Ik denk van niet, die gozer kan niet tegen kritiekquote:Op zondag 25 mei 2008 14:20 schreef bosb het volgende:
[..]
Ik denk dat B het hardst lacht als er mensen 2525 E (excl 6% BTW) betalen om hem 50 min uit te lachen......
Hey skattie..... je bent er weerquote:Op zondag 25 mei 2008 14:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Uit deze woorden maak ik op dat je nooit meer iets met ons te maken wilt hebben. En nu echt weggaat??![]()
![]()
![]()
![]()
Tuurlijkquote:Op zondag 25 mei 2008 14:26 schreef Desii het volgende:
[..]
Hey skattie..... je bent er weer
Aan alle fokkies, mag ik de maandagcos openen......... peleasse (wordt een ware happening)
Meneer gaat in nietszeggend bruin optredenquote:Op zondag 25 mei 2008 13:36 schreef MargrietV het volgende:
Jaap in Schagen vannacht:
http://www.kdanz.com/default.asp?oid=85285&page=9
ik heb brian liever mezelf en andere fokkers om uit te lachen...een uur lang hoon, gelach en gespot...quote:Op zondag 25 mei 2008 14:29 schreef Lunaflame het volgende:
Hoi lieve Cossers, wisten jullie dit al?
Gaan er nog mensen heen met rotte eieren en tomaten voor brrr en aman?
quote:Op zondag 25 mei 2008 14:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Uit deze woorden maak ik op dat je nooit meer iets met ons te maken wilt hebben. En nu echt weggaat??![]()
![]()
![]()
![]()
Zou er korting inzitten als we hem uitnodigen om een lezing "zelfbeheersing en poetry" te geven? Mag hij Meet en Greet thuis latenquote:Op zondag 25 mei 2008 14:34 schreef agter het volgende:
[..]
ik heb brian liever mezelf en andere fokkers om uit te lachen...een uur lang hoon, gelach en gespot...
Toch vervelend dat alle B & A fans er dan niet in mogenquote:Op zondag 25 mei 2008 14:29 schreef Lunaflame het volgende:
Toegang vanaf 16 jaar"[/i]
http://www.musicfrom.nl/concertagenda/detail/53004
Waarom mag hij het huis niet in?quote:Op zondag 25 mei 2008 14:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar moet Nobbi slapen, hij mag het huis niet in
quote:Op zondag 25 mei 2008 14:36 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Zou er korting inzitten als we hem uitnodigen om een lezing "zelfbeheersing en poetry" te geven? Mag hij Meet en Greet thuis laten
Ja, ik heb daar net ook even zitten lezen. Wat sneu dat al die fans alsmaar zitten te wachten op een bericht van hun idolen; je maakt mij niet wijs dat de familie niet weet dat dat gastenboek bestaat en dat niet heeft verteld.quote:Op zondag 25 mei 2008 14:35 schreef mspoez het volgende:
Brian op het BAforum was nep. Nah das ook jammer. Hij schijnt in rood te kunnen posten om neppers tegen te gaan. Of hadden jullie dat al gezien?
Daar zouden nu eens kamervragen over gesteld moeten wordenquote:Op zondag 25 mei 2008 14:37 schreef CHAOS_ het volgende:
Als die users van B&A gastenboek nog geen 16 jaar zijn, hadden ze niet mogen sms-sen, was een leeftijd limiet aan, arme kinders hebben hun breezatjes ingeruild voor een pre-paid kaart en al hun zakgeld verbeld/ver-sms-ed. Als al die sms-jes niet toegekend zouden worden , wie zou er dan gewonnen hebben? Jaap zo wie zo in de eind ronde, want ook wij hebben hier ge-sms-ed voor Jaap, toen Huub eruit lag, maar zou Huub eruit gelegen hebben in de eerste ronde? Denk dat de meeste stemmen voor Amanda daar alleen vandaan komen. Allemaal Barbie-wannabee's die straks allemaal met een pruik oplopen.
ik ga vragen of hij speciaal voor ons z'n gitaar mee wil nemenquote:Op zondag 25 mei 2008 14:34 schreef agter het volgende:
[..]
ik heb brian liever mezelf en andere fokkers om uit te lachen...een uur lang hoon, gelach en gespot...
Die Renee komt uit hetzelfde kleine dorp als die Trixie... Renee werkt in het slachthuis, doet aan voetbal/honkbal/slagbal...het type 'niet lullen maar pellen' lijkt me.quote:Op zondag 25 mei 2008 14:37 schreef Desii het volgende:
En ehhh... Noekje..... ik heb ook nog ¤20,- gevonden in een ouwe sok ......... die ik graag over heb voor één uur BBQ-uitlachlol![]()
Ga nu ff naar BB australie kijken.... Renee de gekste
@Mazaru.... hoe is Renee eigenlijk echt, ze lijkt me een coole chick......... maar op het forum, vinden ze haar een matennaaier
quote:Op zondag 25 mei 2008 14:40 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ga vragen of hij speciaal voor ons z'n gitaar mee wil nemen![]()
Neeeeequote:Op zondag 25 mei 2008 14:40 schreef Desii het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 mei 2008 14:40 schreef Desii het volgende:
[..]
En dan bij iedere aanslag de hele zaal in proesten uitbreken............quote:Op zondag 25 mei 2008 14:40 schreef Desii het volgende:
[..]
be my guest!quote:Op zondag 25 mei 2008 14:26 schreef Desii het volgende:
[..]
Aan alle fokkies, mag ik de maandagcos openen......... peleasse (wordt een ware happening)
Middagquote:Op zondag 25 mei 2008 14:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hallo menschen
quote:De échte Brian en Amanda
Op: 25-05-2008 14:44:16
Hier zijn we dan!
Ok, het is gelukt. Eindelijk zijn we wat bijgekomen van de hectiek.
We willen jullie allemaal hartelijk bedanken voor de onvoorwaardelijke steun die jullie ons hebben gegeven. Het echte leven gaan we nu weer oppakken en ook dat gaat ons lukken. Amanda heeft haar moeder al ontmoet en dat was heel ontroerend. Stiekeme foto's hebben ook al laten zien dat we uit eten zijn gegaan Dus ja we zijn volop aan het genieten van de vrijheid en van elkaar.
Eindelijk zonder dekens muahahahah
Dikke kus aan jullie allemaal en boks voor de brothers
Tot gauw
Nee, ik ben gewoon weer LSquote:Op zondag 25 mei 2008 14:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Middag
Gisteren nog naar een optreden geweest?
moet je niet de finale gaan bekijken op tv????quote:Op zondag 25 mei 2008 14:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hallo menschen
quote:Op zondag 25 mei 2008 14:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Middag
Gisteren nog naar een optreden geweest?
Wat een snel en onverschillig berichtje. Vergelijk dat eens met dat opzichtige gekwijl elke dag over de fanmail.quote:Op zondag 25 mei 2008 14:45 schreef blomst het volgende:
Hier zijn we dan!
Ok, het is gelukt. Eindelijk zijn we wat bijgekomen van de hectiek.
We willen jullie allemaal hartelijk bedanken voor de onvoorwaardelijke steun die jullie ons hebben gegeven. Het echte leven gaan we nu weer oppakken en ook dat gaat ons lukken. Amanda heeft haar moeder al ontmoet en dat was heel ontroerend. Stiekeme foto's hebben ook al laten zien dat we uit eten zijn gegaan Dus ja we zijn volop aan het genieten van de vrijheid en van elkaar.
Eindelijk zonder dekens muahahahah
Dikke kus aan jullie allemaal en boks voor de brothers
Tot gauw
Huh??? Finale kijken? Die was donderdag toch al? en Jaap heeft gewonnen.quote:Op zondag 25 mei 2008 14:46 schreef blomst het volgende:
[..]
moet je niet de finale gaan bekijken op tv????
Oprecht en eerlijk vanuit zijn gevoel....Gelukkig hadden velen hem door!quote:Op zondag 25 mei 2008 14:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een snel en onverschillig berichtje. Vergelijk dat eens met dat opzichtige gekwijl elke dag over de fanmail.
En Jaap dan?quote:Op zondag 25 mei 2008 14:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon weer LS![]()
Het DGK tijdperk ligt achter me. Ik chat nu gewoon weer mee als LS, MrD gaat voorlopig in de vriezer
quote:Op zondag 25 mei 2008 14:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat willen die kinderen ook echt weten daar......
Nou zeg, plichtmatig is het.quote:Op zondag 25 mei 2008 14:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een snel en onverschillig berichtje. Vergelijk dat eens met dat opzichtige gekwijl elke dag over de fanmail.
Ik lig in een deuk hier.quote:Op zondag 25 mei 2008 14:10 schreef mazaru het volgende:
![]()
![]()
![]()
Allemaal Ivar caps en filmpjes, ik hou durfan.quote:Op zondag 25 mei 2008 14:26 schreef Desii het volgende:
Ik heb één keer iets gepost, telde voor 2, de eerste en de laatste keer. Banquote:Op zondag 25 mei 2008 14:53 schreef Lunaflame het volgende:
Had ik 2 lieve berichtjes geschreven onder de naam Bridget, heb ik nu een ban op het b&a forum.![]()
![]()
Quiltyquote:Op zondag 25 mei 2008 14:54 schreef agter het volgende:
Nog een reactie:
"Hallo liefies, plaats eens een foto van jullie beiden in de thuissituatie, ben zo benieuwd hoe jullie er nu uitzien.
Zit Aman haar pruik nog goed? Wat een onderhoud zeg, ik hoop dat haar eigen haartjes gauw lang zijn.
Brian laat jij je haar groeien, of ga je een lekker kort koppie doen, stond je leuk in het begin van de kooi. Dit lange haar is toch een beetje sjofel."
![]()
'pruik' did the trickquote:Op zondag 25 mei 2008 14:53 schreef Lunaflame het volgende:
Had ik 2 lieve berichtjes geschreven onder de naam Bridget, heb ik nu een ban op het b&a forum.![]()
![]()
Ga dóóóóóór!!!quote:Op zondag 25 mei 2008 14:54 schreef agter het volgende:
Nog een reactie:
"Hallo liefies, plaats eens een foto van jullie beiden in de thuissituatie, ben zo benieuwd hoe jullie er nu uitzien.
Zit Aman haar pruik nog goed? Wat een onderhoud zeg, ik hoop dat haar eigen haartjes gauw lang zijn.
Brian laat jij je haar groeien, of ga je een lekker kort koppie doen, stond je leuk in het begin van de kooi. Dit lange haar is toch een beetje sjofel."
![]()
quote:Op zondag 25 mei 2008 14:44 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
be my guest!
Kunnen we Ivar overigens niet boeken?
Toen Terri er uitgestemd was, mocht ze een sanctie opleggen aan 1 van de bewoners.quote:Op zondag 25 mei 2008 14:37 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Waarom mag hij het huis niet in?
Ik keek gisteren de 'aftrap' en toen moesten ze er meteen iemand uitstemmen.
Die Nobbi kreeg toen heel stemmen van dames die vonden dat hij meteen al te 'fysiek' was..hij leek idd een beetje knuffelig aangelegd..
Uiteindelijk stemden ze die oude vrouw eruit.. Terri heet ze.
maar ik begrijp dat ze er weer terug in is geduwd..naderhand±
[ afbeelding ]
Jaap heeft het net als de andere finalisten heel druk. Zo is hij vanmiddag weer bij life & cooking.quote:
Aha, nou je idool heeft in ieder geval gewonnen Lekker Simpel, gefeliciteerd hoor!quote:Op zondag 25 mei 2008 15:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jaap heeft het net als de andere finalisten heel druk. Zo is hij vanmiddag weer bij life & cooking.
Dus als je ergens op een site leest dat ze contact met een miljonair hebben gehad, dan is dat gewoon om aandacht te vragen.
Ik heb het dan niet alleen over Jaap, maar over alle miljonairs.
De nasleep verrast me enorm. Mensen die aan je "trekken" om info te krijgen, omdat je Jaap z'n site hebt mogen onderhouden.
Maar ik ben al een keer kompleet op m'n bek gegaan met een bewoner van een huis en dat gebeurt me geen tweede keer.
Als Jaap iets kwijt wil, dan zegt hij dat zelf wel op zijn site. Ik ben niet de aangewezen persoon om info naar buiten te brengen.
Ik heb er van genoten dat ik werd gevraagd om terror op het internet te mogen doen in het voordeel van Jaap.
Heeft me wel menige ban opgeleverd, maar met Jaap als winnaar was me dat zeker waard.
Zo, dat wilde ik ff kwijt.....
Wat is de url van die site dan?quote:Op zondag 25 mei 2008 15:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wie niet?Wat voor mongool zit daar achter de knoppen?
moiquote:Op zondag 25 mei 2008 15:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wie niet?Wat voor mongool zit daar achter de knoppen?
Ok, ik zal het anders vragen.quote:Op zondag 25 mei 2008 15:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geen technische vragen aan mij stellen, bitte
Ik heb dat nooit helemaal begrepen.. "Terror" in het huis om bewoners of bezoekers weg te zieken en tv te maken ok, maar "terror" op het internet? Door iemand anders dan Jaap zelf? Dus er zijn mensen geweest die dankzij jouw "terror" op het internet speciaal voor Jaap zijn gaan SMS'en?quote:Op zondag 25 mei 2008 15:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb er van genoten dat ik werd gevraagd om terror op het internet te mogen doen in het voordeel van Jaap.
Dank u wel beleefdquote:Op zondag 25 mei 2008 15:14 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
http://www.brian-amanda.nl/gastenboek/guestbook.php
Zie bericht boven jouw berichtquote:Op zondag 25 mei 2008 15:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ok, ik zal het anders vragen.
Hoe kan ik op die site komen?
Je kunt hem het beste in die waan laten, voordat hij hier de boel weer komt verzieken zoals hij de afgelopen maanden heeft gedaan.quote:Op zondag 25 mei 2008 15:14 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit helemaal begrepen.. "Terror" in het huis om bewoners of bezoekers weg te zieken en tv te maken ok, maar "terror" op het internet? Door iemand anders dan Jaap zelf? Dus er zijn mensen geweest die dankzij jouw "terror" op het internet speciaal voor Jaap zijn gaan SMS'en?
Geen kritiek ofzo hoor.. Iedereen moet maar doen en laten wat ze willen, ik vraag me alleen af of het uberhaupt maar 1 SMS meer opgeleverd heeft?
LS viel wel mee, mijn bescheiden meningquote:Op zondag 25 mei 2008 15:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je kunt hem het beste in die waan laten, voordat hij hier de boel weer komt verzieken zoals hij de afgelopen maanden heeft gedaan.
Met proxy?quote:Op zondag 25 mei 2008 15:18 schreef mspoez het volgende:
Tip: gebruik JAP! Ik ben intussen al een keer of tien geband geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |