wel grappig, de zus van Huub , Ratna heeft die thea tussen haar vrienden zitten op hyvesquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:36 schreef MargrietV het volgende:
De oma van Amanda heet Marian kan dat Marie Djaoewi (of Marjan Djaoewi). zijn, als ze heel jong kinderen hebben gekregen?
van Nowlive
Breezertje?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben te nuchter om mijn inbox te delen, sorry
(Wat een Breezertje allemaal niet voor een tuinbloemen-mens kan doen)quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:18 schreef Lobasca het volgende:
Ben te nuchter om mijn inbox te delen, sorry
Kijk, en zo hoort het, alle lof voor Noekje!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik had mijn PM in werking gezet en Noekje vroeg of het de bedoeling was
dat ik met haar de inbox deelde want dat had ik aangeklikt.
Owwww gezellig, lekker in elkaars postvakje graaien...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kijk, en zo hoort het, alle lof voor Noekje!
Ze liggen nog te slapen...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:28 schreef Ziet het volgende:
ha allemaal
ik ben zowaar een paar uur zonder geweest![]()
![]()
zijn er al oud bewoners gesignaleerd?
Van mijn gleuf blijft iedereen afquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Owwww gezellig, lekker in elkaars postvakje graaien...
Bij die arm/rijk BB was er bij arm toch ook maar 1 bed?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:42 schreef Ziet het volgende:
ja in de bus sliepen ze met zijn allen in 1 bed.
maar daar was ook niet echt veel ruimte voor een aantal bedden natuurlijk
Ja, een zooi matrassen tegen elkaar op de grond in een klein hokquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:45 schreef Verida het volgende:
[..]
Bij die arm/rijk BB was er bij arm toch ook maar 1 bed?
of in ieder geval een aantal bedden tegen elkaar aan ofzo?
En toen lag Job met Antonette toch stiekum te dingesen herinner ik me.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, een zooi matrassen tegen elkaar op de grond in een klein hok
Antoinette was liefquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En toen lag Job met Antonette toch stiekum te dingesen herinner ik me.
LOL, dat was toch De Bus? Maar misschien heb je wel gelijk, ik herinner me al die namen niet meer.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En toen lag Job met Antonette toch stiekum te dingesen herinner ik me.
Echt Waar? Niet dat ik je niet geloof maar heb je ook een bron?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:33 schreef tuinfluiter het volgende:
Jaap deed ook auditie voor De Bus, hij was toen 18 jaar en deed ook voor alle 6 BB's auditie, DGK werd het.
Had Bram (de broer van Claire) daarop niet liggen rotzooien met Kelly?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, een zooi matrassen tegen elkaar op de grond in een klein hok
Ja, klopt. En we zagen ze weer terug in DGK. Ben benieuwd waar en wanneer we de miljonairs weer zullen zien.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:53 schreef Ziet het volgende:
ja dat was de bus.
ik BB arm en rijk zaten kelly en andries toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |