Ziet er erg blij en vrolijk uit idd.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:43 schreef PeterNB het volgende:
Ze heeft het ook echt naar haar zin daar in dat huis
[ afbeelding ]
Hij was even later close-up in beeld................................ik heb me zwaar vergistquote:Op zondag 25 mei 2008 12:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op een scarecrow zo. Of bedoel je die niet met coupe tornado?
' ME! ME! PICK ME!!'quote:Op zondag 25 mei 2008 12:45 schreef akveor het volgende:
* akveor kijkt in zijn portemonee en ziet een briefje van ¤ 20,- zich vrijwillig aan melden.
quote:Op zondag 25 mei 2008 12:45 schreef -Blurk- het volgende:
...en de eerste verongelijkte reacties op Bassie en Adriaan komen binnen:
Waarom gaan ze wl uit eten en komen ze niet hier, ik heb heel veel gesmsd voor hun. Ik wil wel ook foto's zien van hunnie uit eten.
die fans hebben ook dezelfde aard, als die circusartiesten zelfquote:Op zondag 25 mei 2008 12:45 schreef -Blurk- het volgende:
...en de eerste verongelijkte reacties op Bassie en Adriaan komen binnen:
Waarom gaan ze wl uit eten en komen ze niet hier, ik heb heel veel gesmsd voor hun. Ik wil wel ook foto's zien van hunnie uit eten.
nou zegquote:Op zondag 25 mei 2008 12:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
die fans hebben ook dezelfde aard, als die circusartiesten zelf![]()
Top OP Smash!
Kijk maar uit hoor ! Bwian heeft weer toegang tot www.rijmwoorden.nlquote:Op zondag 25 mei 2008 12:45 schreef Copycat het volgende:
(in ieder geval is mijn flow een stuk smoother en mijn lyrics onthouden ook een stuk beter)
Nee het was er maar één.... waarschijnlijk na een tripje in Spanje hier belandquote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 12:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
uhh..ojee..wie wat waar schoffeer ik nu weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |