Niks maar die katten meppen alles wat vleugels heeft.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alles wel ouwe reus.....
Wat die muggen betreft, ze zoemen vervelend rond......maar ja, wat doe je er aan.....
Pas dan maar op tijdens je periodiek ongemak..quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks maar die katten meppen alles wat vleugels heeft.
Waarom zat ik er al op te wachten toen ik het schreefquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pas dan maar op tijdens je periodiek ongemak..
Wordt ie nog grappig ook op z'n oude dag!quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry, sorry, sorry, 't was m'n maandelijkse oprisping...quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zat ik er al op te wachten toen ik het schreef![]()
mooi.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alles wel ouwe reus.....
Wat die muggen betreft, ze zoemen vervelend rond......maar ja, wat doe je er aan.....
Dat is snood....ze kunnen dan de slaapkamer niet meer uit....quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mooi.
ik heb net een klamboe met duck-tape op het slaapkamerraam geplakt.
Wat raar. Ik heb nog geen mug gezien.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:37 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
mooi.
ik heb net een klamboe met duck-tape op het slaapkamerraam geplakt.
Trusten.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:39 schreef willem-jozef het volgende:
ik ga nog ff naakt wii-en met bong en dan lekker slapen.
truste
Slaap lekker WJ, Petraa...ik duik er ook in....quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:39 schreef willem-jozef het volgende:
ik ga nog ff naakt wii-en met bong en dan lekker slapen.
truste
haha, daar had ik wel eerst aan gedacht..quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is snood....ze kunnen dan de slaapkamer niet meer uit....
Huh? Nou ik ga ook maar, morgen weer een vroegertjequote:Op woensdag 28 mei 2008 23:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Trusten.![]()
Pas je op dat je niet op je eikel trapt.
Nee, ik mag nog niet naar bed.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Huh? Nou ik ga ook maar, morgen weer een vroegertje![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:24 schreef petraa het volgende:
Ian ik wil een streamverslag! Ik vond dat je het super deed vanmiddag!
Blijkbaarquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus die COSsers zijn eigenlijk gewoon bang voor ons?
Lucky onequote:
Nee maar hier het antwoordquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is dat een quizvraag?? Dan is het antwoord 69![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |