Waarom is Utrecht toekomstmuziek? MaJo heeft een hele mooie kamer beschikbaarquote:Op maandag 26 mei 2008 13:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ze gaat er 1 jaar studeren en wil daarna in principe naar Amsterdam.
Mijn plan is om nog een tijd in Groningen te blijven wonen. Utrecht is toekomstmuziek, maar wel een wens ja. Dus we zullen ooit wel weer dichter bij elkaar in de buurt komen te wonen, maar ik doe nu altijd wel heel erg veel met haar en mijn huisgenootje samen. En huisgenootje is per september waarschijnlijk ook foetsie, met een erg klein kansje dat ze na een halfjaar weer terugkomt. Dus met een beetje pech ben ik mijn twee allerbeste vriendinnen allebei kwijt straks
Ik doe met de een al 12 en met de ander al 24 jaar alles samen![]()
![]()
Ik voel me enorm zielig, houdt straks wel weer op hoor![]()
Ja, die liet het zusje vanquote:
Omdat ik, in tegenstelling tot sómmige andere mensen......, Groningen nog wel heel leuk vind, en er nog een tijdje wil blijven wonen. Heeft te maken met dat ik toch nog niet weet wat ik wil, en datquote:Op maandag 26 mei 2008 13:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom is Utrecht toekomstmuziek? MaJo heeft een hele mooie kamer beschikbaar
quote:Op maandag 26 mei 2008 13:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, die liet het zusje vanme gisteren zien. Staan echt coole dingen in!
Ik hoop datde hint heeft opgepikt toen ik een mooie ring aanwees
![]()
Mja, ik heb ook wel vrienden in andere steden, maar die zie ik inderdaad vrij weinig. En dit zijn dan wel mijn twee beste vriendinnen, maar wie zegt dat je die veel vaker gaat zien?quote:Op maandag 26 mei 2008 13:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tsja balen is dat, als je zo ver uit elkaar woont zie je elkaar ineens een stuk minder en dat is jammer. Ik heb m'n vrienden uit Enschede een tijdje terug nog gezien, maar dat was redelijk kort. Misschien dat het in de zomervakantie lukt een datum te vinden om ouderwetsch bier te gaan drinken en commentaar leveren op van alles en nog wat
Ja graagquote:Op maandag 26 mei 2008 12:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In het virusmailtje wat ik van je heb gekregen stonden al je contacten van dat moment. Of wat er van over was. Die kan ik naar je sturen.
Kijk deze:quote:Op maandag 26 mei 2008 13:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, die liet het zusje vanme gisteren zien. Staan echt coole dingen in!
Ik hoop datde hint heeft opgepikt toen ik een mooie ring aanwees
![]()
Ja geen idee, blijkbaar heeft ie naar al mijn contacten een mail verstuurd en is mijn contactpersonenlijst nu leegquote:Op maandag 26 mei 2008 11:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Virus/GMail
Vertel, ben ook een fanatieke GMail-gebruiker (maar heb geen contactpersonen opgeslagen daar)...
Ja is ook wel zo.... maar toch vind ik het heel heel ergquote:Op maandag 26 mei 2008 14:08 schreef MaJo het volgende:
LB, kan me voorstellen dat het heel vervelend is maar echte vrienden blijf je wel zien toch? Je moet er wel meer moeite voor doen maar dan plan je gewoon weekendjes samenIs heel rot maar op een gegeven moment gaan vriendinnen op andere plekken wonen maar komt wel goed joh
Toch een beetje gothic dusquote:
Weet ook wel hoe het is. Mijn beste vriendin verhuisde op een gegeven moment naar Maastricht. Toen ze weer terugkwam ging ik naar Londen. Maar in mijn Londentijd heb ik haar 4x gezien, ze is mij 2x op komen zoeken en ik ben 2x thuis geweest. Dus een ritje Groningen-Maastricht moet dan ook wel lukken tochquote:Op maandag 26 mei 2008 14:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja is ook wel zo.... maar toch vind ik het heel heel erg
Zomer is lang, dus dat lukt vast wel.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tsja balen is dat, als je zo ver uit elkaar woont zie je elkaar ineens een stuk minder en dat is jammer. Ik heb m'n vrienden uit Enschede een tijdje terug nog gezien, maar dat was redelijk kort. Misschien dat het in de zomervakantie lukt een datum te vinden om ouderwetsch bier te gaan drinken en commentaar leveren op van alles en nog wat
Oh vast, maar ik spreek bij voorkeur af met drie tegelijk. En dat kan nog wel es lastig worden...quote:
PMquote:
Dat magquote:Op maandag 26 mei 2008 14:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat dus verschrikkelijk
Ik hou van zwart en ik hou van victoriaanse dingen jaquote:
Ik keek laatst rond voor kleding voor bij een toneeluitvoering en daar hing ook een soort Morticia Addams jurkquote:
Thanksquote:Op maandag 26 mei 2008 14:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
PM![]()
Moby met Last Night...heelijk album
Ja die dingen zijn schreeuwend duur!quote:Op maandag 26 mei 2008 14:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik keek laatst rond voor kleding voor bij een toneeluitvoering en daar hing ook een soort Morticia Addams jurk. Was alleen nog stevig aan de prijs
Heb je de kleur van de kamer bij de advertentie vermeld?quote:Op maandag 26 mei 2008 14:20 schreef MaJo het volgende:
Tussen alle drukte door even 4 bezichtigingen voor vanavond afgesprokenBen benieuwd. Om de een of andere vage reden reageren er alleen maar meisjes
![]()
Als ik ooit echt te schofterig veel geld heb wil ik een huis in Addams Family stijlquote:Op maandag 26 mei 2008 14:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja die dingen zijn schreeuwend duur!
En wel erg cool
Dat komt door dat paarsquote:Op maandag 26 mei 2008 14:20 schreef MaJo het volgende:
Tussen alle drukte door even 4 bezichtigingen voor vanavond afgesprokenBen benieuwd. Om de een of andere vage reden reageren er alleen maar meisjes
![]()
Daar doelde ik inderdaad opquote:Op maandag 26 mei 2008 14:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je de kleur van de kamer bij de advertentie vermeld?
Vergeet niet zo'n promenade met grote marmeren standbeelden neerzetten. Misschien dat zo'n harnasje daar ook nog wel tussen kan.quote:Op maandag 26 mei 2008 14:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als ik ooit echt te schofterig veel geld heb wil ik een huis in Addams Family stijl. Grote hal met twee halfronde trappen, massa's open haarden, harnasje hier en daar, een of ander lelijk opgezet beest (een pelikaan of zo), lijkt me geweldig
120 over 80 is normaal te noemen. Maar dat is gemiddeld. Dus daar zijn allerlei afwijkingen voor.quote:Op maandag 26 mei 2008 14:24 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb een lage bloeddruk. Wat is normaal? ik heb in ieder geval 90 70 of hoe je dat ook schrijft
En ik ga weer grondig overhoop gehaald worden, maar er zal wel weer niks gevonden worden om mijn rarigheid te verklaren.
Mijn dokter hoopt dat ik de komende 5 weken weer enorme uitslag krijg![]()
![]()
Joah gaaf! In de tuin dan, borstbeelden van verzonnen voorouders er tussen zetten, gargoyles op het dakquote:Op maandag 26 mei 2008 14:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vergeet niet zo'n promenade met grote marmeren standbeelden neerzetten. Misschien dat zo'n harnasje daar ook nog wel tussen kan.
Ik zou gewoon een zooi van zulke standbeelden van mezelf neerzetten. Wat nou vooroudersquote:Op maandag 26 mei 2008 14:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Joah gaaf! In de tuin dan, borstbeelden van verzonnen voorouders er tussen zetten, gargoyles op het dak
Geef mij maar zo'n grote romeinse villa met binnenplaatsquote:Op maandag 26 mei 2008 14:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als ik ooit echt te schofterig veel geld heb wil ik een huis in Addams Family stijl. Grote hal met twee halfronde trappen, massa's open haarden, harnasje hier en daar, een of ander lelijk opgezet beest (een pelikaan of zo), lijkt me geweldig
quote:Op maandag 26 mei 2008 14:24 schreef B.ertha het volgende:
Mijn dokter hoopt dat ik de komende 5 weken weer enorme uitslag krijg![]()
![]()
Dan kan hij het ook eens zienquote:
Hehe net een reactie van een jongen gehad die wel geïnteresseerd was als de kamer geschilderd mocht wordenquote:
Dat klinkt freakyquote:Op maandag 26 mei 2008 14:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dan kan hij het ook eens zien
Ik ben zo'n beetje in de molen gekomen doordat ik in plaats van 'gewone' uitslag/bloeduitstortingen op mijn benen ineens heel extreem overal vanalles had
Wat zijn je verdere klachten, moe en keelpijn toevallig?quote:Op maandag 26 mei 2008 14:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dan kan hij het ook eens zien
Ik ben zo'n beetje in de molen gekomen doordat ik in plaats van 'gewone' uitslag/bloeduitstortingen op mijn benen ineens heel extreem overal vanalles had
Inderdaad.quote:
Als mijn situatie anders was geweest en ik had in Utrecht willen wonen had ik de kamer ook genomen maar óók met de eis dat 'ie geverfd kan worden hoorquote:Op maandag 26 mei 2008 14:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe net een reactie van een jongen gehad die wel geïnteresseerd was als de kamer geschilderd mocht worden
Paars kan best cool zijn toch?! Het lijkt me eigenlijk wel een uitdaging, als je een kamer krijgt met zo'n kleurtje: maak er wat moois van!quote:Op maandag 26 mei 2008 14:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als mijn situatie anders was geweest en ik had in Utrecht willen wonen had ik de kamer ook genomen maar óók met de eis dat 'ie geverfd kan worden hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |