Mja, de keuze: een ton voor een klein flatje, of een ton voor een horloge.. daar ben ik zelf ook nog niet uitquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:21 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
Stuk voor stuk prachtige hoorloges dat valt zeker niet te ontekennen maar komop een TON voor een horloge? ik heb zelfs nog liever een tag heuer carrera voor 2k
Ik heb mijn Fossil in 2001 gekocht...loopt tot op de dag van vandaag perfect! 1 keer batterijtje verwisselt...voor de rest no problemo...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:56 schreef mercurial3 het volgende:
beste vrienden, hoe is de kwaliteit van fossil?
ik stond serieus ook op het punt zo iets te posten. en toen bedacht ik me en had het toch maar niet gepost.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:01 schreef StateOfMind het volgende:
$4500???
Met alle respect (ieder zijn smaak), maar dat is er niet aan af te zien.
Het is inderdaad een horloge voor een meer casual look!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:01 schreef StateOfMind het volgende:
$4500???
Met alle respect (ieder zijn smaak), maar dat is er niet aan af te zien.
Ben benieuwd naar foto;s van je collectie - Whistshotsquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:04 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Het is inderdaad een horloge voor een meer casual look!
Maar kijk maar is op http://www.bellross.com/
Het is gewoon een relatief duur merk.
Maar ik heb ook één Panerai (PAM088) en 2 IWC horloges.
oeh, heb je daar wel eens een foto van gepost? ook daar ben ik benieuwd naar hoe die er uit zietquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb sinds een paar weken m'n breitling weer regelmatig om. Ik wist niet dat ik nog een schakel had liggen
Ja, mooi ook dat je je eerste band gratis krijg van CvdK... Helaas wel nodig, want ik ben niet erg te spreken over de kwaliteit van de band eigenlijk.quote:
Zeker een mooi horloge!quote:
vette klokken, maar wel tiepisch een klok die je koopt als je al een paar andere neutralere hebt!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:50 schreef Salt_Seafood het volgende:
M'n nieuwe Bell & Ross:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
$4500 op ebay, inc bijbehorende documenten en mooie doos met daarop 't type.
Ik vind t zoiezo een mooi ding, die je niemand ziet dragen en daarbij is t wanneer Oranje speelt helemaal toepasselijk!
ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:55 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Zeker een mooi horloge!
en plaatjes van m'n PAM en IWC's post ik binnenkort, ik ga nu naar vrienden de wedstrijd kijken!
Mooi horloge! Is dit de mirror of de black?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:04 schreef Kluts het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ooit dit Flash horloge van Calvin Klein gekregen, vind 'm echt schitterend, en krijg er zeker eens per week een compliment over![]()
Moet 'm alleen al 2 maanden missen vanwege reparatie, er zit een barst in de glasplaat
Prefereer ook absoluut de Sub boven de Datejust...maar ja, smaken verschillen! (gelukkig!)quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:36 schreef Jackal_Omega het volgende:
De oude datejust daarentegen is wel erg mooi!
die heb ik ookquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:40 schreef akaeenkutwijf het volgende:
Mijn laatste, voor mn verjaardag gekregen(alweer wat maandjes geleden):
[ afbeelding ]
ikquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:59 schreef mercurial3 het volgende:
heeft iemand ervaring met profuomo horloges?
http://www.profuomoshop.com/shop.asp
Die informatie hou ik liever voor mij zelf. Ik kan je zeggen: ervaar het voor jezelf.quote:Op zondag 29 juni 2008 12:30 schreef mercurial3 het volgende:
en wat is jullie ervaring er mee dan?
is het een beetje kwaliteit of pure troep?
alvast bedankt.
het zou me meer helpen als je het gewoon verteldquote:Op zondag 29 juni 2008 16:50 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
Die informatie hou ik liever voor mij zelf. Ik kan je zeggen: ervaar het voor jezelf.
Eens!quote:Op maandag 30 juni 2008 19:28 schreef mercurial3 het volgende:
veel te groot
Niet eens!quote:hij lijkt goedkoop daardoor.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:47 schreef Aardbeikwark het volgende:
Ik heb een tissot prc200 en ik ben er net mee op mijn bek gegaan op mijn racefiets. Nu zitten er krassen op het chroom aan de buitenkant, weet iemand wat ik hier mee zou kunnen doen? Of zit ik nu gewoon vast aan de krassen en moet ik een nieuw horloge kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |