Je hebt ook griezelige moslims, waarom nou weer dit soort discriminatie?quote:Op zondag 25 mei 2008 12:31 schreef sigme het volgende:
Verhagen is een griezelige paap.
Ik weet niet waarom Verhagen zonodig koos een paap te zijn.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:38 schreef Montov het volgende:
[..]
Je hebt ook griezelige moslims, waarom nou weer dit soort discriminatie?
Ik weet nooit wanneer hij nou als de gevierde topman spreekt en wanneer hij dat als partijbaasje doet.quote:Op zondag 25 mei 2008 13:08 schreef Klopkoek het volgende:
Wat denken jullie van Ben Verwaayen? Aan de ene kant is het een brulaap, aan de andere kant kan ie in simpele bewoordingen al gauw 80% van het probleem aanduiden.
Anrold van der Leijden is bekeerd?quote:Op zondag 25 mei 2008 12:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom Verhagen zonodig koos een paap te zijn.
Een griezelige moslim met zachte G als minister, ik moet toegeven, dat jaagt me nog meer de stuipen op het lijf dat de huidige versie van Verhagen. Excuus voor deze discriminatie.
Dat kan ik best zelf, hoor.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:42 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Over Mulisch willen mensen nog wel eens beweren dat het eigenlijk niets voorstelt. Over jou hoor ik dat nooit, dus het wordt tijd dat ik die consensus eens ga doorbreken.
Waar komen die Wajongeren opeens vandaan en waarom is het nu ineens een probleem?quote:Op zondag 25 mei 2008 12:38 schreef Aoristus het volgende:
Ik snap niet dat Wajongers ineens hetzelfde behandeld moeten worden als mensen die in de bijstand zitten. Wajong is een jonggehandicaptenuitkering, dat is niet voor iedereen, waarom moeten ze dan zonodig aan het werk als er toch geen geld voor kansvoorwaardelijke maatregelen is
Een groot deel van deze lieden heeft een psychische aandoening of iets anders dat over kan gaan. Koppel dat aan het feit dat als je na je 25e de arbeidsmarkt op wil gaan met amper diploma`s, wekervaring maar met WAO stempel je wel een hele dwaze P&Oer moet vinden wil iemand je nog in dienst nemen.quote:Op zondag 25 mei 2008 12:38 schreef Aoristus het volgende:
Ik snap niet dat Wajongers ineens hetzelfde behandeld moeten worden als mensen die in de bijstand zitten. Wajong is een jonggehandicaptenuitkering, dat is niet voor iedereen, waarom moeten ze dan zonodig aan het werk als er toch geen geld voor kansvoorwaardelijke maatregelen is
Een ware belediging voor al die ADHD'ersquote:Op zondag 25 mei 2008 15:24 schreef Napalm het volgende:
[..]
Een groot deel van deze lieden heeft een psychische aandoening of iets anders dat over kan gaan. Koppel dat aan het feit dat als je na je 25e de arbeidsmarkt op wil gaan met amper diploma`s, wekervaring maar met WAO stempel je wel een hele dwaze P&Oer moet vinden wil iemand je nog in dienst nemen.
Ambachtsscholen zijn verdwenen en ROC's zijn er voor in de plaats gekomen, wat ik van die van der Plicht begreep. En je moet kijken wat ze wel kunnen, niet wat ze niet kunnen. In de praktijk zal het er wel op neerkomen dat iedereen met een wajong, ongeacht de stoornis of beperking in een dagactiviteitencentrum wordt gepleurd, want dat telt ook als een 'soort' werk.quote:Op zondag 25 mei 2008 15:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waar komen die Wajongeren opeens vandaan en waarom is het nu ineens een probleem?
Kun je een hoop subsidie op vangen hoor, verdiep je maar eens in de wmo regeling. Wie weet is zo'n werknemer dan nog wel gemotiveerder ook en dan heb je 'm mooi voor niks. Plus dat je strikte do's en don'ts op kan leggen die je bij gewone werknemers niet hoeft te flikken.quote:Op zondag 25 mei 2008 15:24 schreef Napalm het volgende:
[..]
Een groot deel van deze lieden heeft een psychische aandoening of iets anders dat over kan gaan. Koppel dat aan het feit dat als je na je 25e de arbeidsmarkt op wil gaan met amper diploma`s, wekervaring maar met WAO stempel je wel een hele dwaze P&Oer moet vinden wil iemand je nog in dienst nemen.
Wat deden dat zogenaamd ADHDers voordat ze die diagnose kregen.quote:Op zondag 25 mei 2008 16:12 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Een ware belediging voor al die ADHD'ers
Het wordt vaker geconstateerd ja. De taboesfeer raakt ervan af.quote:Op zondag 25 mei 2008 17:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat deden dat zogenaamd ADHDers voordat ze die diagnose kregen.
Daarnaast groeit bijna iedereen over ADHD heen. Geen enkele reden om nergens aan de slag te kunnen.
Dat iedereen ADHD opgeplakt krijgt is een grote belediging voor de de minderheid die echt ADHD heeft.quote:Op zondag 25 mei 2008 16:12 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Een ware belediging voor al die ADHD'ers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |