Tissot heeft voor dat budget leuke klokjes. Er is ook een Le Locle met geguillocheerde wijzerplaat met Romeinse cijfers. Zeer mooi! Klassieke uitstraling. Ik heb hem omgehad.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:12 schreef Kang-He het volgende:
Leuke klokjes die Tissot's.
Ik ben nog wel opzoek naar een dergelijk horloge met een wat klassieker uiterlijk. Iemand ervaringen met winkels in Amsterdam? Budget is tot zo'n 600E.
Misschien zelfs wel bij de Bijenkorf. Anders moet je vragen of die een goed adres weten.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:45 schreef Stansfield het volgende:
Kan je in amsterdam ergens zo'n bandjeswisselaar kopen? Bij de siebel ofzo?
Bedankt zal het wel even gaan vragen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Misschien zelfs wel bij de Bijenkorf. Anders moet je vragen of die een goed adres weten.
Zo die ziet er wel erg mooi uit. Goede site ook. Heb je hem daar ook besteld? of alleen het plaatje vandaan?quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:19 schreef w00h00 het volgende:
[ afbeelding ]
Verwacht ik deze week te ontvangen, ter vervanging van deze
Thnx! Beiden komen van Signswachtes vandaan. Ik heb al meerdere horloges bij SIgnswatches gekocht en als gevolg daarvan lopen veel vrienden en bekenden ook met horloges van Signswatches. Echtquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:20 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Bedankt zal het wel even gaan vragen.
[..]
Zo die ziet er wel erg mooi uit. Goede site ook. Heb je hem daar ook besteld? of alleen het plaatje vandaan?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:02 schreef Cahir het volgende:
Weet iemand nog een leuk voorbeeld/foto van een horloge met een vierkante klok + brede (bruine)leren armband?
Kwalitatief is er niks mis mee, wel redelijk duur en voor sommige modellen is de levertijd lang.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:56 schreef N_Rado het volgende:
Hoi!
Via Google ben ik op jullie, experst, gestuit. Ik ga onderstaand horloge kopen, weten jullie nog leuke weetjes over het merk? Kwaliteit lijkt me bewezen van hoog niveau toch?
[ afbeelding ]
Ik gebruik altijd de parafinewas ('Proofide') die ik ook gebruik voor mijn leren fietszadel.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:17 schreef Mr.G het volgende:
Tips om lederen banden een beetje te beschermen tijdens de droge zomermaanden?
Ik dacht zelf aan een heel klein beetje vaseline en dan goed inwrijven en oppoetsen.
Bandenvet van Breitling werkt ook goed. 10 euro voor een potje + doekje en te bestellen bij de officiële dealer.quote:Op zondag 15 juni 2008 18:56 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd de parafinewas ('Proofide') die ik ook gebruik voor mijn leren fietszadel.
hey selang, jij staat bij mij bekend als iemand met ziek mooie horloges, zou je mischien een paar pics kunnen plaatsen? (A) alvast bedankt.quote:
Je verwart mij vast met iemand anders, want ik heb maar één horloge en niet eens zo'n dure (maar wel mooi, vind ikquote:Op zondag 15 juni 2008 20:18 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
hey selang, jij staat bij mij bekend als iemand met ziek mooie horloges, zou je mischien een paar pics kunnen plaatsen? (A) alvast bedankt.
Die ML is schitterend!quote:Op zondag 15 juni 2008 22:01 schreef StateOfMind het volgende:
Dan zal ik mijn 'collectie' ook maar weer eens showen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |