Ik denk van niet, die gozer kan niet tegen kritiekquote:Op zondag 25 mei 2008 14:20 schreef bosb het volgende:
[..]
Ik denk dat B het hardst lacht als er mensen 2525 E (excl 6% BTW) betalen om hem 50 min uit te lachen......
Hey skattie..... je bent er weerquote:Op zondag 25 mei 2008 14:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Uit deze woorden maak ik op dat je nooit meer iets met ons te maken wilt hebben. En nu echt weggaat??![]()
![]()
![]()
![]()
Tuurlijkquote:Op zondag 25 mei 2008 14:26 schreef Desii het volgende:
[..]
Hey skattie..... je bent er weer
Aan alle fokkies, mag ik de maandagcos openen......... peleasse (wordt een ware happening)
Meneer gaat in nietszeggend bruin optredenquote:Op zondag 25 mei 2008 13:36 schreef MargrietV het volgende:
Jaap in Schagen vannacht:
http://www.kdanz.com/default.asp?oid=85285&page=9
ik heb brian liever mezelf en andere fokkers om uit te lachen...een uur lang hoon, gelach en gespot...quote:Op zondag 25 mei 2008 14:29 schreef Lunaflame het volgende:
Hoi lieve Cossers, wisten jullie dit al?
Gaan er nog mensen heen met rotte eieren en tomaten voor brrr en aman?
quote:Op zondag 25 mei 2008 14:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Uit deze woorden maak ik op dat je nooit meer iets met ons te maken wilt hebben. En nu echt weggaat??![]()
![]()
![]()
![]()
Zou er korting inzitten als we hem uitnodigen om een lezing "zelfbeheersing en poetry" te geven? Mag hij Meet en Greet thuis latenquote:Op zondag 25 mei 2008 14:34 schreef agter het volgende:
[..]
ik heb brian liever mezelf en andere fokkers om uit te lachen...een uur lang hoon, gelach en gespot...
Toch vervelend dat alle B & A fans er dan niet in mogenquote:Op zondag 25 mei 2008 14:29 schreef Lunaflame het volgende:
Toegang vanaf 16 jaar"[/i]
http://www.musicfrom.nl/concertagenda/detail/53004
Waarom mag hij het huis niet in?quote:Op zondag 25 mei 2008 14:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar moet Nobbi slapen, hij mag het huis niet in
quote:Op zondag 25 mei 2008 14:36 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Zou er korting inzitten als we hem uitnodigen om een lezing "zelfbeheersing en poetry" te geven? Mag hij Meet en Greet thuis laten
Ja, ik heb daar net ook even zitten lezen. Wat sneu dat al die fans alsmaar zitten te wachten op een bericht van hun idolen; je maakt mij niet wijs dat de familie niet weet dat dat gastenboek bestaat en dat niet heeft verteld.quote:Op zondag 25 mei 2008 14:35 schreef mspoez het volgende:
Brian op het BAforum was nep. Nah das ook jammer. Hij schijnt in rood te kunnen posten om neppers tegen te gaan. Of hadden jullie dat al gezien?
Daar zouden nu eens kamervragen over gesteld moeten wordenquote:Op zondag 25 mei 2008 14:37 schreef CHAOS_ het volgende:
Als die users van B&A gastenboek nog geen 16 jaar zijn, hadden ze niet mogen sms-sen, was een leeftijd limiet aan, arme kinders hebben hun breezatjes ingeruild voor een pre-paid kaart en al hun zakgeld verbeld/ver-sms-ed. Als al die sms-jes niet toegekend zouden worden , wie zou er dan gewonnen hebben? Jaap zo wie zo in de eind ronde, want ook wij hebben hier ge-sms-ed voor Jaap, toen Huub eruit lag, maar zou Huub eruit gelegen hebben in de eerste ronde? Denk dat de meeste stemmen voor Amanda daar alleen vandaan komen. Allemaal Barbie-wannabee's die straks allemaal met een pruik oplopen.
ik ga vragen of hij speciaal voor ons z'n gitaar mee wil nemenquote:Op zondag 25 mei 2008 14:34 schreef agter het volgende:
[..]
ik heb brian liever mezelf en andere fokkers om uit te lachen...een uur lang hoon, gelach en gespot...
Die Renee komt uit hetzelfde kleine dorp als die Trixie... Renee werkt in het slachthuis, doet aan voetbal/honkbal/slagbal...het type 'niet lullen maar pellen' lijkt me.quote:Op zondag 25 mei 2008 14:37 schreef Desii het volgende:
En ehhh... Noekje..... ik heb ook nog ¤20,- gevonden in een ouwe sok ......... die ik graag over heb voor één uur BBQ-uitlachlol![]()
Ga nu ff naar BB australie kijken.... Renee de gekste
@Mazaru.... hoe is Renee eigenlijk echt, ze lijkt me een coole chick......... maar op het forum, vinden ze haar een matennaaier
quote:Op zondag 25 mei 2008 14:40 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ga vragen of hij speciaal voor ons z'n gitaar mee wil nemen![]()
Neeeeequote:Op zondag 25 mei 2008 14:40 schreef Desii het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 mei 2008 14:40 schreef Desii het volgende:
[..]
En dan bij iedere aanslag de hele zaal in proesten uitbreken............quote:Op zondag 25 mei 2008 14:40 schreef Desii het volgende:
[..]
be my guest!quote:Op zondag 25 mei 2008 14:26 schreef Desii het volgende:
[..]
Hey skattie..... je bent er weer
Aan alle fokkies, mag ik de maandagcos openen......... peleasse (wordt een ware happening)
Middagquote:Op zondag 25 mei 2008 14:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hallo menschen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |