Ja hoor, het was eigenlijk heel lekker! We hadden wel iets dikkere asperges gekocht (bij de boerquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:45 schreef Xennia het volgende:
[..]
En? Proef je zo de asperges nog wel? Als het lekker was, wil ik het recept wel.
Ik heb gado gado gegeten
Het zijn deze:quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:49 schreef ColdFeet het volgende:
Bweuh, ik ben nog aan het werk en de supermarkten zijn dicht. Dus dat wordt of afhalen, of zo'n verdrietig pakje noedels eten als avondetenwat is wijsheid?
Vivi, vertel eens wat meer over die koekjes? Is 't een succes? Mijn vaste NL leverancier komt morgen weer langs en ik vind het lekker klinken!
Ja, ik ben ook wel van de kokos. Ik stuur de Mr even een sms dat ie ze meeneemt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het zijn deze:
[ afbeelding ]
Maar dan de "Coco Choco" uitvoering, ik vind ze lekker (vreetaaneenstukdoorhetpakleeg-lekker), maar ik ben een sucker voor cocos-vreetsels...die zachte balletjes die sommige drogisterijen ook hebben met cocos...![]()
Neem meteen drie pakken! Er zitten er maar 9 in nml.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook wel van de kokos. Ik stuur de Mr even een sms dat ie ze meeneemt.
Ik heb ook ontzettend jeugdsentiment bij de nizza's van verkadeVeul lekkerder dan de goedkope kokosbiskwie!
quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Neem meteen drie pakken! Er zitten er maar 9 in nml.
In wat voor gat woon jij dan?quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:49 schreef ColdFeet het volgende:
Bweuh, ik ben nog aan het werk en de supermarkten zijn dicht.
quote:
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In een niet-al-te-grote stad in Vlaanderen. Ze hebben er wel avondwinkels, gelukkig. Maar de gewone supermarkten gaan om half of om 8 uur dicht.
't Is wel even wennen na jaren in Den Haag met de turk op de hoek en de Appie tot 10 uur open, ja
Melanzane!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:49 schreef Tezz het volgende:
Goede vraag: wat eten we vandaag?
Doe eens wat suggesties jongens en meisjes! Ik heb echt geen inspiratie vandaag. Mijn koelkast is vol (heb net boodschappen gedaan) dus heb best wel wat in huis. (en anders is de supermarkt op loopafstand). Doe eens wat leuke suggesties! Heb je recepten die ik gewoon gegeten MOET hebben?? Post ze! Graag zelfs!
(ik ben geen visliefhebber en ook geen liefhebber van de Oosterse keuken, maar voor de rest:: roept u maar!)
Da's een goeie Obli! En ik heb ook nog eens gewoon alles in huis! Wat eet je erbij? Rijst of zo?quote:
Ciabatta of stokbrood.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
Da's een goeie Obli! En ik heb ook nog eens gewoon alles in huis! Wat eet je erbij? Rijst of zo?
Hmm, dan ga ik nu nog even een voorgerechtje met vlees bedenken, want bij manlief is een maaltijd zonder vlees geen maaltijdquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:25 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ciabatta of stokbrood.
Vult echt heel erg!
Anders maak je er een paar met gehakt en parmazaanse kaas ertussen?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hmm, dan ga ik nu nog even een voorgerechtje met vlees bedenken, want bij manlief is een maaltijd zonder vlees geen maaltijd.
Of ik maak allemaal lekkere metzes/tapas/antipasta! Gezellig een tafeltje vol!
Joepie! Inspiratie en kook-zin is weer terug!
quote:* 1 bak verse perline met rauwe ham gevulde pastabuideltjes koelvak 250 g)
* 1 citroen schoongeboend
* 2 eetlepels Italiaanse olijfolie
* 1 zak rucolasla (75 g) gehalveerd
* 100 g parmezaanse kaas in krullen
Bereiden
Kook de perline volgens de aanwijzingen op de verpakking. Rasp de gele schil van de citroen en pers de vrucht uit. Verwarm de olie samen met de citroenrasp. Laat de perline goed uitlekken, schep ze om met het citroensap en bak ze 1-2 minuten in de citroenolie. Schep de laatste 30 seconden de rucola erdoor, laat de blaadjes een klein beetje slinken en bestrooi het gerecht met de kaaskrullen. Breng op smaak met zout en peper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |