quote:De échte Brian en Amanda
Op: 25-05-2008 14:44:16
Hier zijn we dan!
Ok, het is gelukt. Eindelijk zijn we wat bijgekomen van de hectiek.
We willen jullie allemaal hartelijk bedanken voor de onvoorwaardelijke steun die jullie ons hebben gegeven. Het echte leven gaan we nu weer oppakken en ook dat gaat ons lukken. Amanda heeft haar moeder al ontmoet en dat was heel ontroerend. Stiekeme foto's hebben ook al laten zien dat we uit eten zijn gegaan Dus ja we zijn volop aan het genieten van de vrijheid en van elkaar.
Eindelijk zonder dekens muahahahah
Dikke kus aan jullie allemaal en boks voor de brothers
Tot gauw
Nee, ik ben gewoon weer LSquote:Op zondag 25 mei 2008 14:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Middag
Gisteren nog naar een optreden geweest?
moet je niet de finale gaan bekijken op tv????quote:Op zondag 25 mei 2008 14:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hallo menschen
quote:Op zondag 25 mei 2008 14:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Middag
Gisteren nog naar een optreden geweest?
Wat een snel en onverschillig berichtje. Vergelijk dat eens met dat opzichtige gekwijl elke dag over de fanmail.quote:Op zondag 25 mei 2008 14:45 schreef blomst het volgende:
Hier zijn we dan!
Ok, het is gelukt. Eindelijk zijn we wat bijgekomen van de hectiek.
We willen jullie allemaal hartelijk bedanken voor de onvoorwaardelijke steun die jullie ons hebben gegeven. Het echte leven gaan we nu weer oppakken en ook dat gaat ons lukken. Amanda heeft haar moeder al ontmoet en dat was heel ontroerend. Stiekeme foto's hebben ook al laten zien dat we uit eten zijn gegaan Dus ja we zijn volop aan het genieten van de vrijheid en van elkaar.
Eindelijk zonder dekens muahahahah
Dikke kus aan jullie allemaal en boks voor de brothers
Tot gauw
Huh??? Finale kijken? Die was donderdag toch al? en Jaap heeft gewonnen.quote:Op zondag 25 mei 2008 14:46 schreef blomst het volgende:
[..]
moet je niet de finale gaan bekijken op tv????
Oprecht en eerlijk vanuit zijn gevoel....Gelukkig hadden velen hem door!quote:Op zondag 25 mei 2008 14:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een snel en onverschillig berichtje. Vergelijk dat eens met dat opzichtige gekwijl elke dag over de fanmail.
En Jaap dan?quote:Op zondag 25 mei 2008 14:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon weer LS![]()
Het DGK tijdperk ligt achter me. Ik chat nu gewoon weer mee als LS, MrD gaat voorlopig in de vriezer
quote:Op zondag 25 mei 2008 14:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat willen die kinderen ook echt weten daar......
Nou zeg, plichtmatig is het.quote:Op zondag 25 mei 2008 14:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een snel en onverschillig berichtje. Vergelijk dat eens met dat opzichtige gekwijl elke dag over de fanmail.
Ik lig in een deuk hier.quote:Op zondag 25 mei 2008 14:10 schreef mazaru het volgende:
Uit deze woorden maak ik op dat je nooit meer iets met ons te maken wilt hebben. En nu echt weggaat??![]()
![]()
![]()
![]()
Allemaal Ivar caps en filmpjes, ik hou durfan.quote:Op zondag 25 mei 2008 14:26 schreef Desii het volgende:
Hey skattie..... je bent er weer
Aan alle fokkies, mag ik de maandagcos openen......... peleasse (wordt een ware happening)
Ik heb één keer iets gepost, telde voor 2, de eerste en de laatste keer. Banquote:Op zondag 25 mei 2008 14:53 schreef Lunaflame het volgende:
Had ik 2 lieve berichtjes geschreven onder de naam Bridget, heb ik nu een ban op het b&a forum.![]()
![]()
Quiltyquote:Op zondag 25 mei 2008 14:54 schreef agter het volgende:
Nog een reactie:
"Hallo liefies, plaats eens een foto van jullie beiden in de thuissituatie, ben zo benieuwd hoe jullie er nu uitzien.
Zit Aman haar pruik nog goed? Wat een onderhoud zeg, ik hoop dat haar eigen haartjes gauw lang zijn.
Brian laat jij je haar groeien, of ga je een lekker kort koppie doen, stond je leuk in het begin van de kooi. Dit lange haar is toch een beetje sjofel."
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |