De melkbloem kent google niet.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:52 schreef Matje-1989 het volgende:
De rood/geel/oranje gestreepte melkbloem
Ja, ik moest wel even lachen...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:54 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
De melkbloem kent google niet.
jij vindt het vast hilarisch dat ik die naam heb opgezocht?
Maar hier moest ik harder om lachen...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:55 schreef __________ het volgende:
Die links helemaal achter ken ik, dat is Hugo. Rechts van hem nog 2 vrienden, Enrique en Miquel. De rest ken ik niet
Ohja, ik herken ze, thanx!!!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:21 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Dat is een Lantana Camara.
Ja, ik ookquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik lees overal dat ie in zuid amerika en andere warme gebieden als hoogst irritant onkruid wordt gezien
Ik vind ze echt super mooi!
wow...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:54 schreef senesta het volgende:
Ik heb hem ook in de tuin![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kleuren (paars/oranje/geel) vloeken als een tierelier, maar daardoor is het wel een onwijs opvallende bloem.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:29 schreef SHE het volgende:
Dat is ook onkruid; dat spul gaat alleen kapot bij vorst en groeit als onkruid
Ik ben er niet kapot van, het lijkt op psychedelische kool.
psychedelische koolquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:29 schreef SHE het volgende:
Dat is ook onkruid; dat spul gaat alleen kapot bij vorst en groeit als onkruid
Ik ben er niet kapot van, het lijkt op psychedelische kool.
Oh boyquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:47 schreef SHE het volgende:
Maar jij bent dan ook totally psychedelic Senes![]()
[ afbeelding ]
Iemand dan ook enig idee of een kat hier zomaar aan zou gaan eten ofzo? (quote:De wisselbloem trekt veel vlinders aan, maar is voor andere dieren te giftig.
Dat is een stomme vraagquote:Op zondag 25 mei 2008 07:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Mooie bloem idd, maar nu lees ik;
[..]
Iemand dan ook enig idee of een kat hier zomaar aan zou gaan eten ofzo? (of is dat een stomme vraag?
).
Matje, ik weet dat je er niet tegen kan dat ik j plaag in het Groningen topic, hier gewoon even je bek houden, kai?quote:
Wat plaag je me dan?quote:Op zondag 25 mei 2008 11:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Matje, ik weet dat je er niet tegen kan dat ik j plaag in het Groningen topic, hier gewoon even je bek houden, kai?
quote:Op zondag 25 mei 2008 11:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zeg niet dat het een stomme vraag is.
Bovendien heb je zelf geen recht van spreken, aangezien je zelf het antwoord ook niet weet.
Nu hou je kop, en ik ga er niet meer op reageren.
Daar antwoordde ik opquote:Op zondag 25 mei 2008 07:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Iemand dan ook enig idee of een kat hier zomaar aan zou gaan eten ofzo? (of is dat een stomme vraag?
).
Als 't een stomme kat is misschien wel.quote:Op zondag 25 mei 2008 07:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
).
Ja, maar ik heb dus geen idee of zo'n bloem aantrekkelijk is voor een kat.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:23 schreef Aneurism het volgende:
Als er staat dat het giftig is voor andere dieren, dan is het hoogst waarschijnlijk giftig voor de dieren die het eten.
Mijn ervaring met katten en planten is, dat vroeg of laat er eens lekker in gehapt moet worden..quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb dus geen idee of zo'n bloem aantrekkelijk is voor een kat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |