Ik ook.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:54 schreef zakpatat90 het volgende:
Ik heb ze vanavond in mn handen gehad(A)
Ik vond het eerst maar niets. Maar nu vind ik ze eigenlijk wel erg leuk
Wees blij, want dan valt er tenminste nog een cup te zien. Op het EK pakken we geen cup, dus dan maar op tv.quote:Op zondag 1 juni 2008 17:46 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Bij de reclame zinngen ze "we pakken die cup"
Dat kan geen toeval zijn dat er dan Dames in Bikini staan
Lijkt me al een heel goed begin van al die ellende.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:31 schreef pberends het volgende:
Ik zou graag een verbod (nu het kabinet toch bezig is) op al die achterlijke acties bij supermarkten. Je gaat naar supermarkt voor vreten en drinken, niet voor die vuile tyfuswuppies of weet ik veel wat.
quote:Op maandag 2 juni 2008 14:31 schreef pberends het volgende:
Ik zou graag een verbod (nu het kabinet toch bezig is) op al die achterlijke acties bij supermarkten. Je gaat naar supermarkt voor vreten en drinken, niet voor die vuile tyfuswuppies of weet ik veel wat.
Al die acties kosten juist geld. Je krijgt er "Gratis" wuppies (of weet ik veel wat bij), maar uiteraard worden deze frutsels gewoon door de AH zelf betaald, en dat rekenen zij gewoon simpelweg door aan de consument.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Eerst die jokers, en nu die welpies weer. En natuurlijk het hele jaar door de bonuskaart. En de airmiles.
Ben je uiteindelijk minder kwijt dan bij de appie, dankzij al die heisa? Nee, integendeel. Het is allemaal alleen maar bedoeld om je het gevoél te geven dat je gematst wordt.
Ga je toch lekker naar de Aldi?quote:Op maandag 2 juni 2008 14:31 schreef pberends het volgende:
Assertief zijn Blight.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:56 schreef Blight het volgende:
Ik kreeg er geen, ondanks 23 euro aan boodschappen! Schande!.
Dan ga jij toch lekker je vreten en drinken halen en neem je de Welpies niet aan, het hoeft niet hoor, laat ze gewoon lekker liggen. Maar waarom dat verbod moet komen snap ik niet. Je hoeft jouw mening toch niet aan andere op te leggen?quote:Op maandag 2 juni 2008 14:31 schreef pberends het volgende:
Er zijn artikelen die ze niet meerekenen bv tabak, medicijnen, buskaartjes ectectquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:56 schreef Blight het volgende:
Ik kreeg er wel eentje, terwijl ik daar maar voor 13 euro boodschappen had gedaan. Gewoon de cassière met een glimlach aankijkenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:56 schreef Blight het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |