Matje, ik weet dat je er niet tegen kan dat ik j plaag in het Groningen topic, hier gewoon even je bek houden, kai?quote:
Wat plaag je me dan?quote:Op zondag 25 mei 2008 11:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Matje, ik weet dat je er niet tegen kan dat ik j plaag in het Groningen topic, hier gewoon even je bek houden, kai?
quote:Op zondag 25 mei 2008 11:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zeg niet dat het een stomme vraag is.
Bovendien heb je zelf geen recht van spreken, aangezien je zelf het antwoord ook niet weet.
Nu hou je kop, en ik ga er niet meer op reageren.
Daar antwoordde ik opquote:Op zondag 25 mei 2008 07:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Mooie bloem idd, maar nu lees ik;
[..]
Iemand dan ook enig idee of een kat hier zomaar aan zou gaan eten ofzo? (of is dat een stomme vraag?
).
Als 't een stomme kat is misschien wel.quote:Op zondag 25 mei 2008 07:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Mooie bloem idd, maar nu lees ik;
[..]
Iemand dan ook enig idee of een kat hier zomaar aan zou gaan eten ofzo? (of is dat een stomme vraag?
).
Ja, maar ik heb dus geen idee of zo'n bloem aantrekkelijk is voor een kat.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:23 schreef Aneurism het volgende:
Als er staat dat het giftig is voor andere dieren, dan is het hoogst waarschijnlijk giftig voor de dieren die het eten.
Mijn ervaring met katten en planten is, dat vroeg of laat er eens lekker in gehapt moet worden..quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb dus geen idee of zo'n bloem aantrekkelijk is voor een kat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |