Kan je in mijn huidige knippericoontje de Jol vervangen door de Rijkaard?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik moet m'n Deco-award natuurlijk volgend jaar verdedigen, dus kom maar met de verzoekjes.
Helemaal niets in Eindhovenquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:17 schreef appelsientje het volgende:heb de awards gemist... Maar goed wederom niks dit jaar
Voor de user waar veel van verwacht werd maar het niet waar kon maken?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:25 schreef Blawh het volgende:
Denk dat de Sulejmani-award deze keer een andere betekenis gaat krijgen.
Ik zeg toch ook dat het bijna een jaar geleden isquote:Op donderdag 16 april 2009 12:30 schreef WeebI het volgende:
Moeten die awards ieder jaar steeds vroeger ofzo?
De user die zich vaak vergeet te scheren/zelden scheert?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:25 schreef Blawh het volgende:
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De user die zich vaak vergeet te scheren/zelden scheert?
Dat had een reden: het EK.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:31 schreef toma het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat het bijna een jaar geleden is
Vorig jaar begon het begin mei. Dat is over 2 weken al
De user die iets te dik is.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De user die zich vaak vergeet te scheren/zelden scheert?
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:25 schreef Blawh het volgende:
Of Arnautovicquote:Op donderdag 16 april 2009 12:39 schreef Breach het volgende:
De Kenneth Perez award. Voor meest discriminerende user.
Wint TerroRobbie ook eens iets.quote:
Dat is flauw, om een user continu te pakken op iets wat hij ooit 1 keer gezegd heeft.quote:
Is TR iets te dik dan?quote:
Qué?!quote:Op donderdag 16 april 2009 13:55 schreef Dos37 het volgende:
Alleen een award voor de buiten de top 3 kan nu wel opgesplitst worden naar club
Het blijft de traditionele topdrie.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:55 schreef Dos37 het volgende:
Alleen een award voor de buiten de top 3 kan nu wel opgesplitst worden naar club
Voor de user die het niet voor elkaar kreeg om iets te bewerkstelligen?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:00 schreef sjimz het volgende:
De Sporting Limburg Award mag natuurlijk niet ontbreken
quote:Op donderdag 16 april 2009 14:02 schreef gitaarsnaar het volgende:
De René van der Gijp award voor de user met de meest hilarische anekdotes
Doe me die dan maarquote:Op donderdag 16 april 2009 14:01 schreef toma het volgende:
[..]
Voor de user die het niet voor elkaar kreeg om iets te bewerkstelligen?
De grootste mislukkeling van het forum?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:00 schreef sjimz het volgende:
De Sporting Limburg Award mag natuurlijk niet ontbreken
Wil jij de TR award?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja wat denk je van 38. Want dan wil ik ook een eigen award. Wij hebben meer topics dan de meeste eredivisieclubs.
Waar staat die award voor dan?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wil jij de TR award?Kan geregeld worden toch?
quote:Op donderdag 16 april 2009 15:02 schreef MaxPower het volgende:
Snoeien in de awards en maximaal 10 leuke awards. Die clubawards kunnen sowieso wel geschrapt worden wat mij betreft.
De stijl en inhoud van posten moeten centraal staan, niet wie de grootste fan acteert op een internetforum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |