Graag. Dan houdt hij zijn grote mond misschien voorlopig weer even dicht.quote:Op zondag 25 mei 2008 13:15 schreef RayMania het volgende:
Bijltjesdag vandaag. Te beginnen met Djoko!
Ik hoop dat hij dit drie sets volhoudt. Dan is mijn vakantie weer goed.quote:
Paniek? Iedereen hier is blij geloof ikquote:Op zondag 25 mei 2008 13:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geen paniek, we moeten 3 sets pakken om te winnen, komt allemaal goed.
quote:Op zondag 25 mei 2008 13:26 schreef Norrage het volgende:
ongelooflijk dit zeg. wordt wel leuk als djoko in de wedstrijd zit en gremel dit enigszins vol houdt.
Nee, de mensen die een beetje mooie spannende wedstrijden rond de finale willen zien niet.quote:Op zondag 25 mei 2008 13:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Paniek? Iedereen hier is blij geloof ik
yep nogal vervelend...niet dat het bij Ted uitmaakt, die is toch altijd te voorbarig met zijn opmerkingen.quote:Op zondag 25 mei 2008 13:32 schreef Nalbandian het volgende:
Bij mij loopt het geluid van Eurosport iets voor op het beeld. Meerdere mensen last van ?
Geen flauw idee, NOS geen optie?quote:Op zondag 25 mei 2008 13:32 schreef Nalbandian het volgende:
Bij mij loopt het geluid van Eurosport iets voor op het beeld. Meerdere mensen last van ?
Bij mij ook.quote:Op zondag 25 mei 2008 13:32 schreef Nalbandian het volgende:
Of niet natuurlijk.quote:Op zondag 25 mei 2008 13:38 schreef Heero87 het volgende:
Hij geeft nu de set uit handen en dan twee korte sets voor Djokovic...
\volgens mij ligt dat ook gewoon aan Ted...Die zegt vaker dingen die niet waar zijn, en veels te vroeg en voorbarig...quote:Op zondag 25 mei 2008 13:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Loopt 't geluid van de baan eindelijk synchroon, loopt de commentator een halve seconde voor. Roepen dat de bal uit is terwijl ie op beeld nog in de lucht is
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |