Te koop of ter ruil aangeboden: Mijn prachtige IWC Fliegerchrono ref. 3717-01.
"Zo snel?", hoor ik jullie denken... Ja, zo snel!
Ben voor de zomer toch naar iets op zoek met een stalen band, en de Rolex Submariner heeft nog steeds een plaats in mijn grote hart

.
![]()
![]()
Maargoed, de IWC. Dit exemplaar verkeerd in een hele mooie staat, met als enige puntjes de krassen die ik, zo goed als mogelijk, op de foto heb proberen te zetten. Het is een krasje op de lug rechtsboven en onder op de lunette een hele vage schaaf (maar hij zit er wel). Buiten deze sporen verkeerd het horloge in perfecte staat. De net genomen foto's illustreren de huidige staat:
![]()
![]()
Hij zit nog in de garantie tot 22-11-2008 en wordt geleverd aan een absoluut prachtige, custom made HK Tan alligator in Big Pilot stijl. Aan deze band zit een originele IWC doornsluiting.
![]()
Uiteraard is het horloge compleet met álle bescheiden; dozen, papieren, poetsdoek en natuurlijk de garantie!
Inruil beperkt tot Rolex Sub 14060M COSC, Rolex Sub 16610 of iets anders van deze klasse! Wel compleet ook met alle bescheiden!
![]()
![]()
Voor de volledigheid werk ik ook het lijstje nog af.
1. Merk: IWC
2. Model: Fliegerchronograph Automatic ref. 3717-01
3. Diameter: 42mm
4. Conditie, krasjes, recent geserviced?: Prachtige staat, geringste draagsporen zoals op de foto's te zien is.
5. Vraagprijs: ¤ 2800,- of ruil met bovenstaande Rolexen o.i.d.
6. Leeftijd: 22-11-2006, garantie tot 22-11-2008
7. Aanwezigheid van papieren en doos: Compleet met álle originele bescheiden!
8. Kosten verzending: De binnen NL geldende TNT tarieven. Liever persoonlijke afhandeling.
9. Uurwerk: Mooi gepimpte Valjoux 7750
11. Bandaanzet: 21 mm.
Voor meer foto's:
http://www.dezinvanluxe.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=9271Mijn prijs is dus ¤ 2800,- of ruilen tegen Rolex Sub 14060M COSC, Sub 16610 of gelijkend horloge in deze klasse!Ohja, Breitling Navitimer Cosmonaute is ook wel tof, dat kan ook!
Bij serieuze interesse mailen op:
steefmarcelissen(at)gmail(dot)com
Bedankt voor het kijken!
Ever higher. Ever better.