quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:55 schreef Charles.Darwin het volgende:
whoo Babel! En we hebben niet eens de KANS gehad om hem af te zeiken
Ik kon het ook niet goed zien...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hij zit niet volgens mij?
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:55 schreef gitaarsnaar het volgende:
was die wel over de lijn?????
Ik denk het ook niet eigenlijk, tijdens het spel was ik zeker van wel, maar als ik zo de herhaling terugzag...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:55 schreef toma het volgende:
nou. Die was er niet helemaal overheen hoor.
fijn voor z'n vrouwquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Die commentator is ook gewoon een droplul zeg!
Kijk die herhaling maar, was geen goalquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:55 schreef gitaarsnaar het volgende:
was die wel over de lijn?????
waarom?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:55 schreef Hantuchova80 het volgende:
Italië, Frankrijk en Roemenië lachen zich krom om dit Nederlands elftal.
Je hebt er met een meetlat bij gestaan?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:57 schreef DANILXL het volgende:
had de lijn niet gepasseerd, 100% zeker
Geen Sneijder?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:56 schreef Barca het volgende:
Babel!! Nou ... de ideale 11 wordt steeds duidelijker!
Sar, Melchiot, Heitinga, Boulah, Gio, De Jong, Van der Vaart, Engelaar. Kuyt, Huntelaar en Babel.
Inderdaad.quote:
hij is niet meer de Sheva die hij was bij Milan.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:58 schreef VoreG het volgende:
Sheva helemaal de wedstrijd uitgespeeld.
Ff quotenquote:
Ik lach me slap om jouquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:55 schreef Hantuchova80 het volgende:
Italië, Frankrijk en Roemenië lachen zich krom om dit Nederlands elftal.
Hij had inderdaad nooit weg moeten gaan.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:59 schreef toma het volgende:
[..]
hij is niet meer de Sheva die hij was bij Milan.
Zeker!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:58 schreef dronkeykong het volgende:
Boeie het ging om de pass van VdV en het lopen van Babel de ruimte in!
Dat ziet er goed uit in ieder geval
Vrouw is baas denk ik?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij had inderdaad nooit weg moeten gaan.
Ze is Engelsequote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die kan toch beter shoppen in Milaan en beter weer?
Precies. Londen. Plebsquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Meneer wilde z'n kinderen niet laten opgroeien in Italiequote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij had inderdaad nooit weg moeten gaan.
De aanname van Babel was wel onzorgvuldig, tegen topploegen moet dat echt beter.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:58 schreef dronkeykong het volgende:
Boeie het ging om de pass van VdV en het lopen van Babel de ruimte in!
Dat ziet er goed uit in ieder geval
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
1. Van der Vaart doet het goed. 2. Van der Vaart is langer dan Sneijder. 3. Van der Vaart is iets minder zelfzuchtig. 4. Van der Vaart is gewend aan De Jong.quote:
Sneijder gewent aan robben en van nistelrooyquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:02 schreef Barca het volgende:
[..]
1. Van der Vaart doet het goed. 2. Van der Vaart is langer dan Sneijder. 3. Van der Vaart is iets minder zelfzuchtig. 4. Van der Vaart is gewend aan De Jong.
Gelukkig moet De Jong niet spelen en doen die 4cm lengte ook er niet toe.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:02 schreef Barca het volgende:
[..]
1. Van der Vaart doet het goed. 2. Van der Vaart is langer dan Sneijder. 3. Van der Vaart is iets minder zelfzuchtig. 4. Van der Vaart is gewend aan De Jong.
Daar stopte ik ookquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De aanname van Babel was wel onzorgvuldig, tegen topploegen moet dat echt beter.
Hoeveel kan een mens uitgeven? Zijn salaris bij Milan was vast ook niet slecht ...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:02 schreef Fathom het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat ze nu het dubbele kan uitgeven
Sneijder heeft Real Madrid kampioen van Spanje gemaakt. Van der Vaart kon HSV niet eens de CL in krijgen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:02 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, en Robben en Ruud heb ik niet in de basis. VdV doet het goed.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:03 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Sneijder gewent aan robben en van nistelrooy
En terecht.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:05 schreef toma het volgende:
Lijkt erop dat Landzaat zn spullen vast kan pakken.
http://www.garnierstreami(...)witch.asp?stream=161quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:01 schreef Godlike02 het volgende:
GVD rot eens op met dat kut SMS gedoe.![]()
SBS
Nu scheelt het nogal wie je teamgenoten zijn, wat mij betreft zijn ze gelijkwaardig. De passes van VDV zijn beter, maar de schoten van Sneijder zijn weer beter.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:04 schreef WeebI het volgende:
[..]
Sneijder heeft Real Madrid kampioen van Spanje gemaakt. Van der Vaart kon HSV niet eens de CL in krijgen.
Maar van mij mogen ze mooi naast elkaar spelen hoor
Ach, laten we niet bang zijn voor die prutsers uit Frankrijk en Italië. Ze gaan er allemaal aanquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:04 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Daar stopte ik ook
Maar goed dit niveauvan de verdedigers is toch anders dan straks tegen de verdedigers van Italie en Frankrijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |