Dat was ik.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:18 schreef Breach het volgende:
Misschien een beetje laat, maar zie nu ook dat ik 2 nominaties hadMag ik vragen wie mij voor de nieuwkomer (Sulejmani) award had genomineerd?
Moet ik toch eens aardiger tegen je gaan doenquote:
Kan je in mijn huidige knippericoontje de Jol vervangen door de Rijkaard?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik moet m'n Deco-award natuurlijk volgend jaar verdedigen, dus kom maar met de verzoekjes.
Helemaal niets in Eindhovenquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:17 schreef appelsientje het volgende:heb de awards gemist... Maar goed wederom niks dit jaar
Voor de user waar veel van verwacht werd maar het niet waar kon maken?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:25 schreef Blawh het volgende:
Denk dat de Sulejmani-award deze keer een andere betekenis gaat krijgen.
Ik zeg toch ook dat het bijna een jaar geleden isquote:Op donderdag 16 april 2009 12:30 schreef WeebI het volgende:
Moeten die awards ieder jaar steeds vroeger ofzo?
De user die zich vaak vergeet te scheren/zelden scheert?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:25 schreef Blawh het volgende:
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De user die zich vaak vergeet te scheren/zelden scheert?
Dat had een reden: het EK.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:31 schreef toma het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat het bijna een jaar geleden is
Vorig jaar begon het begin mei. Dat is over 2 weken al
De user die iets te dik is.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De user die zich vaak vergeet te scheren/zelden scheert?
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:25 schreef Blawh het volgende:
Of Arnautovicquote:Op donderdag 16 april 2009 12:39 schreef Breach het volgende:
De Kenneth Perez award. Voor meest discriminerende user.
Wint TerroRobbie ook eens iets.quote:
Dat is flauw, om een user continu te pakken op iets wat hij ooit 1 keer gezegd heeft.quote:
Is TR iets te dik dan?quote:
Qué?!quote:Op donderdag 16 april 2009 13:55 schreef Dos37 het volgende:
Alleen een award voor de buiten de top 3 kan nu wel opgesplitst worden naar club
Het blijft de traditionele topdrie.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:55 schreef Dos37 het volgende:
Alleen een award voor de buiten de top 3 kan nu wel opgesplitst worden naar club
Voor de user die het niet voor elkaar kreeg om iets te bewerkstelligen?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:00 schreef sjimz het volgende:
De Sporting Limburg Award mag natuurlijk niet ontbreken
quote:Op donderdag 16 april 2009 14:02 schreef gitaarsnaar het volgende:
De René van der Gijp award voor de user met de meest hilarische anekdotes
Doe me die dan maarquote:Op donderdag 16 april 2009 14:01 schreef toma het volgende:
[..]
Voor de user die het niet voor elkaar kreeg om iets te bewerkstelligen?
De grootste mislukkeling van het forum?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:00 schreef sjimz het volgende:
De Sporting Limburg Award mag natuurlijk niet ontbreken
Wil jij de TR award?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja wat denk je van 38. Want dan wil ik ook een eigen award. Wij hebben meer topics dan de meeste eredivisieclubs.
Waar staat die award voor dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wil jij de TR award?Kan geregeld worden toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |