oh dat klinkt leuk.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:51 schreef SHE het volgende:
Ik ga dronken avocado-soep maken
paar avocado's
1/2 litertje kippen bouillion
150 ml melk, paar scheuten sherry
op smaak brengen met citroen, tabasco en zout.
Daarbij zure room & bieslook
verder wat gegrilde garnaaltjes en knoflook brood du Sjors.
sucukquote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:06 schreef Isegrim het volgende:
Een krentenbol met hagelslag en eentje met pindakaas. En ja, dat vind ik lekker.![]()
Vanavond wordt het groenten (aubergine, paprika, lente-ui, champignons) uit de oven met daarbij gebakken Turkse knoflookworst.
Net op. Smaakte best goed! Zat alleen niet super veel vlees aan, dus zat niet vol, maar wat ik had smaakte goed.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:35 schreef Simsfan88 het volgende:
Albert Heijn Spareribs met barbecue smaak. Ben zó benieuwd, heb nog niet eerder spareribs gehad (heel slecht, ik weet het) en volgens spareribstest.nl zijn ze helemaal niet lekker
inmiddels doe ik het op mijn gevoel, maar ben begonnen met de recepten van Smoopy en warteltjequote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oh.... lekker,
maak je die zelf?
heb je een goed recept? wil ik ook wel eens proberen........
oké bedankt !quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
inmiddels doe ik het op mijn gevoel, maar ben begonnen met de recepten van Smoopy en warteltje
Roti saus - wat zit erin hoe te maken
Tis de moeite waardquote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oké bedankt !
ga ik proberen
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tis de moeite waardEn zo simpel als ik weet niet wat
![]()
Hier staat de kip nu lekker te pruttelen en het ruikt zooooo lekker. Zo nog even de aardappels schillen en bij gebrek aan kouseband hier in de super, de sperziebonen schoonmaken, eitjes koken en we hebben weer een heerlijk maaltje zo op de zaterdagavond
Kaassoep? Vertel!!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:23 schreef Terpentin07 het volgende:
Nu een Grolsch Weizen.Straks word gekookt: Kaassoep!
Erg lekker.Heeft mijn Oma altijd gemaakt.Vandaag zelf gekookt sinds jaren.quote:
Ok, opgeslagenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:55 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Erg lekker.Heeft mijn Oma altijd gemaakt.Vandaag zelf gekookt sinds jaren.
Wat je nodig hebt:
500g gehakt
Smeltkaas naturel 150-200g
Smeltkaas kruiden 150-200g
1-2 uien
1 stang prei ( ik ben lui en heb de kant en klare van de appie gehaald.Zit ca 300g in een zak, heb hiervan de
helft gebruikt)
Champigons 1 blik ( vind ik zelf smerig dus niet gebruikt.Maar als je paddestoelen lekker vind dan hoort het
erbij)
1 blokje bouillon
Water 400-500ml
Evt. nog een kleine beetje witte wijn.
En een verse stokbrood.
Ja. Godver is lekker. MikeyMo had het gisteren bij zn neef in de kroeg besteld.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:03 schreef Isegrim het volgende:
Orgasmedrankjes?
Ik heb gister aardig wat gedronken dus ik had zin in iets vets. Heb een sucukworstje opgebakken en dat op een paar crackers gedaan. Smaakte eigenlijk best goed.
Wat zit erin dan?quote:Op zondag 1 juni 2008 16:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Godver is lekker. MikeyMo had het gisteren bij zn neef in de kroeg besteld.
Die drink je in kleine glaasjes als shotshet is zo dik als zaad, en heerlijk zoet.
Ik heb geen flauw idee. Op internet staan wel recepten maar dat zijn niet de goeie. IIg jus de orange. Zal het eens navragen binnenkortquote:Op zondag 1 juni 2008 17:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat zit erin dan?
Vriendlief had zin in roti en dus werd het roti.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |