nee. 're is een afkorting voor are. They are clowns and I know they are = They 're clowns and I know they 're.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:30 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
de tweede 'they're'. Moet gewoon 'are' zijn.
Als er een woord achterkomt wel. Je kan een zin niet afsluiten met 're.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:34 schreef Barca het volgende:
[..]
nee. 're is een afkorting voor are. They are clowns and I know they are = They 're clowns and I know they 're.
Even iets anders. Waar gaat ''diamant'' Afellay zijn carrière voortzetten na het EK?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:24 schreef cultheld het volgende:
[..]
Pyatov en Shovkovsky zijn echt veel beter dan deze clown. Verder is Gladkiy een geweldige spits (20 jaar, 1.87, kopsterk en reeds 17 treffers gemaakt namens Shakhtar Donetsk), die met Shevchenko veel gevaarlijker voor onze verdediging zou zijn dan Voronin en Shevchenko.
De 2-0 was een inschattingsfout van Yarmash.
Maradonnaquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:35 schreef toma het volgende:
LIFE = LIFE lalalalalaaa
laladapdaplap LIFE!
Ik ben z'n zaakwaarnemer niet.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Even iets anders. Waar gaat ''diamant'' Afellay zijn carrière voortzetten na het EK?
Inderdaadquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:35 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Als er een woord achterkomt wel. Je kan een zin niet afsluiten met 're.
Ik vind hem alleen, buiten de goal om, aanvallend niet echt geweldig deze wedstrijd. Hij handelt net iets te langzaam, waardoor hij steeds terug of breed moet spelen in plaats van vooruit. Hij heeft dan natuurlijk ook wel erg weinig ruimte aan de rechterkant.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:30 schreef MarkNMGN het volgende:
Kuyt is trouwens wel iemand die je nodig kan hebben voor die positie als het middenveld te licht blijft. Kan zich zomaar gaan ontwikkelen op het EK tot basiskracht.
En nee, dat zeg ik niet alleen omdat ik Feyenoorder ben
Nee, in de aanvoegende wijs kan are niet afgekort worden tot 're tenzij het een complement heeft.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:33 schreef Barca het volgende:
[..]
nee. 're is een afkorting voor are. They are clowns and I know they are = They 're clowns and I know they 're.
en wat voor muziek..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:37 schreef VoreG het volgende:
Gewoon stug doorgaan met de muziek terwijl de spelers klaar staan vor de aftrap..
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:34 schreef Barca het volgende:
[..]
Wat interesseer mij dat nou gast, ik gaf een best heldere uitleg.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, in de aanvoegende wijs kan are niet afgekort worden tot 're tenzij het een complement heeft.
Kom maar terug als je die termen opgezocht hebt in het woordenboek
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:37 schreef Tennessee het volgende:
Marcoooo, marco, marco van baaaaaaaaaaaasten!!!!!!!!
Huntelaar huntelaar huntelaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh, dat wist ik niet. Nou ... en dat is een ernstige fout?!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:38 schreef BigKahuna het volgende:
[..]!
Aan het eind van een zin zeg je dus niet 'they're'.
Even zeiken om het zeiken, zal je wel bekend voorkomen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:38 schreef Barca het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Nou ... en dat is een ernstige fout?!
Dat is klare taalquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, in de aanvoegende wijs kan are niet afgekort worden tot 're tenzij het een complement heeft.
Kom maar terug als je die termen opgezocht hebt in het woordenboek
Voor de wedstrijd ook, van voor naar achter van links naar rechts.quote:
Net zo ernstig als Koef verkiezen boven Vennegoor. Dus jaquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:38 schreef Barca het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Nou ... en dat is een ernstige fout?!
Denk je na al die clowns in het stadion alles gehad te hebben ...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:37 schreef Tennessee het volgende:
Marcoooo, marco, marco van baaaaaaaaaaaasten!!!!!!!!
Huntelaar huntelaar huntelaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sorry meester.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Net zo ernstig als Koef verkiezen boven Vennegoor. Dus ja
Ja ...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:40 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat zingen ze bij Ajax ook ieder jaar...
De buitenlandse media kijkt toch heel anders tegen ons aan dan wij zelf doen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:41 schreef Charles.Darwin het volgende:
Ik zie het wel weer gebeuren dat de wereldpers het Nederlands elftal massaal weer tot kanshebber bestempeld, vooral als we de komende drie (twee) wedstrijden overtuigend winnen.
Altijd leuk, imo
Ja, Oekraïne krijgt echt kans op kansquote:
Ja fok man, ik kom hier foebel praten, gaan jullie mijn talenknobbel zitten kietelen en dan is het mijn schuld?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:38 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Wat interesseer mij dat nou gast, ik gaf een best heldere uitleg.
Dat jij er weer achterna moet komen met een duidelijkere uitleg, nerd.
ik heb jouw voorspelling voor vanavond even gemist... wat was het? 0-6 voor oekraine?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:40 schreef Barca het volgende:
[..]
Denk je na al die clowns in het stadion alles gehad te hebben ...
Heh, ik ga er iedere keer weer vanuit dat we het EK (of WK) gewoon winnenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:42 schreef Fathom het volgende:
[..]
De buitenlandse media kijkt toch heel anders tegen ons aan dan wij zelf doen.
Hij kan het welquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:44 schreef VoreG het volgende:
Een voetballende aktie van Huntelaar!
In 2002 had ik dat niet hoorquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:44 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Heh, ik ga er iedere keer weer vanuit dat we het EK (of WK) gewoon winnen
Kan me niet voorstellen een groot toernooi in te gaan met een negatieve instelling, dan is de lol er al meteen vanaf
Hij loopt normaal dan ook niet met de balquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:46 schreef TC03 het volgende:
Huntelaar speelt matig. Hij loopt met de bal alsof hij het voor het eerst doet.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Marcoooooooo, Marco, Marcoooooooo, Marco, Marcoooooo, Marco! We worden kampioen!
Heb geen voorspelling gedaan.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:43 schreef Tennessee het volgende:
[..]
ik heb jouw voorspelling voor vanavond even gemist... wat was het? 0-6 voor oekraine?
Als ie maar scoort hequote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:46 schreef TC03 het volgende:
Huntelaar speelt matig. Hij loopt met de bal alsof hij het voor het eerst doet.
quote:
Ik ook hoor. Vul ook altijd stug Nederland in als winnaar op de poule op me werkquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:44 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Heh, ik ga er iedere keer weer vanuit dat we het EK (of WK) gewoon winnen
Kan me niet voorstellen een groot toernooi in te gaan met een negatieve instelling, dan is de lol er al meteen vanaf
Ik doe met je mee Barcaquote:
quote:
Goed voor het milieu! Nederland is Oranje én groenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:49 schreef denthemen het volgende:
Steek zijn shirt hoeven ze niet te wassen
Halloquote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:43 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja fok man, ik kom hier foebel praten, gaan jullie mijn talenknobbel zitten kietelen en dan is het mijn schuld?
Te lui!quote:
Jammer dat ze tegen dit Oekraine net zo goed Boschker op rechts kunnen zetten, spelen niets klaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |