Hij zei net dit:quote:
quote:Tr!ggerH@ppy says:
uit elkaar krijgen we hem hoe dan ook
Tr!ggerH@ppy says:
en afhankelijk van of hij dan nog te monteren is
Mijn niet-Ikea-maar-wel-soortgelijk-bed ligt ook in enkele delen in de kast. 4 lange planken en een geval voor de kastjes. Alle opzetstukken en schroefjes zitten er gewoon nog aan en bijquote:
Dit is engquote:Op maandag 26 mei 2008 16:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh..
AJ mcLean, Backstreet Boy op solotour![]()
quote:Op maandag 26 mei 2008 16:44 schreef Nembrionic het volgende:
Nozzman is terug van weggeweest.
[ afbeelding ]
Niks voor jou ?quote:Op maandag 26 mei 2008 16:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh..
AJ mcLean, Backstreet Boy op solotour![]()
Heeft toch $ 82m opgebracht. Ze waren dus bijna uit de kostenquote:Op maandag 26 mei 2008 17:13 schreef Yurithemaster het volgende:
lol sbs6 noemt catwomen een kaskraker
Dit kind kan ik vanavond weer teruggeven aan de rechtmatige eigenaar...quote:Op maandag 26 mei 2008 11:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zie je nog zeggen: 'al dat gepraat over kinderen'![]()
En nu doe je het zelf.![]()
![]()
Hmmm, mijn contactpersonen in GMail zijn alleen die, die ik zelf heb toegevoegd.quote:Op maandag 26 mei 2008 14:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja geen idee, blijkbaar heeft ie naar al mijn contacten een mail verstuurd en is mijn contactpersonenlijst nu leeg
Contactpersonen hoef je niet op te slaan bij gmail, dat gebeurd automatisch...
Ook over kinderen heeft een van mijn helden een mooi verhaaltje gehouden:quote:Op maandag 26 mei 2008 17:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit kind kan ik vanavond weer teruggeven aan de rechtmatige eigenaar...
[..]
Whaha ja dat viel mij ook al op. Wat was dát een flopquote:Op maandag 26 mei 2008 17:13 schreef Yurithemaster het volgende:
lol sbs6 noemt catwomen een kaskraker
Nee.quote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 16:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit is eng
Ik wilde net het grapje maken dat de BSB hun nieuwe CD aan het presenteren waren
quote:Op maandag 26 mei 2008 12:16 schreef Nembrionic het volgende:
Is dat niet bij verschillende winkels?
Dit is echt een goed punt dat je aankaart. Dat maakt de keuze tussen de lenzen dan ook gelijk lastiger.quote:Als je met overlappende lenzen (zoals je eerste voorbeeld) dan zul je steeds lenzen moeten verwisselen. Dat is irritant én je krijgt er stof van in je camera.
PPS: 1 ding ik nog wel vermelden. Als je die koopt met de 18-200 dan zul je weinig hebben aan de flitser die op je camera zit. Waarom? Omdat de lens in de weg gaat zitten.
Ik wilde hetzelfde, maar dan met Jody Bernal.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:55 schreef Nembrionic het volgende:
Dit is eng
Ik wilde net het grapje maken dat de BSB hun nieuwe CD aan het presenteren waren
Nee, een 85mm is voor een safari absoluut niet genoeg. Dan moet je toch echt die 200 wel hebben(liefst meer maar niet perse nodig).quote:Op maandag 26 mei 2008 19:05 schreef wyccie het volgende:
[..], zelfde winkel, en ook beide lenzen van Canon dacht ik.
[..]
Dit is echt een goed punt dat je aankaart. Dat maakt de keuze tussen de lenzen dan ook gelijk lastiger.
Ik vond zo'n uitklapbaar flitsertje een beetje stom, maar nu snap ik waarom dat is.
Beetje rare vraag misschien, maar waarmee zijn de 18-55mm en 200mm lenzen te vergelijken als je het vertaalt in optische zoom zoals bij digitale compactcamera's?
En aangezien het verwisselen van lenzen lastig is en een 18-200mm lens niet compatible is met de flitser, is het misschien een idee om alleen een 17-85mm lens aan te schaffen, is dat genoeg voor bijvoorbeeld safari?
Belangrijke vraag inderdaad: heb ik het nodig.quote:Ik moet eerst maar kijken of ik überhaupt wel moet overstappen naar dSLR. Aan de ene kant is de zoom beter en de kwaliteit van de foto's is geweldig, zo levendig en scherp. Aan de andere kant is het behoorlijk prijzig en misschien overkill voor wat ik ermee wil.
Heb nog gekeken naar een stapje lager, de Powersot S5 IS. Heeft een sterke zoom, maar ik zag een paar reviews waar geklaagd werd over de fotokwaliteit.Verder denk ik dat die eigenlijk beter voor me is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |