quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:14 schreef Disana het volgende:
Blijkbaar ben ik onzichtbaar.
Naar wie zal ik m mailen? Hij is niet haarscherp hoor. Ik zat er een stukje vanaf en kon niet meer achter mijn tafel vandaanquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zo, op een site stond dat ze met de familie uit eten waren.
Via tinypic.
Anders kan je de foto naar iemand PM-en die het kan,
dat deed Rooie3 ook eens na Jaap in de Mediamarkt
te ontmoeten.................
Welk restaurant was het? Of wat voor soort restaurant?
Anders via een modje ?
Ik denk al.......ik ruik vis maar ik hoor nix........quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:14 schreef Disana het volgende:
Blijkbaar ben ik onzichtbaar.
Tja, dat had ik dus ook gedaanquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:15 schreef Ziet het volgende:
[..]
![]()
en ik niet
maar peterNB heeft al een hele mooie handleiding uploaden neergezet
Haha. Ik was voor het eerst van mijn leven in Almere.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:15 schreef tuinfluiter het volgende:
@Disana, ik zie jou wel.
Ja, Amanda kookt nooit, ging elke avond uit eten.
Kans dat je hen vaker ontmoet.......wanneer je ook uit eten gaat.
als het niet lukt mail hem dan gewoon aan retep54321@hotmail.comquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:17 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Haha. Ik was voor het eerst van mijn leven in Almere.
Daarom vond ik het zo bizar!
Het moest zo zijn, toeval bestaat niet.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:17 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Haha. Ik was voor het eerst van mijn leven in Almere.
Daarom vond ik het zo bizar!
Ja meid, het lijkt erop.quote:
Ha, nou ja, meer kun je niet doen. Het lijkt me wel raar hoor, om ze zo ineens te zien zitten. Natuurlijk zou ik liever Huub met zijn familie zien.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja meid, het lijkt erop.
Ik had ook al Tiny Pic getypt.
Dus je bent niet de énige die onzichtbaar is.
Ja, die zou ik ook wel tegen willen komen in een reataurant, lijken me énige mensen allemaal.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha, nou ja, meer kun je niet doen. Het lijkt me wel raar hoor, om ze zo ineens te zien zitten. Natuurlijk zou ik liever Huub met zijn familie zien.
Geluktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |