Bij Ted merkte ik 't niet, die is te traagquote:Op zondag 25 mei 2008 13:44 schreef Norrage het volgende:
\volgens mij ligt dat ook gewoon aan Ted...Die zegt vaker dingen die niet waar zijn, en veels te vroeg en voorbarig...
Weggewerkt.quote:
Ja. Ook Eurosport en Canvas zullen RG uitzenden,quote:Op zondag 25 mei 2008 13:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
11.00 uur bij ned 1 van de week toch
Nadal haalt gewoon de finale. Quote deze reactie maarquote:Op zondag 25 mei 2008 14:04 schreef SCH het volgende:
Denk dat zowel Djoko als Nadal er wel eens vroeg uit kunnen vliegen.
Kan best een kern van waarheid inzitten. Dinsdagavond was hij daar, dan moet Djokovic nog naar huis (Monte Carlo) en weer naar Parijs. Denk dat hij pas donderdag is begonnen met trainen, plus je moet nog aan het gravel wennen, want dat dit weer anders dan Hamburger (sneller).quote:Op zondag 25 mei 2008 14:06 schreef Norrage het volgende:
jezus gaan ze als excuus het songfestival bedenken
Ik bedoelde Federer, snap niet waarom ik het verkeerd intypte. Zal het songfestval wel zijnquote:Op zondag 25 mei 2008 14:06 schreef Norrage het volgende:
jezus gaan ze als excuus het songfestival bedenken
En Nadal er vroeg uit? Wat dacht je zelf echtMisschien in de kwart tegen Nalby of Almagro of zo...dat is nog enigszins vroeg.
Zoals het hoort.quote:
Ik vind de huidige Duitse lichting wel sympathiek eigenlijk. Niks mis met Berrer, Zverev, Kohlschreiber. En Kiefer is wat uitbundiger, maar ook wel een prima gast.quote:Op zondag 25 mei 2008 13:55 schreef Federer-fan het volgende:
Leuke speler zeg die Gremelmayr.Echt heel veel variatie en hij heeft het ook nar zijn zin. Zie niet zo vak sympathieke Duitse tennissers, maar dit is er wel een. En in vergelijking met Djokovic zijn mensen al snel aardig.
Is denk ik wel goed voor hem. Heeft hij al wat echt gravelbikkelen op de baan gehad, goed voor zijn komende wedstrijden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |