Nee, dat is jou idee, dus alle eer is ook voor jou.quote:
Niet alles zo zwaar opnemen joh, een geintje mag toch wel?quote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 13:21 schreef MargrietV het volgende:
Die Greet... zou dat Blonde Greet zijn hahahaha.Grapje
Nee joh... als je niet betaald maar je wel registreerd mag je 3 X 5 minuten kijken.... en volgens mij is het slechts 2 X 5 minutenquote:Op zondag 25 mei 2008 13:31 schreef musicfreakyme het volgende:
Je kunt als je streams koop maar 15 minuten kijken?
En daar betalen mensen serieus voor?
Leuk idee, organiseer jij het even?quote:Op zondag 25 mei 2008 13:26 schreef riri het volgende:
-weg-
Ik heb nog wel een beker voor hem!!!!quote:Op zondag 25 mei 2008 13:33 schreef mspoez het volgende:
Ik sponsor ook mee, lijkt me zo grappig, een uurtje Brianiaans praten.
Het grappige is dat hij wel de enige is die zich om dat kindquote:Op zondag 25 mei 2008 13:31 schreef agter het volgende:
Wie is die Karma?
Pas op Karma, voordat mensen denken dat je een pedo bent...
Mooi initiatief, maar hier leert het betreffende kind niets van, en kan jou in de problemen brengen.
Het betreffende kind heeft net geschreven dat het nog geen 15 jaar is, en ook geen DGK mocht kijken van haar moeder/zijn.
"Voor B&A lover:
Ik wil jou je zakgeld teruggeven. Maar ik
wil ook niet dat jij je gewone adres aan
me gaat mailen (dat moet je NOOIT aan
een vreemde geven) dus what to do, what
to do.
Ik vind het echt zonde van je geld en ik
kan een maandje zakgeld voor jou wel
missen
(Karma is not always a bitch ) "
Wat????? Fucking dichtbij!!!quote:Op zondag 25 mei 2008 13:36 schreef MargrietV het volgende:
Jaap in Schagen vannacht:
http://www.kdanz.com/default.asp?oid=85285&page=9
Het feit dat zij of hij 15 of jonger is vind ik dan ook zo triest van dat zakgeld.quote:Op zondag 25 mei 2008 13:31 schreef agter het volgende:
Wie is die Karma?
Pas op Karma, voordat mensen denken dat je een pedo bent...
Kijk voor jou en mij is het een televisieprogramma en wat streams waar we omquote:Op zondag 25 mei 2008 13:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het grappige is dat hij wel de enige is die zich om dat kindbekommerd, de rest zit maar te kwelen dat er begrip voor B&A moet zijn.
Dat is ook triest.quote:Op zondag 25 mei 2008 13:38 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het feit dat zij of hij 15 of jonger is vind ik dan ook zo triest van dat zakgeld.
Maar zoals ik daar al schreef: ze/hij moet NOOIT haar adres ofzo gaan posten.
Dus ik laat het er maar bij. (Lekker een dooie mus aangeboden)
je mag me eenmailtje sturenquote:Op zondag 25 mei 2008 13:38 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het feit dat zij of hij 15 of jonger is vind ik dan ook zo triest van dat zakgeld.
Maar zoals ik daar al schreef: ze/hij moet NOOIT haar adres ofzo gaan posten.
Dus ik laat het er maar bij. (Lekker een dooie mus aangeboden)
Zo had ik het niet begrepen van Babbelaartje.quote:Brian Kubatz
Op: 25-05-2008 13:48:16
Hallo lieve fans
We hebben van zoveel mensen gehoord dat dit onze echte fanbase was, en daarom zijn we nu hier gekomen om met jullie onze steun te delen.
Het is heel jammer dat door een foutje in de telefooncentrale mijn stemmen niet allemaal zijn doorgekomen en dat Jaap nu de winnaar is van de Kooi, maar ik blijf erbij dat ik de langszittende miljonair was en dat ik moreel de overwinnng heb gekregen. Ik ben erg gegroeid in de villa en heb veel geleerd.
Daarnaast heb ik Amanda ontmoet en dat is eigenlijk de hoofdprijs.
Voor nu is het op de planning dat we een poosje naar het buitenland gaan, onze vrienden en familie opzoeken die we zolang hebben moeten missen. We moeten even een beetje uit de maatschappij blijven want we zijn zo populair dat we ons niet rustig ergens kunnen vertoeven zonder overal mensen op ons af te krijgen.
Lieve fans, een fijne dag en nogmaals bedankt voor alle steun, liefde, alle post, kado's en alles meer!
Groet,
Brian.
quote:
Dat was bij Huub toch ook zo en bij Jaap kreeg je ook de hele tijd bezetquote:Op zondag 25 mei 2008 13:49 schreef PeterNB het volgende:
Dit schijnt de 'echte' Brian op het b&aforum geschreven te hebben:
Het is heel jammer dat door een foutje in de telefooncentrale mijn stemmen niet allemaal zijn doorgekomen en dat Jaap nu de winnaar is van de Kooi, maar ik blijf erbij dat ik de langszittende miljonair was en dat ik moreel de overwinnng heb gekregen. Ik ben erg gegroeid in de villa en heb veel geleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |