Halloquote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:43 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja fok man, ik kom hier foebel praten, gaan jullie mijn talenknobbel zitten kietelen en dan is het mijn schuld?
Te lui!quote:
Jammer dat ze tegen dit Oekraine net zo goed Boschker op rechts kunnen zetten, spelen niets klaar.quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:55 schreef Charles.Darwin het volgende:
whoo Babel! En we hebben niet eens de KANS gehad om hem af te zeiken
Ik kon het ook niet goed zien...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hij zit niet volgens mij?
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:55 schreef gitaarsnaar het volgende:
was die wel over de lijn?????
Ik denk het ook niet eigenlijk, tijdens het spel was ik zeker van wel, maar als ik zo de herhaling terugzag...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:55 schreef toma het volgende:
nou. Die was er niet helemaal overheen hoor.
fijn voor z'n vrouwquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Die commentator is ook gewoon een droplul zeg!
Kijk die herhaling maar, was geen goalquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:55 schreef gitaarsnaar het volgende:
was die wel over de lijn?????
waarom?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:55 schreef Hantuchova80 het volgende:
Italië, Frankrijk en Roemenië lachen zich krom om dit Nederlands elftal.
Je hebt er met een meetlat bij gestaan?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:57 schreef DANILXL het volgende:
had de lijn niet gepasseerd, 100% zeker
Geen Sneijder?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:56 schreef Barca het volgende:
Babel!! Nou ... de ideale 11 wordt steeds duidelijker!
Sar, Melchiot, Heitinga, Boulah, Gio, De Jong, Van der Vaart, Engelaar. Kuyt, Huntelaar en Babel.
Inderdaad.quote:
hij is niet meer de Sheva die hij was bij Milan.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:58 schreef VoreG het volgende:
Sheva helemaal de wedstrijd uitgespeeld.
Ff quotenquote:
Ik lach me slap om jouquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:55 schreef Hantuchova80 het volgende:
Italië, Frankrijk en Roemenië lachen zich krom om dit Nederlands elftal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |