GTST heb ik het allereerste seizoen bekeken. Toen ik zelfs geirriteerd raakte als de telefoon of de deurbel ging tijdens de uitzending, besloot ik na dat seizoen voorgoed af te haken; en dat is geluktquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:56 schreef PeterNB het volgende:
Zo daar ben ik weer, 20 gtst afleveringen verder
Ik heb me ook aangemeld bij de aussis. Mag ik nu 3x5 minuten gratis kijken?
is ook nie veel
Mocht je de kans krijgen om dit zelf eens aan Jaap te vragenop zijn site ofzo,quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:52 schreef VirtualPOM het volgende:
Echt Waar? Niet dat ik je niet geloof maar heb je ook een bron?
Koen, die debiele Belg, en sjekkie had ze ook niet allemaal op een rijtjequote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:56 schreef -Blurk- het volgende:
Hoe heette die klier van de bus ook alweer? Koen?
Oh, en dan die Seki, daar was ik gewoon bang voor, wat een dreiging ging er van die man uit, jakkes.
Herma?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:01 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Kom net uit Almere en jullie raden nooit wie ik net zag zitten en mee gesproken heb.
TTT oftewel Trailer Trash Tasia?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:01 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Kom net uit Almere en jullie raden nooit wie ik net zag zitten en mee gesproken heb.
En dat was ZO rete slechtquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:58 schreef Disana het volgende:
[..]
GTST heb ik het allereerste seizoen bekeken. .
Als ik vannacht haal, wil ik wel weten wat jouw eerste indruk is, en of je het kunt verstaan (geldt trouwens ook voor mij).quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:04 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En dat was ZO rete slecht![]()
GTST is echt wel gegroeid in al die jaren.
Alleen IEDEREEN die ik ken lacht me uit dat ik het volg
Mmm, nou vanacht nog maar eens kijken of ze dan in aussieland wakker zijn
Hangt er natuurlijk ook vanaf of ze gaan drinken ! Als ze net als Huub lam gaanquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik vannacht haal, wil ik wel weten wat jouw eerste indruk is, en of je het kunt verstaan (geldt trouwens ook voor mij).
Zéker een leuk filmpje Desii thanksquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:58 schreef Desii het volgende:
Echt een enorm leuk filmpje van Huub en Claire.... ik had hem nog nooit gezien
Oh wat een toeval.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:06 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Nee, ik ging zitten aan tafel en keek recht in het gezicht van Amanda.
Zei nog tegen degene, die naast mij zat. Goh. Brain is er niet eens bij, maar die zat er tot mijn stomme verbazing gewoon naast.
Die jongen is in het echt veel ieler. Had hem echt niet meteen herkent met zijn baseball petje op.
Heb een foto gemaakt, maar weet niet hoe ik die hier op moet krijgen, anders wil ik jullie wel even mee laten genieten
DAT MEEN JE !!!!!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:06 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Please, ik kan je niet helpen, maar er zijn hier met meer verstandquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:06 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Zei nog tegen degene, die naast mij zat. Goh. Brain is er niet eens bij, maar die zat er tot mijn stomme verbazing gewoon naast.
Die jongen is in het echt veel ieler. Had hem echt niet meteen herkent met zijn baseball petje op.
Heb een foto gemaakt, maar weet niet hoe ik die hier op moet krijgen, anders wil ik jullie wel even mee laten genieten
[img] url plaatje [/img]quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:06 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Met Tiny Pic lukt dat best hoor!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:06 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Zo, op een site stond dat ze met de familie uit eten waren.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:06 schreef hetbabbelaartje het volgende:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:06 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Eventjes naar boven, dan kun je mijn beschrijving lezen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:10 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Yep. Ik vroeg nog aan hen, of het niet vreemd was, dat zij hun huis kwijt waren, waarop Amanda na enige twijfel tegen Brain zei; 'O, dat huis'.
Ze zijn dus blijkbaar nog een huis kwijt? hahaha.
Het leek er op, dat ze nog niet echt in de gaten hadden, dat zij vrij waren en dat zij het huis daardoor nog niet echt misten.
Is er een mogelijkheid, dat ik de foto hier kan plaatsen? Hoe kan dat dan?
Wat is photobucket?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:11 schreef Ziet het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe klein huub dan is![]()
jammer dat je die foto's niet kunt plaatsen
kun je ze niet ff op photobucket zetten ofzo?
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:14 schreef Disana het volgende:
Blijkbaar ben ik onzichtbaar.
Naar wie zal ik m mailen? Hij is niet haarscherp hoor. Ik zat er een stukje vanaf en kon niet meer achter mijn tafel vandaanquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zo, op een site stond dat ze met de familie uit eten waren.
Via tinypic.
Anders kan je de foto naar iemand PM-en die het kan,
dat deed Rooie3 ook eens na Jaap in de Mediamarkt
te ontmoeten.................
Welk restaurant was het? Of wat voor soort restaurant?
Anders via een modje ?
Ik denk al.......ik ruik vis maar ik hoor nix........quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:14 schreef Disana het volgende:
Blijkbaar ben ik onzichtbaar.
Tja, dat had ik dus ook gedaanquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:15 schreef Ziet het volgende:
[..]
![]()
en ik niet
maar peterNB heeft al een hele mooie handleiding uploaden neergezet
Haha. Ik was voor het eerst van mijn leven in Almere.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:15 schreef tuinfluiter het volgende:
@Disana, ik zie jou wel.
Ja, Amanda kookt nooit, ging elke avond uit eten.
Kans dat je hen vaker ontmoet.......wanneer je ook uit eten gaat.
als het niet lukt mail hem dan gewoon aan retep54321@hotmail.comquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:17 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Haha. Ik was voor het eerst van mijn leven in Almere.
Daarom vond ik het zo bizar!
Het moest zo zijn, toeval bestaat niet.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:17 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Haha. Ik was voor het eerst van mijn leven in Almere.
Daarom vond ik het zo bizar!
Ja meid, het lijkt erop.quote:
Ha, nou ja, meer kun je niet doen. Het lijkt me wel raar hoor, om ze zo ineens te zien zitten. Natuurlijk zou ik liever Huub met zijn familie zien.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja meid, het lijkt erop.
Ik had ook al Tiny Pic getypt.
Dus je bent niet de énige die onzichtbaar is.
Ja, die zou ik ook wel tegen willen komen in een reataurant, lijken me énige mensen allemaal.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha, nou ja, meer kun je niet doen. Het lijkt me wel raar hoor, om ze zo ineens te zien zitten. Natuurlijk zou ik liever Huub met zijn familie zien.
Geluktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |