quote:Op donderdag 16 april 2009 15:02 schreef MaxPower het volgende:
Snoeien in de awards en maximaal 10 leuke awards. Die clubawards kunnen sowieso wel geschrapt worden wat mij betreft.
De stijl en inhoud van posten moeten centraal staan, niet wie de grootste fan acteert op een internetforum.
Eens.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:02 schreef MaxPower het volgende:
Snoeien in de awards en maximaal 10 leuke awards. Die clubawards kunnen sowieso wel geschrapt worden wat mij betreft.
De stijl en inhoud van posten moeten centraal staan, niet wie de grootste fan acteert op een internetforum.
Eens. Maar wel 15 awards. Een veelzijdig subforum verdient veelzijdige awardsquote:Op donderdag 16 april 2009 15:02 schreef MaxPower het volgende:
Een stuk of 15-20 zou goed zijn. Wat mij betreft kunnen de meeste categorieën wel blijven...quote:Op donderdag 16 april 2009 15:14 schreef Breach het volgende:
10 Vind ik persoonlijk te weinig. Dan zijn het elk jaar dezelfde die winnen. Top-3 clubawards vind ik ook zinloos. Maar zoals bijvoorbeeld de award voor supporter eerste divisie vind ik dan wel weer interessant.
Eens.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:02 schreef MaxPower het volgende:
Ik denk dat je dat wel kan.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nieuw topic openen dan maar?
Jojoortje?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De user die zich vaak vergeet te scheren/zelden scheert?
Goed ideequote:Op donderdag 16 april 2009 16:23 schreef rubbereend het volgende:
eventuele clubawards kunnen ook door de fans van een bepaalde club in hun eigen reeks gehouden worden.
je spreekt uit ervaring?quote:
Gebruik danquote:Op donderdag 16 april 2009 16:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik scheer mij ook niet elke dag inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |