Banoffee verdient het niet om al zo snel acher een slotje te verdwijnen
quote:Op zondag 25 mei 2008 18:24 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
En het mooie is dat nog een halve heb.
Echt, deze week ga ik die taart echt eens een keer maken. Even wat visite verzinnen om een reden te hebben en dan komt het er echt van. Dulce de leche is gewoon echt heaven on earth!quote:Op zondag 25 mei 2008 18:39 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb nog een blikje dulche de leche.Heb gelijk 2 blikjes laten indikken.
ok, ik woon officieel te lang in het zuiden van het land. Tijd om het een stukje hogerop te zoeken.quote:Op zondag 25 mei 2008 18:26 schreef Bluezz het volgende:
@ Nynke : je jas terug aandoen is echt heel vlaams
Ohoh. Ik voel een vreetkick aankomen.quote:Op zondag 25 mei 2008 19:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ok, ik woon officieel te lang in het zuiden van het land. Tijd om het een stukje hogerop te zoeken.
De geuren van de BBQ van de buren komen m'n kamer binnen! Hoewel de chinees lekker was (tomantensoep, mmmm), heb ik ook wel zin in een stukje geroosterd vlees!
Met een kater kan ik altijd wel blijven eten. HOe vetter hoe beter.quote:
Ben er eigenlijk wel een beetje aan gewend inmiddels, heb maanden geen internet gehad, tot internet het op miraculeuze wijze het een maand of 2 geleden weer deedquote:Op zondag 25 mei 2008 19:58 schreef Tezz het volgende:
Heej SOL !![]()
![]()
Ik zou mijn computertje niet kunnen missen hoor, pfff, lijkt me best moeilijk!
Friends dvd-tjes zijnquote:Op zondag 25 mei 2008 20:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ben er eigenlijk wel een beetje aan gewend inmiddels, heb maanden geen internet gehad, tot internet het op miraculeuze wijze het een maand of 2 geleden weer deed![]()
Maargoed, toen had ik nog wel mijn muziekje, en nu is het helemaal stil![]()
Ben me het weekend te buiten gegaan aan de Friends-dvdtjes van Isa
oh dan is het wel prettig dat je nog wakker bentquote:Op zondag 25 mei 2008 20:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Friends dvd-tjes zijn. Hier komen ze ook regelmatig tevoorschijn!
Ik ben hartstikke moe, ik wil eignelijk al naar bedje toe. Maar het is nog absurd vroeg (en ik verwacht mijn ouders nog op de koffie)
Kan natuurlijk lekker op het bankje gaan liggen.....quote:Op zondag 25 mei 2008 20:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oh dan is het wel prettig dat je nog wakker bent
kan allemaalquote:Op zondag 25 mei 2008 20:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
Kan natuurlijk lekker op het bankje gaan liggen.....
sex??quote:Op zondag 25 mei 2008 20:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Sex, ongesteld, katers en TV.good to be back!
quote:Op zondag 25 mei 2008 20:40 schreef Leintjeuh het volgende:
De ardennen waren zwaar ok! Met de auto bomen uit de grond getrokken, in stukken gezaagd en in de fik gezetWas weer puur pre-historisch genieten
Dat klinkt tof!quote:Op zondag 25 mei 2008 20:40 schreef Leintjeuh het volgende:
De ardennen waren zwaar ok! Met de auto bomen uit de grond getrokken, in stukken gezaagd en in de fik gezetWas weer puur pre-historisch genieten
Volgens mij had Lein een familieweekend...quote:Op zondag 25 mei 2008 21:10 schreef Tezz het volgende:
Hmm heerlijk he Lein, dat oergevoel!!!!!
(en dan daarna rauwe sex voor de openhaard die lekker brandt van zelf omgehakte boomstammen)
quote:Op zondag 25 mei 2008 21:17 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Volgens mij had Lein een familieweekend...
En de meloen, die is ook niet meer.quote:Op zondag 25 mei 2008 19:22 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Met een kater kan ik altijd wel blijven eten. HOe vetter hoe beter.
Heb dus maar een bakje magere yoghurt met perzikken gepakt, en als het dan nog niet over is kan ik ook nog een meloen slachten.
quote:Op zondag 25 mei 2008 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
Is dat Lein's versie van de pingpong-bal truc?
Ik ben vrij visueel ingesteld, maar dit beeld vond ik een beetje vreemd!quote:
Oh jeetje Hobje, wat een gedoe! Gaat t met jou wel een beetje?quote:Op zondag 25 mei 2008 21:53 schreef MissHobje het volgende:
update: operatie is goed gegaan! been in gips! pees aan elkaar gezet en dan 6 weken gips! hij had toch de ruggenprik genomen maar die wil niet uitwerken! kan níet plassen en lopen dus hij moet vermoedelijk blijven, ik ben nu in ziekenhuis 2e x en wacht tot 2215.
Achjee, wat akelig! Hij mag zeker pas mee als ie kan plassen?quote:Op zondag 25 mei 2008 22:15 schreef MissHobje het volgende:
ik ga zo naar huis, hij blijft hier! ach gossie
ja klopt en dat wil niet en ik stap nu in de auto! tot zo thuis dan maarquote:Op zondag 25 mei 2008 22:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Achjee, wat akelig! Hij mag zeker pas mee als ie kan plassen?
Tsss.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Sterkte voor Mr. Hobbel![]()
Ik ben weer helemaal frisgedouched en ga zo weer richting bed, verder Friends kijken...Rachel gaat bevallenGegarandeerd tranen
![]()
*KRAS*KRAS*
(oh ik heb btw een keer een lichte hersenschudding overgehouden aan een dartpartijtje, dat kan alleen maar als je 'SOL' heet volgens mij)
Iets met ping-pongballen?quote:
Ben ik weer..quote:Op zondag 25 mei 2008 23:03 schreef golfer het volgende:
Oh, en vervelend Hobje. Maar als ie weer kan plassen is ie zo weer thuis hoor.
[VWO] Biologie 1,2 is donderdag om 18:35quote:Op zondag 25 mei 2008 23:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
shit. hoe kan ik zijn of ik donderdag de 22e rond 8 uur heb gepost @ fok want dat wil ik graag weten
De memoires van een kookslet, deel 1, waarin ze bruut anaal genomen wordt door het koksmaatje.quote:Op zondag 25 mei 2008 23:56 schreef krakkemieke het volgende:
Hmmm, Bluezz, ik weet ven niks, maar ik gok op een kookboek?
Nee, een boek(je) over het backpackavontuur van mijn oudste zoon en de verstrekkende gevolgen en impact daarvan.. al jaren roepen mensen om mij heen dat ik dat moet doenquote:Op zondag 25 mei 2008 23:56 schreef krakkemieke het volgende:
Hmmm, Bluezz, ik weet van niks, maar ik gok op een kookboek?
Proest gekkiequote:Op zondag 25 mei 2008 23:54 schreef FleshWound het volgende:
[VWO] Biologie 1,2 is donderdag om 18:35
Mensen die niet kijken voor ze klikken is om 21:03
Nee, ik heb niks te doen. Trusten.
Ouderen die een broer of zus verliezen, bedoel je?quote:Op maandag 26 mei 2008 00:15 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vraag me wat af... Voor jonge kinderen die een broer of zus verliezen is er een site. Bestaat dat ook voor ouderen?
Thx! M'n ex zei dat hij mij donderdag in de stad zagquote:Op zondag 25 mei 2008 23:54 schreef FleshWound het volgende:
[..]
[VWO] Biologie 1,2 is donderdag om 18:35
Mensen die niet kijken voor ze klikken is om 21:03
Nee, ik heb niks te doen. Trusten.
Je hebt je zus op latere leeftijd verloren, begrijp ik?quote:Op maandag 26 mei 2008 00:24 schreef krakkemieke het volgende:
Ja ik heb me zus verloren. En ik heb er verdriet om. Maar inmiddels is ook m'n pa overleden. En dus heb ik eik meer verdriet om me mam. Haar verdriet lijkt soms groter. Enzo.
quote:
15-20 m fietsenquote:Op maandag 26 mei 2008 00:43 schreef krakkemieke het volgende:
Ik weet niet of de 'stad' vlakbij is of even weg.
Ga je voor een uur de stad in?
En ga je dan weer Fokken?
* Bluezz neemt de felicitaties als de gesmeerde bliksem in ontvangstquote:Op maandag 26 mei 2008 01:09 schreef krakkemieke het volgende:
Wat mooi Bluezz!
*Krakje is jong genoeg om Pele te kennen.....
En al 3 jaar!!!!
Krakje Bluezz krakend omarmt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |