Dat was ik.quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:18 schreef Breach het volgende:
Misschien een beetje laat, maar zie nu ook dat ik 2 nominaties hadMag ik vragen wie mij voor de nieuwkomer (Sulejmani) award had genomineerd?
Moet ik toch eens aardiger tegen je gaan doenquote:
Kan je in mijn huidige knippericoontje de Jol vervangen door de Rijkaard?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik moet m'n Deco-award natuurlijk volgend jaar verdedigen, dus kom maar met de verzoekjes.
Helemaal niets in Eindhovenquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:17 schreef appelsientje het volgende:heb de awards gemist... Maar goed wederom niks dit jaar
Voor de user waar veel van verwacht werd maar het niet waar kon maken?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:25 schreef Blawh het volgende:
Denk dat de Sulejmani-award deze keer een andere betekenis gaat krijgen.
Ik zeg toch ook dat het bijna een jaar geleden isquote:Op donderdag 16 april 2009 12:30 schreef WeebI het volgende:
Moeten die awards ieder jaar steeds vroeger ofzo?
De user die zich vaak vergeet te scheren/zelden scheert?quote:Op donderdag 16 april 2009 12:25 schreef Blawh het volgende:
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De user die zich vaak vergeet te scheren/zelden scheert?
Dat had een reden: het EK.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:31 schreef toma het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat het bijna een jaar geleden is
Vorig jaar begon het begin mei. Dat is over 2 weken al
De user die iets te dik is.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De user die zich vaak vergeet te scheren/zelden scheert?
quote:Op donderdag 16 april 2009 12:25 schreef Blawh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |