Je zou die opmerking van Noekje inderdaad kunnen uitleggen als vals. Alleen, dat doe ik niet omdat het zo'n lekkere MILF is ik ervan overtuigd ben dat ze het niet als een sneer bedoelde. Ben ik nou geil naïef?quote:Op woensdag 28 mei 2008 20:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gast, Noekje pwnt je hard![]()
Rellen graag vóór de schermen
Wat een openbaringen hierquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Je zou die opmerking van Noekje inderdaad kunnen uitleggen als vals. Alleen, dat doe ik niet omdat het zo'n lekkere MILF is ik ervan overtuigd ben dat ze het niet als een sneer bedoelde. Ben ik nou geil naïef?
Naiefquote:Op woensdag 28 mei 2008 21:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Je zou die opmerking van Noekje inderdaad kunnen uitleggen als vals. Alleen, dat doe ik niet omdat het zo'n lekkere MILF is ik ervan overtuigd ben dat ze het niet als een sneer bedoelde. Ben ik nou geil naïef?
Waar een wil isquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:22 schreef APK het volgende:
Jammer, ik had overmorgen met een fles wijn achter mijn kiezen wel effe flink willen rellen.
Ja best wel, maar je kent ze nietquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:39 schreef willem-jozef het volgende:
nog roddelsch?
Ik ook wel Peetquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:40 schreef petraa het volgende:
Waarom is het geen combi meer ? Ik vond het juist een leuke combi!
Vraag maar aan je held Bong.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:57 schreef willem-jozef het volgende:
ik word nu wel heeeel nieuwsgierig..
watte?
Dus dat! offe mag ik hier als COS hoer nie posten!quote:
Als jij de kloon van Bong ben, dan ben jij mijn wii-vriendje!quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Als jij de kloon van Bong ben, dan ben jij mijn wii-vriendje!
Maximaal 3 tegelijk, dus het kan nog.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:05 schreef petraa het volgende:
Dus dat! offe mag ik hier als COS hoer nie posten!
nee, ik heb geen wii. m'n favoriete spel is nog echt met een bord en pionnetjes.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:10 schreef petraa het volgende:
[..]
ohhhh, wat is jou favo spel op dit moment!
Alles wel ouwe reus.....quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:22 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee nmns!
alles goed?
veel muggen in het land, tuig is het!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |