De melkbloem kent google niet.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:52 schreef Matje-1989 het volgende:
De rood/geel/oranje gestreepte melkbloem
Ja, ik moest wel even lachen...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:54 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
De melkbloem kent google niet.
jij vindt het vast hilarisch dat ik die naam heb opgezocht?
Maar hier moest ik harder om lachen...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:55 schreef __________ het volgende:
Die links helemaal achter ken ik, dat is Hugo. Rechts van hem nog 2 vrienden, Enrique en Miquel. De rest ken ik niet
Ohja, ik herken ze, thanx!!!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:21 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Dat is een Lantana Camara.
Ja, ik ookquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik lees overal dat ie in zuid amerika en andere warme gebieden als hoogst irritant onkruid wordt gezien
Ik vind ze echt super mooi!
wow...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:54 schreef senesta het volgende:
Ik heb hem ook in de tuin![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kleuren (paars/oranje/geel) vloeken als een tierelier, maar daardoor is het wel een onwijs opvallende bloem.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:29 schreef SHE het volgende:
Dat is ook onkruid; dat spul gaat alleen kapot bij vorst en groeit als onkruid
Ik ben er niet kapot van, het lijkt op psychedelische kool.
psychedelische koolquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:29 schreef SHE het volgende:
Dat is ook onkruid; dat spul gaat alleen kapot bij vorst en groeit als onkruid
Ik ben er niet kapot van, het lijkt op psychedelische kool.
Oh boyquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:47 schreef SHE het volgende:
Maar jij bent dan ook totally psychedelic Senes![]()
[ afbeelding ]
Iemand dan ook enig idee of een kat hier zomaar aan zou gaan eten ofzo? (quote:De wisselbloem trekt veel vlinders aan, maar is voor andere dieren te giftig.
Dat is een stomme vraagquote:Op zondag 25 mei 2008 07:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Mooie bloem idd, maar nu lees ik;
[..]
Iemand dan ook enig idee of een kat hier zomaar aan zou gaan eten ofzo? (of is dat een stomme vraag?
).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |