ik vind dit echt niet mooi. Je kan kijken voor een uboat. of ander gewoon een flinke panerai. Vind dat online kopen van dit soort horloges toch net niet. Squigly vind ik wel prima omdat ik weer hoe een swatch is. maar een plaatje wat je nu laat zien kan ik me totaal geen voorstelling maken hoe het in het echt er uit gaan zien. (ik zou twijfels hebben over dat stukje waar de band aan zit.quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:34 schreef Stansfield het volgende:
Even een vraag aan de horloge experts.
Eigenlijk zoek ik een beetje een stoer marinehorloge.
Een beetje in deze stijl:
[ afbeelding ]
Dus een beetje in deze stijl maar dan niet van een of ander bekend merk wat al in kledingwinkels ligt.
Rado vind ik persoonlijk prima te doen. Heb zelf 2 rado's en in dit huis hebben we in totaal 6 rado's dus echt een rado gezinquote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:56 schreef N_Rado het volgende:
Hoi!
Via Google ben ik op jullie, experst, gestuit. Ik ga onderstaand horloge kopen, weten jullie nog leuke weetjes over het merk? Kwaliteit lijkt me bewezen van hoog niveau toch?
[ afbeelding ]
*meldt als: Forrestxquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:07 schreef StateOfMind het volgende:
By the way, wie zijn er hier allemaal op DZVL te vinden?
Adsum=Steef
Jackal_Omega=Tom
StateOfMind=StateOfMind
Lees er ook dagelijks, als Rekkie (vandaag eindelijk maar eens geregistreerd)quote:Op donderdag 19 juni 2008 05:32 schreef Ottaav het volgende:
Als Ottaav, geen posts verder. Lees er dagelijks.
Was inderdaad een Horomundi meeting (groot internationaal forum) Eerst naar Martens in Maastricht. Toen naar de mergelgrotten en uiteindelijk dineren in Chateau Neercanne.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:34 schreef StateOfMind het volgende:
WOW!!!!!!!
Wat een s-c-h-i-t-t-e-r-e-n-d-e horloges!!!!!!!
En die uurwerken!!!!! Vooral die van de Breguet Tourbillon (), de Lange en de JLC.
Wat voor een meeting was dat? Lijkt me geweldig om zulke meesterwerken eens in het echt aanschouwd te mogen hebben! Ik kan er uren naar kijken.
Overigens loopt er in KLB een topic over horloges. Wellicht kunnen de liefhebbers uit deze reeks ook wat posten daar.
Is nog van de oude layout, had een andere link. Zal hem ff wijzigenquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:59 schreef Bleekmiddel het volgende:
Jackal_Omega leuke signatuur maar waarom link je niet daar de beginpagina
Er is inderdaad de 18de juli weer een meeting in Eindhoven, stuur me even een PMquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:28 schreef StateOfMind het volgende:
Nu er hier toch een aantal DZVLers zijn: zijn er vaak DZVL-meetingen per jaar?
Lijkt me wel een keer leuk om wat mede-enthousiastelingen te ontmoeten.
Ja iets U-boat of deze achtigs maar dan nog niet zo dat het overal te koop is. Of bestaat dat niet?quote:
Was atmquote:Het horloge heeft een quartz uurwerk en is tot 3 atm. waterdicht.
Atmosfeer... 3 atm houdt in de praktijk dat het horloge spatwaterdicht is...de afwas doen, handen wassen, heel misschien douchen maar meer water is niet aan te raden...quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:34 schreef Cahir het volgende:
http://www.watchesbuynet.nl/horloge/86-Calvin-Klein-Flash.html
[..]
Was atm?
-edit-
Godver, blijkt een dames horloge te zijn.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:46 schreef Adsum het volgende:
Sinds vandaag weer in het blijde bezit van een Rolex Submariner.
Zat nog ernstig te twijfelen tussen een Date en de geupdate No Date, en ben toch voor de laatste gevallen!
Aanvankelijk schreef ik, toen ik mijn IWC had, dat ik de Sub niet miste, maar iets in mij miste het horloge toch.
Ik weet niet wat het is, maar nu hij mijn pols weer siert kijk ik er met een glimlach naar, het blijft voor mij gewoon een topper!! :up:
Zoals gezegd heb ik deze keer gekozen voor de chronometer versie. Vond mijn oude toch net iets te kaal zonder de tekst, al was de wijzerplaat van dat model wel beter in balans.
Deze heeft ook de RRR-rehautgravure, waar ik eerst ontzettend aan moest wennen. Tijdens het dragen valt het nauwelijks op eigenlijk, en het geeft het horloge toch ook weer iets extra's.
Ik hoop deze wel wat langer te houden, beetje kijken hoe hij er met verschillende Nato's uitziet etc...
Needless to say, ik ben weer een blij man![]()
Nu, foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hey dat is mijn horloge!!quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:34 schreef Stansfield het volgende:
Even een vraag aan de horloge experts.
Eigenlijk zoek ik een beetje een stoer marinehorloge.
Een beetje in deze stijl:
[ afbeelding ]
Dus een beetje in deze stijl maar dan niet van een of ander bekend merk wat al in kledingwinkels ligt.
Stuk voor stuk prachtige hoorloges dat valt zeker niet te ontekennen maar komop een TON voor een horloge? ik heb zelfs nog liever een tag heuer carrera voor 2kquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:01 schreef Jackal_Omega het volgende: allerlei foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |