Been there, done that. Heb twee Amphibian gehad. Die kroon is echt een lachtertje. Soort hoesje wat je erop schroeft. De bezel zat ook niet goed vast. heb die veer zelf maar evn aangepast.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:09 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Als je een echte duiker met bewezen track record wil dan neem je een Vostok Amphibian![]()
http://wereldhorloges.nl/wereld_details/1096
Kost weining en kan 20 ATM hebben
Is steeds verschillend dat is het hem net, ik heb hem gister gewoon eens rond 12 verzet, kan ik kijken of hij vanavond wel goed omspringt.quote:Op woensdag 28 mei 2008 06:59 schreef StateOfMind het volgende:
Kun je aangeven rond welk tijdstip hij wel verspringt?
Je bedoelt zo soort van haakje waarmee je het pinnetje kan indrukken?quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:14 schreef Stansfield het volgende:
Weet iemand waar je een apparaatje kan kopen om je bandjes te verwisselen?
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:32 schreef Angeliquetje het volgende:
Idd een zeer nette klok!.
Bedankt ook voor je reactie.
Ik heb na lang zelf zoeken dit horoge gevonden:
[ afbeelding ]
En ik vind hem mooi qua uiterlijk. Maar ook het mechaniek lijkt me mooi en technisch hoogstalig. Kijk maar:
[ afbeelding ]
.
Hij kost wel 200 euro en ik ben niet hoog geschoold. Kunnen jullie mij dit uurwerk aanraden?
Of weten jullie een beter mechanisch horloge?
edit: Maatjes!!!
eBayquote:Op woensdag 28 mei 2008 09:14 schreef Stansfield het volgende:
Weet iemand waar je een apparaatje kan kopen om je bandjes te verwisselen?
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:50 schreef Adsum het volgende:
Zet deze maar op mijn verlanglijstje:
[ afbeelding ]
Patek 5970
Foto zelf gemaakt @ Baselworld 2008
Bummerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:30 schreef w00h00 het volgende:
tering!
[ afbeelding ]
Me chotovelli enige tijd geleden opgestuurd en nu duurt het nog 2 maanden voordat deze gerepareerd wordt, omdat het onderdeel niet op voorraad is. Als alternatief mag ik voor een een nieuwe chotovelli uitzoeken.
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:13 schreef Koen_74 het volgende:
Ik ga zoeken naar een nieuw horloge:
prijs tussen de 1000 en 1500
automaat
witte / lichte wijzerplaat
geen stalen band.
Wie heeft een goede tip. Merk is niet belangrijk.
quote:
Iemand?quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:37 schreef Koen_74 het volgende:
Is er iemand die zo snel kon zien welk horloge René van der Gijp gisteren omhad bij Studio Sportzomer?
zag er wel stoer uit maar het was slecht te zien of hij echt mooi was.
Als opvolger van bovenstaande beestje,ga ik denk ik voor een van de onderste twee...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:30 schreef w00h00 het volgende:
tering!
[ afbeelding ]
Me chotovelli enige tijd geleden opgestuurd en nu duurt het nog 2 maanden voordat deze gerepareerd wordt, omdat het onderdeel niet op voorraad is. Als alternatief mag ik voor een een nieuwe chotovelli uitzoeken. Maar ik dat wil ik helemaaal niet
![]()
![]()
![]()
Volgens mij is dat een limited serie van 250 en zijn ze niet meer te koop.quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:40 schreef Koen_74 het volgende:
Echt heel mooi. Dit zoek ik eigenlijk:
[ afbeelding ]
Zal wel in een hogere prijsklasse vallen dan waar ik naar op zoek ben
Dat is een van der gang 1. Ik dacht dat die rond de 6500 euro kostte. Ik heb een tijdje zo'n klok ge-eyeballed maar ik kreeg te horen dat de van der gang 1's uitverkocht zijn (gelimiteerde oplage van 250). Alternatief zijn de andere Van der Gang horloges of natuurlijk de IWC portuguese chrono die 1000 euro goedkoper is en er veel op lijkt. (minus glazen achterkant en datum)quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:40 schreef Koen_74 het volgende:
Echt heel mooi. Dit zoek ik eigenlijk:
[ afbeelding ]
Zal wel in een hogere prijsklasse vallen dan waar ik naar op zoek ben
Ik ben nog op zoek naar zoiets, maar dan wel met een zwarte band, voor mijn bruiloft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |