abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58882336
Pakistan. Niemand heeft het over de stabiliteit van het regime van Pakistan. Pakistan is een streng Islamitisch land met een pro-Westerse -ex generaal Pervez Musharraf aan het bewind.
Uiteraard bestaat er een houdbaarheidsdatum voor Musharraf en is de kans aanzienlijk dat er een anti-Westerse leider opstaat in dat land.

Iemand al nagedacht welke scenario's er kunnen ontstaan? Ik vind het land -in potentie- erg gevaarlijk, mede dankzij de kernwapens die het heeft.
pi_59068291
N.a.v. recente bomaanslag op de Deense ambassade misschien iets meer aandacht voor dit vraagstuk?
pi_59073465
Als daar een anti westers persoon zich dreigt te ontpoppen tot een toonaangevend leider zal er ongetwijfeld een geheime dienst zijn die deze preventief ruimt.

Tot nu toe is Noord Korea volgens mij de enige niet Westers gezinde mogendheid met (gedeeltelijke) kernwapens, ik denk dat de VS en Israel dit al genoeg vinden.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 10:48:06 #4
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_59084834
De nuclaire wapens zijn gericht op Indiase steden en militaire doelen. Waarom moet het Westen daar zich zorgen over maken?
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_59097424
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 10:48 schreef Super7fighter het volgende:
De nuclaire wapens zijn gericht op Indiase steden en militaire doelen. Waarom moet het Westen daar zich zorgen over maken?
Ja nú ja. Bij een anti-Westerse leider kunnen diezelfde wapens wel eens richting het Westen wijzen. Of men helpt Iran op de been met een kernwapen. Deze landen grenzen immers.
pi_59100496
De kernwapens zijn naar verluidt vooral in handen van het leger, niet zozeer van de civiele machthebber (tenzij deze natuurlijk een en dezelfde persoon zijn).
pi_61084759
Actueel onderwerp.

Had ik dat toch even goed voorzien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')