quote:Janeke
Op: 25-05-2008 12:06:05
weet je wat ik niet snap van vele haters
ze mogen brian en amanda niet maar gaan ze wel achtervolgen om fotos van ze te maken .
wat zijn er veel zielige mensen zeg en wat zijn ze jaloers
ben net op die site geweest en gelezen . ik denk dan laat ze toch met rust als je ze zoveel haat
amanda kan met haar paal dansen , meer verdienen ,dan die kleuterklas visagie van claire dussss.
quote:Op zondag 25 mei 2008 11:36 schreef blomst het volgende:
informatie voor als je Huub, Jaap of wie dan ook van de goudenkooi op je verjaardag wilt
.. Copycat op het briljante idee om een hoedje rond te laten gaan..quote:Op zondag 25 mei 2008 11:49 schreef noekje het volgende:
Ik zou hem wel een uurtje in willen huren om hem vervolgens een uur lang uit te lachen.
Is Kenneth ook in te huren?
Oh wacht, die krijg je er standaard bij.
* noteert:Brian inhuren voor de straatbarbeque.
quote:Op zondag 25 mei 2008 12:07 schreef Copycat het volgende:
Daar heb ik wel wat geld voor over. Niet dik 2000 Euro, maar een tientje. Als er nog 199 gelijkgestemden zijn, hebben we een uitlachfeestje.
En volgens mij waren er nu al zo'n 10 gegadigden. Sommigen wilden ook wel meer dan 20 euro doneren, ik zie serieus potentie in dit plan.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:19 schreef Copycat het volgende:
De prijs is omhoog gegaan naar 20 PP, dus dan hebben we honderd lachliefhebbers nodig.
Volgens mij zitten we nu op zes.
famielie en vrienden?quote:Op zondag 25 mei 2008 12:32 schreef PeterNB het volgende:
Over sarcasme gesproken................Is 'Super' ook een fokker ?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 mei 2008 12:21 schreef PeterNB het volgende:
Mariska stookt het vuur daar vast een beetje op
[ afbeelding ]
Dat vroeg ik me ook al af. Met geen mogelijkheid kun je dat tafereeltje vertalen naar 'echt blij'.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:32 schreef PeterNB het volgende:
Over sarcasme gesproken................Is 'Super' ook een fokker ?![]()
[ afbeelding ]
En het is super gezelliequote:
Iemand van ons moet gewoon onder een 'vreemde naam' hem inhurenquote:Op zondag 25 mei 2008 12:32 schreef Lobasca het volgende:
Geweldig!!!![]()
Maar ze zullen vast niet durven komenLooosers!!!
Die gozert met die lamlendige puch, stel ik voorquote:Op zondag 25 mei 2008 12:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Iemand van ons moet gewoon onder een 'vreemde naam' hem inhuren
PM me je adres en je krijgt écht een Fok! limited edition t-shirt bij je in de bus.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En het is super gezellie![]()
Komt er nu een prijsvraag, Noekje, wanneer B en A uit elkaar zullen zijn?
ik wil ook een FOK!-T-shirt
quote:Op zondag 25 mei 2008 12:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die gozert met die lamlendige puch, stel ik voor
met handtekening van de juf?quote:Op zondag 25 mei 2008 12:36 schreef noekje het volgende:
[..]
PM me je adres en je krijgt écht een Fok! limited edition t-shirt bij je in de bus.
*gaat op zoek naar de textielstiften*
Zou ik niet doen. Die gaat er met de Fok!-Pot vandoor richting Alphen a/d Rijn ben ik bang....quote:Op zondag 25 mei 2008 12:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die gozert met die lamlendige puch, stel ik voor
quote:Op zondag 25 mei 2008 12:36 schreef noekje het volgende:
[..]
PM me je adres en je krijgt écht een Fok! limited edition t-shirt bij je in de bus.
*gaat op zoek naar de textielstiften*
Lijkt een beetje op een scarecrow zo. Of bedoel je die niet met coupe tornado?quote:Op zondag 25 mei 2008 12:39 schreef PeterNB het volgende:
LekkerDingAlert in Australie:
[ afbeelding ]
Lijkt me wel een goede match voor Mikeyquote:Op zondag 25 mei 2008 12:43 schreef PeterNB het volgende:
Ze heeft het ook echt naar haar zin daar in dat huis
[ afbeelding ]
Ziet er erg blij en vrolijk uit idd.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:43 schreef PeterNB het volgende:
Ze heeft het ook echt naar haar zin daar in dat huis
[ afbeelding ]
Hij was even later close-up in beeld................................ik heb me zwaar vergistquote:Op zondag 25 mei 2008 12:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op een scarecrow zo. Of bedoel je die niet met coupe tornado?
' ME! ME! PICK ME!!'quote:Op zondag 25 mei 2008 12:45 schreef akveor het volgende:
* akveor kijkt in zijn portemonee en ziet een briefje van ¤ 20,- zich vrijwillig aan melden.
quote:Op zondag 25 mei 2008 12:45 schreef -Blurk- het volgende:
...en de eerste verongelijkte reacties op Bassie en Adriaan komen binnen:
Waarom gaan ze wl uit eten en komen ze niet hier, ik heb heel veel gesmsd voor hun. Ik wil wel ook foto's zien van hunnie uit eten.
die fans hebben ook dezelfde aard, als die circusartiesten zelfquote:Op zondag 25 mei 2008 12:45 schreef -Blurk- het volgende:
...en de eerste verongelijkte reacties op Bassie en Adriaan komen binnen:
Waarom gaan ze wl uit eten en komen ze niet hier, ik heb heel veel gesmsd voor hun. Ik wil wel ook foto's zien van hunnie uit eten.
Noekje bijt niet hoorquote:
nou zegquote:Op zondag 25 mei 2008 12:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
die fans hebben ook dezelfde aard, als die circusartiesten zelf![]()
Top OP Smash!
Kijk maar uit hoor ! Bwian heeft weer toegang tot www.rijmwoorden.nlquote:Op zondag 25 mei 2008 12:45 schreef Copycat het volgende:
(in ieder geval is mijn flow een stuk smoother en mijn lyrics onthouden ook een stuk beter)
Nee het was er maar één.... waarschijnlijk na een tripje in Spanje hier belandquote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 12:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
uhh..ojee..wie wat waar schoffeer ik nu weer?
quote:Op zondag 25 mei 2008 13:00 schreef PeterNB het volgende:
Hoe heet zoiets ? Een licht-verstoord beeld van de realiteit ?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 mei 2008 13:02 schreef PeterNB het volgende:
Dit MOET iemand van hier zijnZeg me dat dit niet serieus is
[ afbeelding ]
Veeg me op !!![]()
Ik heb daar al een stuk of 5 bans (zelfs mijn russische proxy werd gebandquote:
Ik veeg je opquote:Op zondag 25 mei 2008 13:02 schreef PeterNB het volgende:
Dit MOET iemand van hier zijnZeg me dat dit niet serieus is
[ afbeelding ]
Veeg me op !!![]()
Ik zie Hetbabbelaartje al helemaal zitten. ' Wachten, wachten, nee nog niet, wachten, nog even, NU! ZE LACHT NIET!'quote:Op zondag 25 mei 2008 13:00 schreef PeterNB het volgende:
Hoe heet zoiets ? Een licht-verstoord beeld van de realiteit ?
[ afbeelding ]
Karmaquote:
het zusje van Meet natuurlijkquote:Op zondag 25 mei 2008 13:04 schreef Sno0ze het volgende:
Maar je kunt Jaap, Brian,Amanda en Huub ook individueel inhuren voor ongeveer 1 uur. Dit zijn dan de prijzen:
Jaap : 2.300,-- euro
Brian : 2.525,-- euro
Amanda : 2.300,-- euro
Huub : 2.300,-- euro
In deze prijs zit ook de meet & greet.
Waarom is Brian duurder dan de rest? Wie is greet?
In de vorige COS was het antwoord 'Omdat Brian alles kan' gegeven. Wat ik wel plausibel vind.quote:Op zondag 25 mei 2008 13:04 schreef Sno0ze het volgende:
Dat is de zus van Meet.quote:Op zondag 25 mei 2008 13:04 schreef Sno0ze het volgende:
Maar je kunt Jaap, Brian,Amanda en Huub ook individueel inhuren voor ongeveer 1 uur. Dit zijn dan de prijzen:
ah!!! met proxy kan ik ook weer op het Bassie en Adriaan gastenboek??quote:Op zondag 25 mei 2008 13:04 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb daar al een stuk of 5 bans (zelfs mijn russische proxy werd geband)
*zingt*
Hij surfde van proxy naar proxy.... Al deden zijn voeten nog zeer.
En iedere keer ja dan post 'ie.....op de b&a site een berichtje neer...
quote:25-05-2008 13:08:09
Amanda haar single ??
Die Kraai gaat 'my humps my humps'
nazingen en denk je dat er ook maar
1 platenmaatschappij geinteresseerd is
in dat schorre gekrakeel ??
Janeke
Op: 25-05-2008 13:07:48
fans
stoor je niet aande haterssssss
amanda en brian zijn boeiend genoeg voor ze
kan je nagaan hoe jaloers ze zijn op die twee
gewoon een judas die misschien
meegegeten heeft om het netjes uittedrukken , en dan met een nickname
de fotos plaatsen
karma is echt zielig
ik weet zeker dat ze er groen uitziet
Is het deze mss: http://www.brian-amanda.nl/ ?quote:Op zondag 25 mei 2008 13:08 schreef musicfreakyme het volgende:
Welke site is dat waar jullie die berichtjes voor Brian en Amanda vandaan halen?
Lijkt me hilarisch, die site haha
quote:Op zondag 25 mei 2008 13:06 schreef agter het volgende:
Ik zeg, ik hou der van!!!!!
Leuk idee om Brian een uurtje uit te nodigen...
Hoe ver is het plan al gevorderd? Of is het nog in het bedenk stadium?
Een dwangbuis, 2 verplegers en een shot kalmeermiddelen kosten ook wat.quote:Op zondag 25 mei 2008 13:04 schreef Sno0ze het volgende:
Ik vind het eerder sneu...quote:Op zondag 25 mei 2008 13:08 schreef musicfreakyme het volgende:
Welke site is dat waar jullie die berichtjes voor Brian en Amanda vandaan halen?
Lijkt me hilarisch, die site haha
Yep ! Als die proxy niet door mij misbruikt is en al geband isquote:Op zondag 25 mei 2008 13:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ah!!! met proxy kan ik ook weer op het Bassie en Adriaan gastenboek??
hey hebben ze drolletjes gedraait van de cavia van Amanda en op zijn hoofd geplaktquote:Op zondag 25 mei 2008 13:08 schreef akveor het volgende:
Het is niet te volgen... ik heb alleen haperende streams:
zak je mijn gironummer geven, weet me moeder togniequote:Op zondag 25 mei 2008 13:10 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Yep ! Als die proxy niet door mij misbruikt is en al geband is![]()
Toch he, zie ik zo'n 'B&A lover' meisje of jongentje daar posten die zijn of haar
hele zakgeld erdoorheen heeft gesms-ed, zo jong is dat zij of hij van moeders
niet naar de finale mocht kijken..............toch vinnik dat dan zielig en trek het
liefst mijn portemonnee om die zakcentjes aan zo'n kindje terug te betalen
Rustig, ik nodig hem écht niet uit op de straatbbq.quote:Op zondag 25 mei 2008 13:10 schreef riri het volgende:
ja gezellig...laat wat van het lage niveau zien waartoe Fok verworden is.
Anderen betichten van simpel gedrag maar zelf daarin die ander de loef afsteken....en een moderator die er gewoon aan meedoet
Een fusie met een ander welbekend forum zou op zijn plaats zijn.
quote:Op zondag 25 mei 2008 13:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Rustig, ik nodig hem écht niet uit op de straatbbq.
En ik ben ook echt niet zo vals als KARMAquote:Op zondag 25 mei 2008 13:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Rustig, ik nodig hem écht niet uit op de straatbbq.
Ha! Vrolijkheidstroefje! Neem het allemaal met een korreltje zout, wil je?quote:Op zondag 25 mei 2008 13:10 schreef riri het volgende:
Anderen betichten van simpel gedrag maar zelf daarin die ander de loef afsteken....en een moderator die er gewoon aan meedoet
quote:
Hayley
Op: 25-05-2008 13:14:17
Ik heb elders ook gelezen dat Jaap, tijdens het wisselen van batterijen, tegen Huub zegt dat de tel.lijn voor Brian eerder dicht was dan die van hem. Schijnt op film te staan. Jemig jongens, dit zou een blunder 1e klas zijn en een hele dure.
Gun mij nou ook mn lolletje op zondagochtend/middagquote:Op zondag 25 mei 2008 13:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind het eerder sneu...
http://www.brian-amanda.nl/gastenboek/guestbook.php
Kom maar met de filmpjesquote:Op zondag 25 mei 2008 13:15 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ha! Vrolijkheidstroefje! Neem het allemaal met een korreltje zout, wil je?
Dit, daarentegen, vind ik dan wel weer interessant:
[..]
Recycling noem je datquote:Op zondag 25 mei 2008 13:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
hey hebben ze drolletjes gedraait van de cavia van Amanda en op zijn hoofd geplakt
Haperen ze bij jou ook? Hier is het niet te doen...quote:Op zondag 25 mei 2008 13:19 schreef PeterNB het volgende:
Ik kan die Aussies ook heel slecht volgen. Als je je goed concentreert en alles aktief probeert
te vertalen gaat het nog wel, maar gewoon 'lekker de streams op de achtergrond' dan krijg
ik weinig mee
Heb je er voor betaald? of heb je de 3x5min gratis streams?quote:Op zondag 25 mei 2008 13:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Haperen ze bij jou ook? Hier is het niet te doen...
Nee het loopt op zich vlekkeloos (bbned hequote:Op zondag 25 mei 2008 13:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Haperen ze bij jou ook? Hier is het niet te doen...
3X 5 minuten.... zo ga ik niet betalen natuurlijk.... en die KFC reclame....quote:Op zondag 25 mei 2008 13:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Heb je er voor betaald? of heb je de 3x5min gratis streams?
Ik zie iedere keer hoe die kipjes aan haken in fabrieken worden onthoofdquote:Op zondag 25 mei 2008 13:27 schreef akveor het volgende:
[..]
3X 5 minuten.... zo ga ik niet betalen natuurlijk.... en die KFC reclame....
Owww ik heb ADSL via de KPN....quote:Op zondag 25 mei 2008 13:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee het loopt op zich vlekkeloos (bbned hehet beste netwerk van nederland!) voor die
3x5 minuten dat ik mag kijken....
(Alleen iedere keer die kutkentuckyfriedchickenreclames er doorheen)
Ja als vegetariër nodigt het niet echt uit om die streams aan te schaffen.quote:Op zondag 25 mei 2008 13:29 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik zie iedere keer hoe die kipjes aan haken in fabrieken worden onthoofd
en daarna vermalen worden tot 'kippe-pap' wat dan door zo'n paneerbak heen gaat.......
Nee, dat is jou idee, dus alle eer is ook voor jou.quote:
Niet alles zo zwaar opnemen joh, een geintje mag toch wel?quote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 13:21 schreef MargrietV het volgende:
Die Greet... zou dat Blonde Greet zijn hahahaha.Grapje
Nee joh... als je niet betaald maar je wel registreerd mag je 3 X 5 minuten kijken.... en volgens mij is het slechts 2 X 5 minutenquote:Op zondag 25 mei 2008 13:31 schreef musicfreakyme het volgende:
Je kunt als je streams koop maar 15 minuten kijken?
En daar betalen mensen serieus voor?
Leuk idee, organiseer jij het even?quote:Op zondag 25 mei 2008 13:26 schreef riri het volgende:
-weg-
Ik heb nog wel een beker voor hem!!!!quote:Op zondag 25 mei 2008 13:33 schreef mspoez het volgende:
Ik sponsor ook mee, lijkt me zo grappig, een uurtje Brianiaans praten.
Het grappige is dat hij wel de enige is die zich om dat kindquote:Op zondag 25 mei 2008 13:31 schreef agter het volgende:
Wie is die Karma?
Pas op Karma, voordat mensen denken dat je een pedo bent...
Mooi initiatief, maar hier leert het betreffende kind niets van, en kan jou in de problemen brengen.
Het betreffende kind heeft net geschreven dat het nog geen 15 jaar is, en ook geen DGK mocht kijken van haar moeder/zijn.
"Voor B&A lover:
Ik wil jou je zakgeld teruggeven. Maar ik
wil ook niet dat jij je gewone adres aan
me gaat mailen (dat moet je NOOIT aan
een vreemde geven) dus what to do, what
to do.
Ik vind het echt zonde van je geld en ik
kan een maandje zakgeld voor jou wel
missen
(Karma is not always a bitch ) "
Wat????? Fucking dichtbij!!!quote:Op zondag 25 mei 2008 13:36 schreef MargrietV het volgende:
Jaap in Schagen vannacht:
http://www.kdanz.com/default.asp?oid=85285&page=9
Het feit dat zij of hij 15 of jonger is vind ik dan ook zo triest van dat zakgeld.quote:Op zondag 25 mei 2008 13:31 schreef agter het volgende:
Wie is die Karma?
Pas op Karma, voordat mensen denken dat je een pedo bent...
Kijk voor jou en mij is het een televisieprogramma en wat streams waar we omquote:Op zondag 25 mei 2008 13:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het grappige is dat hij wel de enige is die zich om dat kindbekommerd, de rest zit maar te kwelen dat er begrip voor B&A moet zijn.
Dat is ook triest.quote:Op zondag 25 mei 2008 13:38 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het feit dat zij of hij 15 of jonger is vind ik dan ook zo triest van dat zakgeld.
Maar zoals ik daar al schreef: ze/hij moet NOOIT haar adres ofzo gaan posten.
Dus ik laat het er maar bij. (Lekker een dooie mus aangeboden)
je mag me eenmailtje sturenquote:Op zondag 25 mei 2008 13:38 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het feit dat zij of hij 15 of jonger is vind ik dan ook zo triest van dat zakgeld.
Maar zoals ik daar al schreef: ze/hij moet NOOIT haar adres ofzo gaan posten.
Dus ik laat het er maar bij. (Lekker een dooie mus aangeboden)
Zo had ik het niet begrepen van Babbelaartje.quote:Brian Kubatz
Op: 25-05-2008 13:48:16
Hallo lieve fans
We hebben van zoveel mensen gehoord dat dit onze echte fanbase was, en daarom zijn we nu hier gekomen om met jullie onze steun te delen.
Het is heel jammer dat door een foutje in de telefooncentrale mijn stemmen niet allemaal zijn doorgekomen en dat Jaap nu de winnaar is van de Kooi, maar ik blijf erbij dat ik de langszittende miljonair was en dat ik moreel de overwinnng heb gekregen. Ik ben erg gegroeid in de villa en heb veel geleerd.
Daarnaast heb ik Amanda ontmoet en dat is eigenlijk de hoofdprijs.
Voor nu is het op de planning dat we een poosje naar het buitenland gaan, onze vrienden en familie opzoeken die we zolang hebben moeten missen. We moeten even een beetje uit de maatschappij blijven want we zijn zo populair dat we ons niet rustig ergens kunnen vertoeven zonder overal mensen op ons af te krijgen.
Lieve fans, een fijne dag en nogmaals bedankt voor alle steun, liefde, alle post, kado's en alles meer!
Groet,
Brian.
quote:
Dat was bij Huub toch ook zo en bij Jaap kreeg je ook de hele tijd bezetquote:Op zondag 25 mei 2008 13:49 schreef PeterNB het volgende:
Dit schijnt de 'echte' Brian op het b&aforum geschreven te hebben:
Het is heel jammer dat door een foutje in de telefooncentrale mijn stemmen niet allemaal zijn doorgekomen en dat Jaap nu de winnaar is van de Kooi, maar ik blijf erbij dat ik de langszittende miljonair was en dat ik moreel de overwinnng heb gekregen. Ik ben erg gegroeid in de villa en heb veel geleerd.
Nou, jouw berichtje op B&A-forum zette me wel aan het denken.quote:Op zondag 25 mei 2008 13:53 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja ik laat het hier ook maar bijHarde les voor haar/hem maar ja....life's a bitch
Het is niet de echte brian, die schijnt daar met een rode naam deel te gaanquote:Op zondag 25 mei 2008 13:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat was bij Huub toch ook zo en bij Jaap kreeg je ook de hele tijd bezet
Nee hoor, dit is gewoon een goede oefening doelgroepgericht schrijven.quote:Op zondag 25 mei 2008 13:54 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Gelukkig !!!! Dacht ik effe een kindje een dooie mus voorgeschoteld te hebben![]()
Ik lees her en der dat Brian zijn telefoonlijn eerder dicht was dan die van Jaap.quote:Op zondag 25 mei 2008 13:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat was bij Huub toch ook zo en bij Jaap kreeg je ook de hele tijd bezet
quote:indo
Op: 25-05-2008 13:56:14
haha jah ze hebben een eigen acount hier, dus hun kunne der eigen aanmelden en alles wat ze zeggen komt dan in het roood te staan,, dus ik denk, ik weet het eigenlijk wel zeker dat un het niet zijn,, en ik denk als ze iets plaatsen dat ze dan een berichtje van hun 2 samen achterlaten
lente
Op: 25-05-2008 13:53:42
hoi hoi
Ik weet nog dat brian zei we kunnen niet met je moeder mee naar spanje we hebben optredens !! dussssssssss hahaha wat een lol die neppers
Denise
Op: 25-05-2008 13:52:28
@ indo denk jij dat de echt is want ze zeiden tog dat hun in rood zouden reageren?
Denise
Op: 25-05-2008 13:51:16
@ linsey Hun Zouden tog in rood reageren?
ik weet het effe niet meer
indo
Op: 25-05-2008 13:50:25
heej fans,, ik denk dat brian en amanda nog liggen te slapen. dus die zulen de eerste 3 uur denk ik nog niks naar ons toe sturen,, ze hebben de sslaap hart nodig, brian heeft de laatste dagen amper gelapen in de kooi, dus hij moet nu goed uitrusten en amanda ook. ze moeten vanafond ook nog optreden in kaatsheuvel dus, druk druk druk. ik denk dat het vandeweek wordt dat ze hier iets schrijven,, en groot gelijk hebben ze, laat ze eerst maar is wennen en lekker genieten, jammer dat het vandaag klote weer is, maar vandeweek moet het goed komen met het weer. ik moet je wel eerlijk vertellen dat ik me eigen kapot verveel, maarja niks aan te doen,, moet gewoon wenne worden, heel veel liefs van een fan die brian en amanda supper erg mist,, indo
Brian Kubatz
Op: 25-05-2008 13:48:16
Hallo lieve fans
We hebben van zoveel mensen gehoord dat dit onze echte fanbase was, en daarom zijn we nu hier gekomen om met jullie onze steun te delen.
Daarnaast heb ik Amanda ontmoet en dat is eigenlijk de hoofdprijs.
Voor nu is het op de planning dat we een poosje naar het buitenland gaan, onze vrienden en familie opzoeken die we zolang hebben moeten missen. We moeten even een beetje uit de maatschappij blijven want we zijn zo populair dat we ons niet rustig ergens kunnen vertoeven zonder overal mensen op ons af te krijgen.
Lieve fans, een fijne dag en nogmaals bedankt voor alle steun, liefde, alle post, kado's en alles meer!
Groet,
Brian.
Fok! you
Op: 25-05-2008 13:48:04
Stoer hoor Fokkers om hier te gaan zitten klooien terwijl veel users hier nog geen 16 zijn en dus niet op Fok! en andere fora mogen posten, en het daarom hier met elkaar gezellig proberen te hebben.
Stelletje Losers !
Dat ben jij..viespeuk!!!quote:Op zondag 25 mei 2008 14:01 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Die Fok!you heeft wel een beetje gelijk..................
*Boetekleed aantrek*
Uit deze woorden maak ik op dat je nooit meer iets met ons te maken wilt hebben. En nu echt weggaat??quote:Op zondag 25 mei 2008 13:37 schreef riri het volgende:
Het zegt wat over het niveau over hoe laag men zakt en er zijn bijna geen mensen die er tegen in gaan.
Zoiets moet zorgen baren
Maar ik wens jullie veel plezier met jullie akties....wat je zaait over anderen krijg je vanzelf terug,dus hou vol,jullie kunnen het
Daar moet Nobbi slapen, hij mag het huis niet inquote:Op zondag 25 mei 2008 14:09 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee ik was alleen KARMA.....![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben zelfs een busje in Australie
Is dat een hond ofzo ?quote:Op zondag 25 mei 2008 14:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar moet Nobbi slapen, hij mag het huis niet in
Mazaruquote:Op zondag 25 mei 2008 14:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Uit deze woorden maak ik op dat je nooit meer iets met ons te maken wilt hebben. En nu echt weggaat??![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, als iemand dat initiatief oppakt, dan wil ik graag mee doen!quote:Op zondag 25 mei 2008 14:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
We moeten het underkoffer doen, Bassie en Adriaan lezen mee
jou gevoel voor humor is, spontaan vertrokken met Lieke der exit......... jammer Ririquote:Op zondag 25 mei 2008 13:10 schreef riri het volgende:
Same here..na anderhalf jaar zweten en zwoegen hebben wij ook recht op een lolletjequote:Op zondag 25 mei 2008 14:18 schreef agter het volgende:
[..]
Nou, als iemand dat initiatief oppakt, dan wil ik graag mee doen!
Ik wil best betalen om brian uit te kunnen lachen!!!
PM me maar dan!
Die tweede is Reneequote:Op zondag 25 mei 2008 13:08 schreef akveor het volgende:
Het is niet te volgen... ik heb alleen haperende streams:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat B het hardst lacht als er mensen 2525 E (excl 6% BTW) betalen om hem 50 min uit te lachen......quote:Op zondag 25 mei 2008 14:18 schreef agter het volgende:
[..]
Nou, als iemand dat initiatief oppakt, dan wil ik graag mee doen!
Ik wil best betalen om brian uit te kunnen lachen!!!
PM me maar dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |